szukam numer czesci lozyska igielkowego w wal od strony szprzegla. Z gory dzieki.
gm 90105743 opel 614706
Pozycja nr. 8
http://ecat24.com/op...06,34327,34296/
Napisany 27 stycznia 2015 - 12:52
szukam numer czesci lozyska igielkowego w wal od strony szprzegla. Z gory dzieki.
Napisany 27 stycznia 2015 - 13:36
tego szukasz:p
Napisany 27 stycznia 2015 - 14:14
Ok a powiedz mi czy w 2.5 i 3.0 te czujniki sa takie same jak w 2.6 i 3.2?
Napisany 27 stycznia 2015 - 14:36
A moze pokazac jakie kostki byly przed a jakie po 98 ? Czym je odroznic jak pojade do goscus co sprzedaje graty do opla to zebym wiedzial czym je odroznicCzujnii są takie same , różnica jest tylko we wtyczkach. Od RM 98 są takie same do końca 2003.
Napisany 27 stycznia 2015 - 14:40
A moze pokazac jakie kostki byly przed a jakie po 98 ? Czym je odroznic jak pojade do goscus co sprzedaje graty do opla to zebym wiedzial czym je odroznic
Napisany 27 stycznia 2015 - 15:48
Napisany 27 stycznia 2015 - 16:32
Panowie jeszcze jedno pytanie wywala mi blad tego czujnika spalania stukowego i jeszcze wywala wypadanie zaplonu na 3 cylindrze i na 5 gdy podpinam pod kompa pisze ze blad juz nie wazny ale na przemian tu raz tu swiece wymienione gm w lipcu 4 elektrodowe od 4 dni wjechala nowa cewka boscha nie wiem co robic z tym kupic nowe swiece ngk ?
Napisany 27 stycznia 2015 - 16:39
Spalanie stukowe może występowac przy złej mieszance. Nie oznacza to uszkodzonego czujnika ,a jedynie fakt występowania zjawiska. Skoro wymieniłeś świece na prawidłowe i cewkę, to trzeba sie zobaczyć czy nie ma lewego powietrza, wyjąć listwe wtryskową i sprawdzic przepływ paliwa na wtryskiwaczach, czyli zrobić pomiar czy wszystkie wtryski przy tym samym cisnieniu przeleja tyle samo paliwa (trzeba miec oczywiscie przyrząd, ja zrobilem sobie sam) oraz ich szczelność. Warto sprawdzić cisnienie sprężania na tych cylindrach gdzie zapłon wypada. Warto sprawdzić profilaktycznie też ustawienie rozrządu. To wszystko to normalne testy , które należy przeprowadzić aby wiedzieć dokładnie co się stało.
Napisany 27 stycznia 2015 - 17:24
A w czym to przeszkadza? Ja mam fabrycznie od diesla i nie gryzie - to już prawie 20 lat.Z diesla do benzyny ? Trochę zakres obrotów nie ten i do 220 a nie 260.
Napisany 27 stycznia 2015 - 18:19
Napisany 27 stycznia 2015 - 18:57
Na środkowym i końcowym były naklejki ale już tylko resztki z nich zostały. Na końcowym jest jeszcze blaszka z napisami B/K Germany i jakieś cyferki ale nie powiem jakie bo spisałem na karteczkę i zapomniałem ze sobą zabrać. Najwyżej jutro podam te cyferki. No i faktycznie od połączenia za sondami do końcowego jest z kwasiaka. Końcowy jest z jedną końcówką. I powiem że w 2,6 baaardzo ładnie to mruczyPrawdopodobnie to wydech bastucka, a powiedz jakie ma koncowki koncowy? takie moze zawiniete dwie lekko do gory? bastuck ma srednice 63-65 mm
Napisany 27 stycznia 2015 - 22:36
Napisany 28 stycznia 2015 - 10:08
Napisany 28 stycznia 2015 - 11:10
Potrzebny mi jakiś przykładowy numer silnika V6 poniżej 97 roku. Na gwałt
![]()
Muszę się dowiedzieć czy dolna rolka silnika z 96' miała grubą czy cienką podkładkę.
EDIT:
0829xxxxx - numery dla starego silnika
0830xxxx - numery dla nowego
Napisany 28 stycznia 2015 - 11:16
Napisany 28 stycznia 2015 - 12:40
Napisany 28 stycznia 2015 - 12:58
Napisany 28 stycznia 2015 - 18:21
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|