Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

zmiana auta parę typów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#1 Guest_asqard_*

Guest_asqard_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 24 lutego 2016 - 08:08

a że moja omega zaczyna strzelać fochy mam parę typów proszę o wypowiedź i małą poradę

 

Lancia Lybra 2.0 LPG

 

Chrysler 300M

 

Passat

 

Omega 2.5 LPG





#2 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 lutego 2016 - 08:39

bierz passata, będziesz mógł mówić: "Jestem królem polskiej wsi, mam passata w TDI" :)


Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#3 Guest_asqard_*

Guest_asqard_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 24 lutego 2016 - 08:42

nie przesadzaj ma wozić do roboty średnio dziennie 60km robię



#4 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 24 lutego 2016 - 09:04

wiem , wiem , mam już furę dla Ciebie ;

 

http://allegro.pl/pi...5994499572.html

 

przynajmniej ruda nie będzie go łapać  xd


:d*pa: :milosc: :cycki: :vampire: :sex_klasyk: :smiley_emoticons_kings_aufsmaul

#5 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 lutego 2016 - 09:13

Z lancią będziesz miał jeszcze więcej problemów.



#6 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 lutego 2016 - 09:15

z tych co wymieniłeś to

lancia wygląda jak wygląda, jeśli podoba Ci się to jest to całkiem nienajgorszy wóz. chodź awaryjność będzie większa niż w omedze

chrysler 300m jest wygodny i dość żwawy. Części nieco droższe niż do omegi, ale bez wielkiej różnicy. Jeśli tylko nie będzie jaj z elektryką to eksploatacja będzie bezproblemowa.

passat - wieś tańczy i śpiewa. Poza tym nie wiem jakiego passata chcesz b4, b5,b6 ?

omega 2.5L jak to omega. Wygodne, paliwożerne, raczej nie stanie gdzieś w trasie tak by nie dało się wrócić.

 

dobra instalacja LPG i dobrze zamontowana odwdzięczy się bezawaryjnością. Niezależnie w jakim aucie ;)


Edytowany przez smokebite, 24 lutego 2016 - 09:16.

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#7 OFFLINE   ontour23

ontour23
  • 252 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: inowrocław
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 lutego 2016 - 09:48

Kup omege z silnikiem v tylko nie oszczedzaj kasy przy zakupie bo tyle ile zapłacisz mniej tyle będziesz musiał w nią włożyć. Zalety to taniosc eksploatacji a wada to rocznik
Pan Karetka

#8 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 lutego 2016 - 10:53

tylko nie oszczedzaj kasy przy zakupie bo tyle ile zapłacisz mniej tyle będziesz musiał w nią włożyć

może właśnie lepiej zaoszczędzić kasę przy zakupie i nią włożyć w omege ? te wozy w końcu tanio się robi na dobrych częściach


Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#9 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 lutego 2016 - 10:54

a wada to rocznik


Dla mnie zaleta :D

#10 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 24 lutego 2016 - 12:05

A jaka?

#11 OFFLINE   Konrad Latkowski

Konrad Latkowski
  • 82 postów
  • Dołączył: 16-01-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 24 lutego 2016 - 12:58

Bierz passata :D https://m.youtube.co...h?v=cxcrNIwqeWs

#12 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 lutego 2016 - 15:14

A jaka?

A taka, że nie tak bardzo nastawione na zarobki na serwisie, inna linia, nowe auta mi się aż tak nie podobają. Ostatnio mam zajawkę na omegę 3000



#13 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 24 lutego 2016 - 20:01

A może Flka z 2,6? bardziej dopracowany motor?


Dodany obrazek


#14 Guest_asqard_*

Guest_asqard_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 25 lutego 2016 - 07:43

szukam bfl ale ciężko coś namierzyć tym bardziej w automacie



#15 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 lutego 2016 - 08:48

A tego Chryslera 300M?

#16 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 lutego 2016 - 12:06

w 300M trzeba uważać na silniki 3.5 często panewki lecą.



#17 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lutego 2016 - 13:24

w 300M trzeba uważać na silniki 3.5 często panewki lecą.


A nie 2.7? Kiedyś myślałem o 300M i znajomy mechanik - fan 300M-ów z resztą tak mi powiedział. Ze szukać tylko 3.5 bo to najbezpieczniejszy i bezproblemowy silnik no i jedzie (jeździłem jego sztuką) - 254KM robi robotę.
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#18 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 lutego 2016 - 14:38

mi ojciec coś mówił, że dużo 3.5 właśnie można tanio kupić, bo panewka walnięta, a w 2.7 nie, albo mi się już pokićkało :p



#19 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lutego 2016 - 15:45

Co do 300M to jeszcze wiem od niego, że one nie lubią zamienników. Najlepiej je robić na częściach Mopar-a to raz, a dwa to, że do bardzo wielu rzeczy najlepiej mieć bardzo małe rączki, bo pod maską wszystko jest strasznie upchane.

 

A tak na marginesie dodam, że jechałem 300M 3.5v6 z Hamburga z portu do PL i auto jest bajecznie wygodne, no i przyśpiech ma konkretny.... Kolega Corollą z 2006 1.6 nie mógł mnie dojść :) Nie wspomnę o minie Helmuta w nowym Passacie 2.0TDI który nie chciał dać się wyprzedzić, ale mu nie wyszło :)

Jedyny minus to taki, że albo ma mały zbiornik paliwa, albo dużo łyka. Po drodze w DE trzy albo cztery razy był tankowany od 1/4 do pełna, tylko, że jechaliśmy z Hamburga przez Kassel. W PL zatankowałem w Zgorzelcu i do OP dojechałem na rezerwie. Nie pamiętam ile wchodziło, bo to nie ja płaciłem :)


I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#20 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 lutego 2016 - 20:31

Co do 300M to jeszcze wiem od niego, że one nie lubią zamienników. Najlepiej je robić na częściach Mopar-a to raz, a dwa to, że do bardzo wielu rzeczy najlepiej mieć bardzo małe rączki, bo pod maską wszystko jest strasznie upchane.

A tak na marginesie dodam, że jechałem 300M 3.5v6 z Hamburga z portu do PL i auto jest bajecznie wygodne, no i przyśpiech ma konkretny.... Kolega Corollą z 2006 1.6 nie mógł mnie dojść :) Nie wspomnę o minie Helmuta w nowym Passacie 2.0TDI który nie chciał dać się wyprzedzić, ale mu nie wyszło :)
Jedyny minus to taki, że albo ma mały zbiornik paliwa, albo dużo łyka. Po drodze w DE trzy albo cztery razy był tankowany od 1/4 do pełna, tylko, że jechaliśmy z Hamburga przez Kassel. W PL zatankowałem w Zgorzelcu i do OP dojechałem na rezerwie. Nie pamiętam ile wchodziło, bo to nie ja płaciłem :)


Jego największą wadą jest napęd na przód... Jak oni mogli to zrobić :/