Rok:1991
Silnik:2.0 C20NE PB+LPG
Witam, posiadam omegę A z silnikiem ja w temacie. Chciałbym w jakiś sposób zregenerować przepływomierz, a dokładniej pasek grafitowy, po którym ślizga się ten "języczek". Uszkodzony termistor już wymieniłem (był błąd), teraz zostało tylko to, ponieważ w przedziale obrotów ok. 2000-2500 (czyli, najczęściej używany zakres przeze mnie) zaświeca się błąd, ponieważ mam trochę wytarty ten "pasek" przewodzący.
Moje pytanie brzmi: czy ktoś zna jakiś sposób na regenerację tego paska? Nie chcę wymieniać przepływomierza całego, ponieważ nie wiadomo jaki się kupi, a mam pewność że w moim klapa jest prosto i wszystko jest w porządku poza tym jednym wytartym miejscem.
Użycie preparatu do potencjometrów załatwia sprawę na jeden dzień, max dwa.
Pozdrawiam