według mnie wszystkie pompy są takie same
Edytowany przez machony79, 26 grudnia 2015 - 13:56.
Napisany 26 grudnia 2015 - 13:33
według mnie wszystkie pompy są takie same
Edytowany przez machony79, 26 grudnia 2015 - 13:56.
Napisany 27 grudnia 2015 - 20:57
według mnie wszystkie pompy są takie same
jak wsadziliśmy pompę z 2.0 do omegi 3.2 to jechała bo jechała ale przy butowaniu działy się cuda - znaczy brakowało paliwa trochu. Dopiero po włożeniu z vki wróciło do normy
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 27 grudnia 2015 - 21:01
Oryginalna pompa w mojej X20XEV odmówiła posłuszeństwa i wyciągnąłem oryginalną pompę z 2.5 V6. Była identyczna z moją. Mam na myśli wszystkie oznaczenia także.
Edytowany przez Ruki1989, 27 grudnia 2015 - 21:02.
Napisany 27 grudnia 2015 - 21:03
Była identyczna z moją.
Wymiarowo tak,różnice są w ciśnieniu
Napisany 27 grudnia 2015 - 21:06
siuAda, dodałem, że również wszystkimi oznaczeniami. Wszystkie numerki były te same. Szukałem też wtedy informacji książkowych odnośnie pompy czy wg katalogu Inter Carsu i wychodziło, że dla V6 i X20XEV pompy są identyczne także ciśnieniem.
Edytowany przez Ruki1989, 27 grudnia 2015 - 21:06.
Napisany 27 grudnia 2015 - 21:32
z v6 do 2.0 problemu nie będzie, gorzej w 2gą stronę.
ja pamiętam że 2 razy wkładałem pompę paliwa z 2.0 do vki i 2 razy to nie chodziło jak powinno. Dlatego z doświadczenia uważam że jednak takie same nie są. Zapewne ta z 2.0 ma mniejszą wydajność
ja takie nr znalazłem na szybko:
Nr pompki paliwa z v6:0 580 453 465
Nr pompki paliwa z r4: 0 580 314 097
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 28 grudnia 2015 - 22:47
Widzę,że piszecie ze z 2.0 do v6 może nie śmigać. Powiedzcie mi:
Czy pompka o nr 580453976 pasuje do v6?
Napisany 28 grudnia 2015 - 22:54
Widzę,że piszecie ze z 2.0 do v6 może nie śmigać. Powiedzcie mi:
Czy pompka o nr 580453976 pasuje do v6?
raczej nie, bo to pompka zewnętrzna
http://newimg.global...d5d714dd5_l.jpg
a ty potrzebujesz wewnętrznej
http://ebay.autopart...101_example.jpg
Edytowany przez robert514, 28 grudnia 2015 - 23:00.
Napisany 28 grudnia 2015 - 23:01
No tak, ona wchodzi tam w ten cały plastik ale znajomy chyba osattnio wymieniał w v6 i taką samą chyba kupił wyglądowo i wyjął z tego całego plasiku i zamienił
Edytowany przez Knal, 28 grudnia 2015 - 23:02.
Napisany 28 grudnia 2015 - 23:06
poza zbiornikiem
No tak, ona wchodzi tam w ten cały plastik ale znajomy chyba osattnio wymieniał w v6 i taką samą chyba kupił wyglądowo i wyjął z tego całego plasiku i zamienił Bo przecież da się bez problemu wiekszego wyjać
Napisany 29 grudnia 2015 - 19:34
Panowie czy ktoś z was przerabiała temat chłodnicy silnika omega 3.2 skrzynia automat ?? Rozchodzi się o nową chłodnice silnika do 3.2 z automatem tzn. żeby było do czego przykręcić chłodnicę od oleju skrzyni automatycznej
Napisany 29 grudnia 2015 - 19:53
Panowie czy ktoś z was przerabiała temat chłodnicy silnika omega 3.2 skrzynia automat ?? Rozchodzi się o nową chłodnice silnika do 3.2 z automatem tzn. żeby było do czego przykręcić chłodnicę od oleju skrzyni automatycznej
ja w mojej 2.5 v6 z automatem miałem 1 wejście i 1wyjście pod przewody z skrzyni z chłodzenia-po stronie filtra powietrza nie wiem jak u ciebie jest.
Napisany 29 grudnia 2015 - 20:17
Panowie czy ktoś z was przerabiała temat chłodnicy silnika omega 3.2 skrzynia automat ?? Rozchodzi się o nową chłodnice silnika do 3.2 z automatem tzn. żeby było do czego przykręcić chłodnicę od oleju skrzyni automatycznej
zamiennikowe chłodnice z 2.5 i 3.0 maja mocowania pod chłodniczke ASB.
Napisany 29 grudnia 2015 - 20:59
no właśnie rozchodzi mi się o chłodnicze żeby miała miejsce na mocowanie chłodnicy ASB
każde czy trzeba przebierać ??
Edytowany przez dawid6671, 29 grudnia 2015 - 21:00.
Napisany 30 grudnia 2015 - 12:22
no właśnie rozchodzi mi się o chłodnicze żeby miała miejsce na mocowanie chłodnicy ASB
każde czy trzeba przebierać ??
Trzeba kupić chłodnicę do 2.5/3.0 z manualną skrzynią, np. taką:
http://allegro.pl/op...5865384787.html
Latem przerabiałem temat, kupiłem właśnie od tego gościa, wszystko pasowało, tzn. było miejsce do przykręcenia chłodnicy oleju ASB. Wystarczy ze starej chłodnicy przełożyć blaszki, w które wkręca się śruby i wszystko gra.
Napisany 30 grudnia 2015 - 13:43
Witam,
Problem dotyczy siedzenie pasażera w OB. Generalnie siedząc prawa cześć oparcia jest delikatnie wycofana do tyłu względem lewej strony. Ostatnio zauważyłem to siedząc jako pasażer w swoim aucie. Oparcie jest sztywne ale w fotelu nie siedzi się na wprost kierunku jazdy, tylko z delikatnym odchyleniem w kierunku szyby bocznej - mnie to strasznie irytowało... Miał ktoś podobny problem? Obstawiam że coś mogło przeskoczyć na regulacji oparcia?
Napisany 02 stycznia 2016 - 16:34
w fotelu nie siedzi się na wprost kierunku jazdy, tylko z delikatnym odchyleniem w kierunku szyby boczne
U mnie jest również takie wrażenie , ale że siedzę za kierownicą , to się nie stresuję tym.
Żaden z pasażerów tego nie zauważa , więc uznałem to za normalne.
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|