

#161
OFFLINE
#162
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2017 - 10:06
czesiu szacun, kupa roboty a najgorsze sa te psikusy i rzeczy najmniej spodziewane ale efekt bedzie powalajacy
#163
OFFLINE
#164
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2017 - 10:16
A jaki kolor budy będzie ostatecznie?
Stawiam na Z200. Ale może będzie jakaś inna czarna czerń. Zobaczę.
Dużo w struclu jest zrobione. Mechanicznie już prawie igła. Ale wizualnie to jeszcze masa roboty.
#165
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2017 - 15:13
Wkładasz mnóstwo czasu i serca w omegę szacunek Właśnie tacy ludzie jak ty motywują mnie do pracy nad moją omiś
#166
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2017 - 20:23
E tam. To nie jest przecież tak, że codziennie coś dłubię. Robię jak najdzie mnie wena. Czasem nie robię nic przez 3 tygodnie. Powiedzmy, że dłubanie przy omedze - nawet jak mi coś nie idzie - relaksuje mnie.
#167
OFFLINE
#168
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2017 - 09:11
Taka sprawa:
Mam nowiutką chłodnicę wody NRF easy FIT - więc nie taką najgorszą i nowy termostat wahlera. Barany są owinięte odpowiednim bandażem izolującym temperaturę. Wyrzuciłem też na zewnątrz chłodzenie ASB. Teoretycznie więc chłodzenie powinno być super. Ale jakby nie jest. Omega błyskawicznie nagrzewa się do temperatury 92oC i później wzrasta do 95oC i tak trzyma. Często tez włącza się wiatrak. Nie było do tej pory jakiś wielkich upałów i prawdę mówiąc wydawało mi się, że temperatura powinna oscylować wokół otwarcia termostatu? Nie jeździłem w korkach. Podejrzewam, że temperaturę podnosi mi zewnętrzna chłodnica oleju. Trochę lipka. Zwłaszcza, że jak rozkręciłem stara chłodnicę to zdziwiłem się małym rozmiarem chłodnicy oleju ASB. Przy starej chłodnicy temperatury były podobne. Czy tak powinno być?
#169
OFFLINE
#170
OFFLINE
#171
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2017 - 08:42
95st niby jest ok dla Vki... i wiele tak ma...
Ale moja po remoncie głowic... czyszczeniu wszystkiego i założeniu nowych chłodnic (klimy NRF i wody Nissens) i termostatu trzyma 92 i nie skacze do góry... Płyn zalałem prestona..
a mam kolektory od 3.2 bez osłon termicznych,,,,

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#172
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2017 - 12:23
Ale masz manual tak? Więc odpada jedno źródło ciepła.
#173
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2017 - 16:08
Najczystsza omega od XIX zlotu
#174
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2017 - 12:23
Do wygłuszenia drzwi użyłem maty firmy CTK: https://www.natcar.p...2d42de57cad.jpg
Do wygłuszenia dachu maty GMS 08 super light: https://c.allegroimg...524292703623fac
Dach dodatkowo wykleiłem pianką firmy bitmat k9s: https://www.bitmat.p...61b3dd2a03a.jpg
Płaciłem dość sporo. Ale nie kupowałem po kilka kawałków tylko po całym opakowaniu w różnym czasie - wychodziło taniej.
#175
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2017 - 22:26
Mały apdejt.
Minęło mi 1050 km od czasu włożenia do budy porobionego silnika. Pojechałem dziś do gościa który go składał na wymianę oleju.
I nic. Zero paprochów, zero trocin, zero opiłków. Także zero osadu. Piękny bursztynowy olej.
Wracając miałem nawet 5k na obrotomierzu. Bardzo fajnie mi się jechało. :-)
Kolejne ulepszenia to już raczej po wakacjach.
#176
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2017 - 03:51
Najczystsza omega od XIX zlotu
#177
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2017 - 06:55
a ja czekam na hamownię
ale to jeszcze chwilę musisz pojeździć
#178
OFFLINE
Napisany 09 września 2017 - 21:39
Pogoda u mnie nie rozpieszczała - więc w sumie nie zrobiłem nic takiego.
Jak pewnie pamiętacie omega dostała kiedyś u kogoś lekkiego strzała w lewy przód i w lewy tył -niby nic takiego ale mi przeszkadzało. Trafiła więc na wyciąganie blaszek.
Tak to się robiło:
rama.jpg 37,97K
3 pobrań
tyl.jpg 35,89K
3 pobrań
przod.jpg 43,48K
3 pobrań
Tył wyglądał tak:
przed po
bylo.jpg 32,64K
3 pobrań
jest.jpg 32,03K
3 pobrań
I to w sumie na teraz tyle.
Za kilka dni strucel idzie do lakierowania. Pewnie ze 2 -3 tygodnie zejdzie. Lakiernik ogarnie też ewentualne źródła korozji budy. Na razie góra. Podwozie później.
No.