


MANTZEL
#461
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 17:38

#462
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 20:34
Pucha nowa. Zmieniły mi się trochę plany i musze sprzedać.
#463
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 20:40
tylko ze nadal brak konkretnych dany z **hamowni*** jak to faktycznie dziala w praktyce nie tylko z odczuc kierowcy.
#464
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 21:35
-na seryjnym dolocie strasznie meczylem sie z alfa romeo 155 (150koni) i wygralem o dlugosc blotnika
- z pucha robie ta sama alfe o poltora dlugosci omegi
#465
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 23:09

Wszystkie wymiary oryginalne, tylko zmieniony układ rurek. Pasuje jak ulał i spełnia swoją funkcję

#466
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 01:16
#467
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 01:51
no ja to kiedys hamowalem, 225KM wyszlo, z tym, ze do tego jeszcze glowice planowane pod same zawory i wyciete tlumiki srodkowe...tylko ze nadal brak konkretnych dany z **hamowni*** jak to faktycznie dziala w praktyce nie tylko z odczuc kierowcy.

w ciagu okolo miesiaca bede jeszcze raz na hamowni, bo zamiast katów rowniez pojawia sie tlumiki przelotowe...
#468
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 07:42
super to wyglada.sam te cudo wystrugales?czy moze ktos sie trudni wykonywaniem puszek w tych wymiarach?
Pomysł był mój, a wykonawca tutaj:
http://allegro.pl/it...opel_omega.html
To jest akurat pod krótki kolektor, jakby ktoś chciał pod długi to trzeba zamówić.
#469
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 09:58
Wszystkie wymiary oryginalne, tylko zmieniony układ rurek. Pasuje jak ulał i spełnia swoją funkcję
no nie wiem bez izolacji łapie ciepło jak sku......

#470
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 10:15
no nie wiem bez izolacji łapie ciepło jak sku......
A na oryginalnym dolocie nie łapie ciepła?
Nie dajcie się zwariować

#471
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 11:13
#472
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 11:20
lol, ale oryginal jest w wiekszosci z tworzywa, ktore jest o niebo lepszym izolatorem termicznym... porownaj sobie przewodnosc cieplna np stali i jakiegos plastikuNie dajcie się zwariować Oryginalny dolot ma dużo większą powierzchnię i nagrzewa się bardzo podobnie.
#473
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 11:43
lol, ale oryginal jest w wiekszosci z tworzywa, ktore jest o niebo lepszym izolatorem termicznym... porownaj sobie przewodnosc cieplna np stali i jakiegos plastiku
Ważna jest temperatura powietrza które zasysa silnik dlatego czujnik jest zaraz za filtrem, przy takiej ilości metrów sześciennych jakie silnik zasysa nie zdąży zbytnio ogrzać tego powietrza. Zobacz jaka jest temperatura górnego kolektora który jest z alui cholernie się nagrzewa.
#474
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 12:50
#475
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 13:05
niby ma sens to co piszesz,ale no to z kad tyle osob jest przekonanych ze jak owina puche to jest lepiej
Wydaje mi się, że sytuacja jest taka sama jak w przypadku magnetyzerów. Jedni twierdzą, że ich d00po hamownia coś wykrywa, a inni twierdzą, że zupełnie nic nie dają ale też nie szkodzą... Ja na pewno nie będę się bawił w oklejanie karimatą, jest gorąco a auto ładnie ciągnie.
#476
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 13:27
#477
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 13:38
ciekawe jak sie ma ta twoja puszka do orginalu jesli chodzi o moc??bo juz widialem kilka o roznych malych modifikacjach
Różni się tylko umiejscowieniem rurek do kolektora, są po prostu na innej ściance puszki i trochę przesunięte do krawędzi. Ot cała różnica.
Aha i jeszcze rurka do krokowca jest skierowana w inną stronę.
#478
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 14:05
#479
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 14:18
mam na mysli czy ta twoja puszka po tych zmianach moze nie da tyle mocy co orginal??
Pojemność i kształt są takie same, w środku pusto, myślę że da radę.
#480
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 16:44
izolacja puchy to jedno, a izolacja miejsca zasysania powietrza to drugie... u mnie po odizolowaniu jednego i drugiego zupelnie inny samochod...Ważna jest temperatura powietrza które zasysa silnik dlatego czujnik jest zaraz za filtrem
nie zgodze sie z ta teoria - przed izolacja - lato 30'C na dworze, staje na swiatlach, IAT potrafi pokazac do 70'C ! Zielone - daje gazu, a tu buczenie i muł... Po odizolowaniu stozka juz bylo lepiej, ale po izolacji puchy jest naprawdę jeszcze lepiej... Moge dodac, ze zdemontowalem tez na lato podloge spod silnikatakiej ilości metrów sześciennych jakie silnik zasysa nie zdąży zbytnio ogrzać tego powietrza. Zo
tez mysle, ze bedzie dawac radePojemność i kształt są takie same, w środku pusto, myślę że da radę.