

Remont silnika 2.6v6
#21
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2016 - 21:03
Twierdzenie tyle na miesiąc to jak powiedzieć że skarpetki zmieniasz razem z majtkami.
Zużycie oleju licz do przejechanych km
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2016 - 10:34
W sumie to nic strasznego
Możesz mieć tez jakiś maly wyciek.
#24
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2016 - 19:26
#25
OFFLINE
#26
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2016 - 22:15
Czyli litra na 10tys km. Jest to w zupełności akceptowalne zużycie oleju. Biorąc jeszcze pod uwagę że pewnie jak to vka gdzieś poci to nie ms się co tym martwić1000 1200 km i dolewam około 100 ml
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#27
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2016 - 19:06
#28
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2016 - 11:13
Odpowiem TAK: wszystkie V6 dymią z rury poniżej 5-10st. Zostaw uszczelki w spokoju, są metalowe i nic im nie jest. Zobacz czy nie wycieka w okolicy chłodnicy na łączeniu plastiku z metalem lub z zaworu trójdrożnego. Najpewniej on jest winny. Przy takim wycieku pod autem nic nie będzie!!
Dodam, że u mnie kopci na biało jak z "parowozu" a płynu nie ubywa!!
Edytowany przez Arthuros, 18 listopada 2016 - 11:15.
#29
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2016 - 21:22
#30
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2016 - 10:33
#31
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2016 - 15:55
Raczej nieopłacalne.Panowie z innej beczki ile kosztuje przekładka z Anglika z prawej na lewą na przyklad. Omega albo vektra i gdzie znajdują się fachowcy żeby coś takiego zrobić
#32
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2016 - 17:39
Raczej nie.To już nie wiem co robić jak wruce to dam mechaników niech obada mi czy naprawdę nie ucieka ten płyn a jak test Co 2 wyjdzie pozytywny co wtedy. A może być głowica walnieta???
#33
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2016 - 21:54
głowica mogła przegnić
i wtedy nawet upg z nierdzewki nie pomoże
ale to raczej skrajny przypadek
Edytowany przez barteklodz, 20 listopada 2016 - 21:57.
#34
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2016 - 21:55
#35
OFFLINE
#36
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2016 - 22:51
Witam panowie poprosiłem Tatę żeby odpalił auto silnik się nagrza i w zbiorniczku zaczęło bablowac tak jak dziecko bawi się rurka w szklance wody Został zrobiony test na Co2 i płyn się niezabarwił ale nie wiem czy test był dobrze zrobiony. Co może być problem takiego stanu rzeczy???
Kombinujesz i kombinujesz, przyjedziesz po nowym roku do mnie, to będzie wszystko wiadomo. Sprawdzimy cały układ wodny ciśnieniowo, sprawdzimy też na obecność CO2, sprawdzimy stan silnika poprzez test ucieczek i wiele innych. Wszystko dostaniesz na piśmie w karcie przeglądu.
#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2017 - 15:32