Witajcie
Jeśli ktos sie orientuje prosze podac srednice czujnika parkowania fabrycznego omega kombi b fl z góry dziekuje
Napisany 09 sierpnia 2018 - 10:38
Witajcie
Jeśli ktos sie orientuje prosze podac srednice czujnika parkowania fabrycznego omega kombi b fl z góry dziekuje
Napisany 24 sierpnia 2018 - 16:04
Czy wersja SPORT omegi B występowała z silnikiem 3.0 V6.? Czy 3.0 szło tylko w wersji MV6?
Napisany 25 sierpnia 2018 - 02:32
Wersja SPORT tak samo jak MV6 to NIE JEST TYP SILNIKA TYLKO OPCJA WYPOSAŻENIA! Możesz mieć 2.5TD MV6 jak i SPORTa 2.0 16V...
Napisany 25 sierpnia 2018 - 10:12
Wersja SPORT tak samo jak MV6 to NIE JEST TYP SILNIKA TYLKO OPCJA WYPOSAŻENIA! Możesz mieć 2.5TD MV6 jak i SPORTa 2.0 16V...
Wiem, że MV6 to wersja wyposażenia. Chciałem się tylko upewnić ponieważ osobiście nie widziałem 3.0 w wersji sport
Napisany 26 sierpnia 2018 - 09:31
Napisany 26 sierpnia 2018 - 13:34
Widać, że ta wersja wyposażenia charakteryzowała się carbonowymi wstawkami w miejscach, w których normalnie występowało drewno lub alu.
Ps. Szczerze, to też pierwsza 3.0, którą widziałem w tej wersji. Jak widać w linku, również występowały.
Napisany 26 sierpnia 2018 - 13:41
Nie szukałem, mignęła mi jedna 3.0 sport na olx i byłem w szoku panice Teraz już wszystko wim
Napisany 11 września 2018 - 08:25
Witajcie
Wspomaganie kiery po odpaleniu auta działa prawidłowo po kilku kilometrach slabnie i przy parkowaniu własciwie go nie ma , po dodaniu gazu jest ok. Wyjecie i włożenie bezpiecznika nr 14 powoduje szarpniecie kiery , dynamiczna wymiana płynu nie pomogła
Szukać nowej pompy ? bo wygląda jakby jej wydajnośc na niskich obrotach z cieplym płynem była zerowa
wasze sugestie ?
Napisany 11 września 2018 - 18:34
Jeśli łudzisz się, że w Omedze będziesz miał prawdziwe wspomaganie, to będziesz dalej żył marzeniami. Ten element konstruktor zrypał w momencie projektowania auta, i to co Opel nazwał wspomaganiem w tym aucie to jest kpiną.
Rok czasu myślę, kombinuje, po nocach mi się śni, żeby w tym aucie zrobić wspomaganie kierownicy.
Ale z Twoich objawów wynika, że pompa pada, bo po dodaniu gazu twierdzisz, że działa lepiej.
Jak będziesz szukał pompy to wiem gdzie w dobrej cenie można nabyć pompę dla Twego silnika, nową i oryginalną.
Napisany 11 września 2018 - 20:04
Witajcie
Wspomaganie kiery po odpaleniu auta działa prawidłowo po kilku kilometrach slabnie i przy parkowaniu własciwie go nie ma , po dodaniu gazu jest ok. Wyjecie i włożenie bezpiecznika nr 14 powoduje szarpniecie kiery , dynamiczna wymiana płynu nie pomogła
Szukać nowej pompy ? bo wygląda jakby jej wydajnośc na niskich obrotach z cieplym płynem była zerowa
wasze sugestie ?
Napisany 13 września 2018 - 19:44
Edytowany przez cinu22, 13 września 2018 - 19:45.
Napisany 13 września 2018 - 22:37
Edytowany przez adiwoj24, 13 września 2018 - 22:43.
