Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź

grill atrapa bez znaczka B FL

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18569 odpowiedzi na ten temat

#18021 OFFLINE   arcade90

arcade90

    V8 :D

  • 192 postów
  • Dołączył: 25-02-2011
  • Skąd: Malbork
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 30 marca 2017 - 18:20

w tylnych kołach mam zniszczone gniazda na szpilki (chodzi o gwint, nie da się nie których szpilek wkręcić). Pozostaje wymiana całej zwrotnicy ?? 

 

up 



#18022 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 30 marca 2017 - 23:50

tak

#18023 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 marca 2017 - 21:06

w tylnych kołach mam zniszczone gniazda na szpilki (chodzi o gwint, nie da się nie których szpilek wkręcić). Pozostaje wymiana całej zwrotnicy ?? 

 

 

raczej chodzi o śruby :)

 

można włożyć szpilkę z odpowiednim sworzniem  i będzie tak samo trzymać

 

pol_pl_Szpilka-wbijana-M12X1-5-8463_1.jp


Edytowany przez barteklodz, 31 marca 2017 - 21:07.


#18024 OFFLINE   daro41

daro41
  • 172 postów
  • Dołączył: 11-08-2008
  • Skąd: Tarnobrzeg
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 01 kwietnia 2017 - 07:49

podnoszę

 

Czujniki cofania problem.

Po właczeniu wstecznego piszczy cały czas. Stell test zroboimy 1 pikniecie przerwa 2 pikniecia przerwa 3 pikniecia przerwa i 4 pikniecia i test idzie od nowa .Walniete wszystkie czujniki ? jednocześnie ? chyba nie jest to możliwe.

Jakieś sugestie ? bede wdzieczny


Edytowany przez daro41, 01 kwietnia 2017 - 07:51.


#18025 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 01 kwietnia 2017 - 08:50

@daro41 w tym wątku powinieneś zadać pytanie:http://forum.omegakl...nic#entry634245

Więcej o parkpilocie chyba nikt nie wie.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#18026 OFFLINE   zzaspa

zzaspa
  • 64 postów
  • Dołączył: 07-05-2016
  • Skąd: bieszczady
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6i C26NE

Napisany 01 kwietnia 2017 - 14:53

Panowie wczoraj po pracy zabrałem się za regeneracje wiskozy. Ponieważ wcale nie łączyła, uzupełniłem olej ( weszło jakieś 25-30ml podczas grzania opalarką ustawioną na 180*C) I powiem że łączy cały czas. Jednak oczywiście coś musiałem przedobrzyć albo wlałem zbyt dużo oleju albo przygiąć musiałem podczas zakładania bimetal (zaznaczony na czerwono). Bimetal z tego co doczytałem poprzez trzpień w zaworze ( kolor zielony) załącza lub wyłącza sprzęgło. I tutaj moje pytanie czy wiskoza gdy jest załączona wciska czy odpuszcza ten zawór?? Chcę wykluczyć bimetal zanim wezmę się za odciąganie oleju.

 

PS gdyby ktoś chciał swoją regenerować to wchodzi tam olej silikonowy o lepkości 3000CST (ok 20zł za 50ml) do kupienia w sklepach modelarskich

 

Załączony plik  IMG_20170401_145328.jpg   32,02K   2 pobrań



#18027 OFFLINE   arcade90

arcade90

    V8 :D

  • 192 postów
  • Dołączył: 25-02-2011
  • Skąd: Malbork
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 kwietnia 2017 - 09:51

raczej chodzi o śruby :)

 

można włożyć szpilkę z odpowiednim sworzniem  i będzie tak samo trzymać

 

pol_pl_Szpilka-wbijana-M12X1-5-8463_1.jp

Problem nie leży w szpilkach bo gdyby takowy był to bym kupił nowe szpilki. Gwint mam uszkodzony w lewym kole i prawym tylnym kole w zwrotnicy w którą się właśnie wkręca szpilkę od koła. Z racji ze gwint jest uszkodzony w zwrotnicy to i szpilka też jest uszkodzona. Ktoś po prostu pewni wkręcał krzywo szpilki. 

