w tylnych kołach mam zniszczone gniazda na szpilki (chodzi o gwint, nie da się nie których szpilek wkręcić). Pozostaje wymiana całej zwrotnicy ??
up
Napisany 30 marca 2017 - 18:20
w tylnych kołach mam zniszczone gniazda na szpilki (chodzi o gwint, nie da się nie których szpilek wkręcić). Pozostaje wymiana całej zwrotnicy ??
up
Napisany 31 marca 2017 - 21:06
w tylnych kołach mam zniszczone gniazda na szpilki (chodzi o gwint, nie da się nie których szpilek wkręcić). Pozostaje wymiana całej zwrotnicy ??
raczej chodzi o śruby
można włożyć szpilkę z odpowiednim sworzniem i będzie tak samo trzymać
Edytowany przez barteklodz, 31 marca 2017 - 21:07.
Napisany 01 kwietnia 2017 - 07:49
podnoszę
Czujniki cofania problem.
Po właczeniu wstecznego piszczy cały czas. Stell test zroboimy 1 pikniecie przerwa 2 pikniecia przerwa 3 pikniecia przerwa i 4 pikniecia i test idzie od nowa .Walniete wszystkie czujniki ? jednocześnie ? chyba nie jest to możliwe.
Jakieś sugestie ? bede wdzieczny
Edytowany przez daro41, 01 kwietnia 2017 - 07:51.
Napisany 01 kwietnia 2017 - 08:50
@daro41 w tym wątku powinieneś zadać pytanie:http://forum.omegakl...nic#entry634245
Więcej o parkpilocie chyba nikt nie wie.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 01 kwietnia 2017 - 14:53
Panowie wczoraj po pracy zabrałem się za regeneracje wiskozy. Ponieważ wcale nie łączyła, uzupełniłem olej ( weszło jakieś 25-30ml podczas grzania opalarką ustawioną na 180*C) I powiem że łączy cały czas. Jednak oczywiście coś musiałem przedobrzyć albo wlałem zbyt dużo oleju albo przygiąć musiałem podczas zakładania bimetal (zaznaczony na czerwono). Bimetal z tego co doczytałem poprzez trzpień w zaworze ( kolor zielony) załącza lub wyłącza sprzęgło. I tutaj moje pytanie czy wiskoza gdy jest załączona wciska czy odpuszcza ten zawór?? Chcę wykluczyć bimetal zanim wezmę się za odciąganie oleju.
PS gdyby ktoś chciał swoją regenerować to wchodzi tam olej silikonowy o lepkości 3000CST (ok 20zł za 50ml) do kupienia w sklepach modelarskich
IMG_20170401_145328.jpg 32,02K
2 pobrań
Napisany 02 kwietnia 2017 - 09:51
raczej chodzi o śruby
można włożyć szpilkę z odpowiednim sworzniem i będzie tak samo trzymać
Problem nie leży w szpilkach bo gdyby takowy był to bym kupił nowe szpilki. Gwint mam uszkodzony w lewym kole i prawym tylnym kole w zwrotnicy w którą się właśnie wkręca szpilkę od koła. Z racji ze gwint jest uszkodzony w zwrotnicy to i szpilka też jest uszkodzona. Ktoś po prostu pewni wkręcał krzywo szpilki.
Pozostaje mi wymiana zwrotnic ? Obawiam się, że gdy będę chciał zmienić kola z zimówek na letnie to już nie dokręcę ich
Napisany 02 kwietnia 2017 - 11:11
z tyłu są całe wahacze, nie ma zwrotnic
zapewne chodzi o piastę
nie zrozumiałeś mnie
kupujesz szpilkę z odpowiednim wieloklinem, rozwiercasz uszkodzony gwint i wkładasz od strony wewnętrznej szpile, nakrętka ją wciągnie na miejsce
Napisany 03 kwietnia 2017 - 18:07
Napisany 03 kwietnia 2017 - 19:39
tobie chodzi o śruby a nie o szpilki, to jest zasadnicza różnica,
uszkodzone otwory w piastach rozwierć o rozmiar wyżej i daj większe śruby ,
z 12-stki na 14-stke.
Napisany 03 kwietnia 2017 - 20:18
Panowie czy jedyne podciśnienie które idzie do hamulców to te z kolektora do serva czy coś jeszcze?Bo pedał chodzi ciężko ale nie tak jakby nie miał wogóle wspomagania coś tam działa tylko nie tak jak należy
Napisany 03 kwietnia 2017 - 20:28
czesc ,mam taki problem ,w czasie jazdy podczas skrętu kierownicą powiedzmy 50% skrętu obciera się coś w przednim lewym kole a podczas 100% skrętu w lewo to już całkiem głośno trzeszczy,buczy nawet na postoju ,podejrzewacie co to może być?
Edytowany przez ukas7, 03 kwietnia 2017 - 20:43.
Napisany 03 kwietnia 2017 - 20:47
Tylko wtedy może dojść do tego że szpilki będą za grube żeby przez otwór w feldze przejść. Może helicoil zastosuj tylko nie wiem czy są wskazane do użycia przy kołach@arcade90
tobie chodzi o śruby a nie o szpilki, to jest zasadnicza różnica,
uszkodzone otwory w piastach rozwierć o rozmiar wyżej i daj większe śruby ,
z 12-stki na 14-stke.
Napisany 03 kwietnia 2017 - 20:49
czy jedyne podciśnienie które idzie do hamulców to te z kolektora do serva czy coś jeszcze?
Jedyne. Sprawdź trójnik przy zaworku zwrotnym serwa.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 04 kwietnia 2017 - 17:57
czesc ,mam taki problem ,w czasie jazdy podczas skrętu kierownicą powiedzmy 50% skrętu obciera się coś w przednim lewym kole a podczas 100% skrętu w lewo to już całkiem głośno trzeszczy,buczy nawet na postoju ,podejrzewacie co to może być?
Napisany 07 kwietnia 2017 - 18:20
pompa wspomagania swoją drogą ale jak podniosłem na lewarku przednią lewą część i obracałem kołem słychać jak coś przeciera ,łożysko?? chociaż mówi się ,że jak łożysko daje znać o sobie to powinno na odwrót tzn. skręt w lewo prawe łożysko ale sam nwm
Napisany 08 kwietnia 2017 - 17:41
Z racji tego że mamy sobotę to trzeba coś zrobić a więc jak zdjąć halogen/halogeny w omedze bfl i czy da się je rozkleić
Napisany 08 kwietnia 2017 - 19:41
jak zdjąć halogen/halogeny w omedze bfl
Kanał/podnośnik, dwa lub trzy torksy. Lampki są rozbieralne.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|