cała prawda o silnikach, CIEKAWOSTKI
#41 OFFLINE
Napisany 25 lutego 2009 - 23:41
a po drugie to na moje to jeden pierun czy v6 czy zwykły 4 cylindrowy motor, wiem jedno że 2.0 jest za małym silnikiem do takiej kasty jak caravan. oto moje zdanie, ja kupiłem 2,5 v6 i żałuje ze nie kupiłem 3.0
#42 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 00:22
po pierwsze to nie masz pewności czy to real przebieg...
a po drugie to na moje to jeden pierun czy v6 czy zwykły 4 cylindrowy motor, wiem jedno że 2.0 jest za małym silnikiem do takiej kasty jak caravan. oto moje zdanie, ja kupiłem 2,5 v6 i żałuje ze nie kupiłem 3.0
Witam
Mam pytanko w kwestii spalania Twojego autka
Jak się zachowuje w trasie a jak w mieście oczywiście o spalanie mi chodzi?
I może masz jakieś dane o 3.0?
Pozdrawiam
#43 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 11:14
Ma firmowe Kurduplocento 1.1 VAN 2004 rok, 135k km przelotu, udokumentowane (auto kupione od Wurtha). Problem z tym silnikiem jest taki, ze co mniej wiecej 3-4 tygodnie auto dostaje okresu "wypadania" zaplonu. Dzieje sie to zwykle przez jakies 2-4 dni po czym sie uspokaja i znow chodzi jak nalezy. Juz wymienialem mu kable, wymienialem swiece, podmienialem cewki zaplonowe, nawet przekazniki cewek zapolonowych. Nie jest to zalezne od temperatu ani wilgotnosci powietrza, nie jest zalezne od pory roku, od dnia tygodnia ani nic. Poprostu raz w miesiacu przez kilka dni kicha w wydech i pracuje bardzo nierowno. Szczegolnie zauwazalne jest to w LPG, ale i na benzynie daje sie odczuc. Taka sobie ot ciekaweostka odnosnie makaronowego wynalazku
#44 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 12:28
Już gdzieś kiedyś o takim czymś czytałem...Ma firmowe Kurduplocento 1.1 VAN 2004 rok, 135k km przelotu, udokumentowane (auto kupione od Wurtha). Problem z tym silnikiem jest taki, ze co mniej wiecej 3-4 tygodnie auto dostaje okresu "wypadania" zaplonu. Dzieje sie to zwykle przez jakies 2-4 dni po czym sie uspokaja i znow chodzi jak nalezy. Juz wymienialem mu kable, wymienialem swiece, podmienialem cewki zaplonowe, nawet przekazniki cewek zapolonowych. Nie jest to zalezne od temperatu ani wilgotnosci powietrza, nie jest zalezne od pory roku, od dnia tygodnia ani nic. Poprostu raz w miesiacu przez kilka dni kicha w wydech i pracuje bardzo nierowno. Szczegolnie zauwazalne jest to w LPG, ale i na benzynie daje sie odczuc. Taka sobie ot ciekaweostka odnosnie makaronowego wynalazku
#45 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 13:01
O ile wiem to w nowszych do szyberdachu sa dwa guziki a u mnie nadal pokretlo.
U mnie 2002 rocznik i tez pokrętło.
#46 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 18:13
A może to samica jest i ma co miesiąc ten... noooo.... wiecie co... prawda? he he.Poprostu raz w miesiacu przez kilka dni kicha w wydech i pracuje bardzo nierowno.
Sasik
#47 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2009 - 23:20
wady zalety
#48 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 17:42
Witam
Mam pytanko w kwestii spalania Twojego autka
Jak się zachowuje w trasie a jak w mieście oczywiście o spalanie mi chodzi?
I może masz jakieś dane o 3.0?
Pozdrawiam
3,0 V6 :
gaz - cykl mieszany 13l; cykl trasa:12l
benzyna - cykl mieszany 10l
#49 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 20:08
3,0 V6 :
gaz - cykl mieszany 13l; cykl trasa:12l
benzyna - cykl mieszany 10l
łoł
to moja pali więcej kurka aż nie chce się wierzyc
a ciężką masz nogę?
bo moja trochę waży:driver:
#50 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 20:21
Dzielone przez 2?gaz - cykl mieszany 13l; cykl trasa:12l
benzyna - cykl mieszany 10l
Moja więcej żłopie
#51 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 20:49
Dzielone przez 2?
Moja więcej żłopie
czyżby twoja paliła około 20l/100km?
znaczyło by to że masz nogę podobną do mnie:Dw nacisku na pedał gazu:p
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2009 - 21:44
hehe nie On tylko jego tata:pznaczyło by to że masz nogę podobną do mniew nacisku na pedał gazu
#54 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2009 - 00:29
#55 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2009 - 08:44
To nei jest samica. To jest makaroniarska k...a jak juz Wzglednie Fi-ut Seicento poprostuA może to samica jest i ma co miesiąc ten... noooo.... wiecie co... prawda? he he.
Wczoraj malo, ze zaplon wypadal, to jeszcze zdechla instalacja LPG out tak sobie bez wyraznego powodu, a silnik przeszedl sam siebie jak na dystansie okolo 4km dal rade wp...lic cos okolo 3-4l beny (jakies poltora podzialki w/g wskaznika)
#56 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2009 - 09:28
a tak ogólnie opinie na temat silników 2.5 V6 benzyna??? wie ktoś coś może konkretnego na ich temat???
wady zalety
seryjne 2.5 szczegolnie w automacie - nei jezdzi - bierz 3.0
#57 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2009 - 12:30
#58 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2010 - 09:26
#59 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2010 - 10:07
Witam. Mam pytanie: obok oznaczenia silnika X30Xe mam tam jeszcze 8 cyfrowy ciąg liczb numer ale nie wiem jak z niego wywnioskować np rok produkcji.
daj numer - orientacyjnie podam ci rok.