Napisany 14 września 2018 - 04:13
odmą jedna i druga wymyte w środku oringi kupiłem od gościa który sprzedaje niemieckie uszczelnienia i te 2 co wchodzą do przepustnicy są tam nowe oribgi sylikony ciasno siedzą, wczoraj znalazłem wąż który wychodzi z odmy Alu i wchodzi do plastikowej w 3 pozycje od lewej i był zerwany jak go poprawiłem jest lepiej ale jeszcze to nie to... Można jakoś sprawdzić krokowy i czujnik temp, powietrza i płynu z wysoką?Spróbuj odłączyć aku na jakiś czas,może komp przyświrowal.W kolektorze ssacym na samym jego wierzchu zawsze jest takie specyficzne syczenie.Zobacz tam dla wszystkiego może są tam oringi do wymiany.Warto przemyć te kanały bo mogą nie być juz dostatecznie drozne.Aha jak dobrze pamiętam to te dwa cienkie krucce nie są tak samo drozne.Jeden kanał bardziej stawia opór od drugiego
Edytowany przez cinu22, 14 września 2018 - 04:15.
Napisany 21 września 2018 - 19:13
i jak odlacze wtyczkę od czujnika powietrza koło filtra
To jest czujnik temperatury powietrza.
aaaa i temperatura na zegarze pokazuje 0 ruszalem wsuwka na czujniki ale nic
Wychodzę z założenia , że ogarniasz silnik i wiesz ,że są dwa czujniki temperatury. Do zegara na deskę idzie ten z jedną wsuwką i zdarza się ,że zaśniedziały /deko zsunięty nie daje odczytu temp. lub wskazówka skacze jak szalona. Trzeba kilka razy zdjąć i założyć wsuwkę w celu usunięcia "śniedzi" . Wtedy poprawia się przewodność i wszystko jest ok.
wysokie obroty? Dochodzą do 1200
tu już jest gorzej . Normalnie powiedziałbym - silnik krokowy , ale w automacie , to różnie może być . =Nie znam się - nie wiem.
oringi kupiłem od gościa który sprzedaje niemieckie uszczelnienia
Niemieckie uszczelnienia produkuje się w Polsce ...
Najdroższe niemieckie pralki " Miele" importują uszczelnienia gdzieś z Olsztyna/Mazur....
Pralki Miele są średnio dwa razy droższe od złomu Boscha , AEG czy innego szajsu z niemiec(oprócz NEFA - też dobry )
Napisany 21 września 2018 - 22:26
To jest czujnik temperatury powietrza.
Wychodzę z założenia , że ogarniasz silnik i wiesz ,że są dwa czujniki temperatury. Do zegara na deskę idzie ten z jedną wsuwką i zdarza się ,że zaśniedziały /deko zsunięty nie daje odczytu temp. lub wskazówka skacze jak szalona. Trzeba kilka razy zdjąć i założyć wsuwkę w celu usunięcia "śniedzi" . Wtedy poprawia się przewodność i wszystko jest ok.
tu już jest gorzej . Normalnie powiedziałbym - silnik krokowy , ale w automacie , to różnie może być . =Nie znam się - nie wiem.
prawda ze gdy mialem odlaczony ecu przez 2 miesiace to po takim czasie powinno sie odpalic na pol godziny i silnik sam dobierze obroty?
drugie pytanie to jakie podkladki dac na chlodniczke oleju bo wszyscy mowia co innego
Napisany 29 września 2018 - 22:26
Pytanie omega b 2.0 16v bieda edition. podstawowa wersja nie ma nic. Przy rozkręcaniu panelu środkowego wiadomo te potrójne to ogrzewanie szybek , awaryjne, i obieg zamknięty . Powie mi ktoś od czego może być to otóż na zdjęciu jest to pociągnietę tak o? czy brakuje mi jakiegoś przełącznika ?
Napisany 30 września 2018 - 08:48
Nawet w wersjach biednych masz podciągniętą wiązkę pod przełączniki od grzanych foteli przednich i chyba nawet rolety elektrycznej.
Napisany 02 października 2018 - 19:06
Czy delikatny luz przedniej piasty może powodowac bicie kierownicy przy hamowaniu?
Napisany 02 października 2018 - 22:34
@adam7213 raczej tuleje wahaczy, albo wspornik drążka kierowniczego.
Z drugiej strony, piastę wypadało by wymienić, chyba że chciałbyś ścigać koło po szosie
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|