 

Pozostaje mi wymiana zwrotnic ? Obawiam się, że gdy będę chciał zmienić kola z zimówek na letnie to już nie dokręcę ich

 


 

 



#18028 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 kwietnia 2017 - 11:11

z tyłu są całe wahacze, nie ma zwrotnic

zapewne chodzi o piastę

 

nie zrozumiałeś mnie

kupujesz szpilkę z odpowiednim wieloklinem, rozwiercasz uszkodzony gwint i wkładasz od strony wewnętrznej szpile, nakrętka ją wciągnie na miejsce



#18029 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 kwietnia 2017 - 18:07

Pany po wymianie nagrzewnicy zamarza parownik od Lpg. Nie wiem czy to ma cokolwiek wspólnego, ale może tak.
Nagrzewnica Polski zamiennik. Omega 2.0 8V klima manual, gaz zwykły z krokowcem.
Co to może być?

#18030 OFFLINE   adam7213

adam7213
  • 127 postów
  • Dołączył: 27-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 kwietnia 2017 - 19:39

@arcade90

tobie chodzi o śruby a nie o szpilki, to jest zasadnicza różnica,

uszkodzone otwory w piastach rozwierć o rozmiar wyżej i daj większe śruby ,

 z 12-stki na 14-stke.



#18031 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 kwietnia 2017 - 20:18

Panowie czy jedyne podciśnienie które idzie do hamulców to te z kolektora do serva czy coś jeszcze?Bo pedał chodzi ciężko ale nie tak jakby nie miał wogóle wspomagania coś tam działa tylko nie tak jak należy



#18032 OFFLINE   ukas7

ukas7
  • 57 postów
  • Dołączył: 29-03-2016
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 kwietnia 2017 - 20:28

czesc ,mam taki problem ,w czasie jazdy podczas skrętu kierownicą powiedzmy 50% skrętu obciera się coś w przednim lewym kole a podczas 100% skrętu w lewo to już całkiem głośno trzeszczy,buczy nawet na postoju ,podejrzewacie co to może być?


Edytowany przez ukas7, 03 kwietnia 2017 - 20:43.


#18033 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 kwietnia 2017 - 20:47

@arcade90
tobie chodzi o śruby a nie o szpilki, to jest zasadnicza różnica,
uszkodzone otwory w piastach rozwierć o rozmiar wyżej i daj większe śruby ,
 z 12-stki na 14-stke.

Tylko wtedy może dojść do tego że szpilki będą za grube żeby przez otwór w feldze przejść. Może helicoil zastosuj tylko nie wiem czy są wskazane do użycia przy kołach

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka



#18034 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 kwietnia 2017 - 20:49

czy jedyne podciśnienie które idzie do hamulców to te z kolektora do serva czy coś jeszcze?

 

Jedyne. Sprawdź trójnik przy zaworku zwrotnym serwa.  


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#18035 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 kwietnia 2017 - 17:57

czesc ,mam taki problem ,w czasie jazdy podczas skrętu kierownicą powiedzmy 50% skrętu obciera się coś w przednim lewym kole a podczas 100% skrętu w lewo to już całkiem głośno trzeszczy,buczy nawet na postoju ,podejrzewacie co to może być?


Obciera czy wyje ta pompa wspomagania?
Sprawdź poziom płynu w zbiorniku i dolej do drugiego karbu na korku.

#18036 OFFLINE   ukas7

ukas7
  • 57 postów
  • Dołączył: 29-03-2016
  • Skąd: Lublin
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 kwietnia 2017 - 18:20

pompa wspomagania swoją drogą ale jak podniosłem na lewarku przednią lewą część i obracałem kołem słychać jak coś przeciera ,łożysko?? chociaż mówi się ,że jak łożysko daje znać o sobie to powinno na odwrót  tzn. skręt w lewo prawe łożysko ale sam nwm



#18037 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 kwietnia 2017 - 17:41

Z racji tego że mamy sobotę to trzeba coś zrobić a więc jak zdjąć halogen/halogeny w omedze bfl i czy da się je rozkleić



#18038 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 kwietnia 2017 - 19:41

jak zdjąć halogen/halogeny w omedze bfl

 

Kanał/podnośnik, dwa lub trzy torksy. Lampki są rozbieralne.  


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#18039 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 kwietnia 2017 - 20:02

Jak zawsze dzięki czeladnik :D



#18040 OFFLINE   arcade90

arcade90

    V8 :D

  • 192 postów
  • Dołączył: 25-02-2011
  • Skąd: Malbork
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 09 kwietnia 2017 - 18:29

Alufelgi r16 z Opla Signum podejdą do Omegi B FL ? 







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL