zmiana auta parę typów
#21 OFFLINE
Napisany 29 lutego 2016 - 19:14
Poprzeglądaj sobie jeszcze A6 C5.
#22 OFFLINE
Napisany 01 marca 2016 - 00:13
A może Flka z 2,6? bardziej dopracowany motor?
dopracowany bardziej od czego ?
bardziej dopracowany silnik to 3.0 v6 ale montowane w saabach. Kto zna silniki bardziej niż z opowiadań czy internetów to wie o co chodzi
mi ojciec coś mówił, że dużo 3.5 właśnie można tanio kupić, bo panewka walnięta, a w 2.7 nie, albo mi się już pokićkało
coś jak w omedze. w vkach często leciały panewki a mimo to 3.0/3.2 są droższe niż 2.0/2.2
Jego największą wadą jest napęd na przód... Jak oni mogli to zrobić
o tak xD to jest niestety jego duża wada ;(
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#23 OFFLINE
Napisany 01 marca 2016 - 15:47
bardziej dopracowany silnik to 3.0 v6 ale montowane w saabach.
teraz offtop. Znam silniki saaba i wiem, że mają wszystko mocniejsze. Pytanie czy można podmienić słupek z 3.0 opla? osprzęt i sterowanie podejdzie
?
#24 OFFLINE
Napisany 01 marca 2016 - 21:02
#25 OFFLINE
Napisany 02 marca 2016 - 00:00
Pytanie czy można podmienić słupek z 3.0 opla? osprzęt i sterowanie podejdzie
teoretycznie tak. Jutro wyciągam silnik 3.0 z saaba i w weekend planuje dokładne porównanie bloków jak i głowic między oplem a saabem. I jak dużo pracy trza włożyć by zaadoptować blok z saaba do opla. Nie ukrywam że fajnie by było gdyby wał pasował z omegi 3.2 do bloku 3.0 saabowego
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#26 OFFLINE
Napisany 02 marca 2016 - 19:54