tylko wymiana
bo może być problem na SKP
Napisany 20 października 2015 - 16:03
tylko wymiana
bo może być problem na SKP
Napisany 20 października 2015 - 16:27
Panowie wymiana uszczelki podstawy filtra oleju omega 3,2 skomplikowana robota?
bez kkkasku można się wykąpać
podstawa do dobry klucz i robota lekko idzie
Edytowany przez barteklodz, 20 października 2015 - 16:29.
Napisany 20 października 2015 - 17:04
tylko wymiana
bo może być problem na SKP
Co to SKP?
Napisany 20 października 2015 - 17:19
Stacja Kontroli Pojazdów
a ja tyle myslałem, co to za urządzenie w aucie...ha ha...na SKP nie sprawdza zapięcie pasów, a znaczek pokazujący , mozna ułamać..
Napisany 20 października 2015 - 17:57
bez kkkasku można się wykąpać
podstawa do dobry klucz i robota lekko idzie
Napisany 20 października 2015 - 19:19
dokładnie
imbus albo sześciokąt
rozmiaru jak zwykle nie pamiętam
Napisany 20 października 2015 - 22:03
aha to spoko jakiś konkretny moment dokręcania ??
Edytowany przez dawid6671, 20 października 2015 - 22:03.
Napisany 21 października 2015 - 19:34
czyli tam nie potrzeba jakis dziwnych kluczy i to sie trzyma tam na jednej srubie ?
Czytam o tym filtrze i szczęka mi opada coraz bardziej .
Jest na rynku dostępny jakiś filter oleju bez uszczelki ???
Napisany 21 października 2015 - 19:39
Czytam o tym filtrze i szczęka mi opada coraz bardziej .
Jest na rynku dostępny jakiś filter oleju bez uszczelki ???
Uszczelki są w komplecie ale tylko pod dekiel.Pod obudowę juz nie.
Napisany 21 października 2015 - 19:51
aha to spoko jakiś konkretny moment dokręcania ??
jest, bedzie na obudowie chyba 45 ale nie pamietam
Napisany 21 października 2015 - 20:02
jest, bedzie na obudowie chyba 45 ale nie pamietam
ale to chyba moment dokręcania tego dekielka a mi chodzi o śrubę która trzyma obudowę
Napisany 21 października 2015 - 20:30
Napisany 21 października 2015 - 23:53
u siebie dokręcałem na 40nm
na dekielku jest bodajrze wybite 25nm ale dokręcam na 22nm, pęknięte obudowy już widziałem
Napisany 22 października 2015 - 22:30
Witam,
Przymierzam się do kupna Omegi BFL kombi 2.6 V6 z manualem. Jutro jadę ją zobaczyć. Miałem już B 2.5 V6 też w manualu, ale miała tempomat. W tej 2.6 akurat nie ma.
Wiem, że 2.6 ma elektroniczną przepustnicę. Czy dołożenie tempomatu sprowadza się do kupna manetki z tempomatem i włączeniem opcji przez komputer czy coś jeszcze będzie potrzebne?
EDIT
Dobra, przeszukałem forum W takim razie zadam pytanie związane:
W jaki sposób sprawdzić czy jest czujnik hamulca?
Edytowany przez krop, 22 października 2015 - 23:07.
Napisany 23 października 2015 - 10:04
skręć sobie na maxa kolami i bd widacWitam,
Przymierzam się do kupna Omegi BFL kombi 2.6 V6 z manualem. Jutro jadę ją zobaczyć. Miałem już B 2.5 V6 też w manualu, ale miała tempomat. W tej 2.6 akurat nie ma.
Wiem, że 2.6 ma elektroniczną przepustnicę. Czy dołożenie tempomatu sprowadza się do kupna manetki z tempomatem i włączeniem opcji przez komputer czy coś jeszcze będzie potrzebne?
EDIT
Dobra, przeszukałem forumW takim razie zadam pytanie związane:
W jaki sposób sprawdzić czy jest czujnik hamulca?
Napisany 23 października 2015 - 10:35
koledze chyba bardziej chodzilo o czujnik na pedale sprzegla jezeli to ma byc do tempomatu potrzebne i trzeba go szukac nad pedalem sprzegla. Czujnik hamulca jest w kazdym aucie bo to dzieki niemu dzialaja swiatla stop-u
Napisany 23 października 2015 - 10:56
Napisany 23 października 2015 - 11:38
koledze chyba bardziej chodzilo o czujnik na pedale sprzegla jezeli to ma byc do tempomatu potrzebne i trzeba go szukac nad pedalem sprzegla. Czujnik hamulca jest w kazdym aucie bo to dzieki niemu dzialaja swiatla stop-u
hm..jak nacisniesz hamulec, to tez wyłączasz tempomat...
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|