

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#14141
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 17:24
#14142
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 17:34
A tak na serio to z tego co kolega pisal wychodzi UPG, ewntualnie leje sie z mosta wodnego badz z ktoregos z czujnikow co jest raczej malo prawdopodobne.
Toć pisałem, że ma walnięty zawór trójdrożny bo mu się leje za silnikiem ( może tez puszczać w innych miejscach ) - trza tylko zrobić próbę ciśnieniową dla pewności.
Takie doradztwo z upg , kosztowało mnie prawie tauzena , zanim wymieniłem ten durny zawór - więc proszę zrobić próbę ciśnieniową.
#14143
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 19:07
Wymieniłem simering na wale korbowym od strony sprzęgła lecz nadal cieknie. Prawdopodobnie wytarty rowek na wale. Czy założenie simeringu o 2mm krótszego od BMW 90x104x9 pomoże?miał ktoś taką sytuację???
Kup normalny do omegi, tylko zacieśnij trochę sprężynę w środku o 3-4 zwoje.
#14144
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 19:18
#14145
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 19:28
To jakiej firmy kupic bo teraz zakladalem z rainza i cieknie wiecej jak przed wymiana i czytalem o szlifowaniu o 1mm lub podlozeniu podlkadki pod simering.I czy skrocenie sprężynki pomoze?
Możesz kupić tej samej firmy. Skrócenie sprężynki pomoże.
#14146
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 19:34
#14147
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 19:37
ok dzięki, to zamówie rainza i zrobię jak mówisz tylko ile tak dokładnie milimetrów skrócic?
Ja to robię na wyczucie. Nie można przesadzić, bo raz ,że będziesz miał kłopot z włożeniem wewnętrznej warki na wał, a dwa że simering za szybko może się wytrzeć.
skróć tak z 3mm
#14148
OFFLINE
#14149
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 20:02
jechałem normalnie po nocnym postoju i po około 2 km jazdy zaczęło mi piszczeć coś w tylnym prawym kole. Wcisnąłem hamulec i auto zahamowało ale piszczało jeszcze gorzej. Podczas cofania nic nie piszczało. Zacząłem wracać do domu i po 3 km przejechanych wszystko ustąpiło... Sprawdziłem na dotyk felgi - zimne, śruby - dokręcone.
Wyjechałem jeszcze raz i nic...
gdzie szukać problemu? zaciski? Koniec klocków? łożysko? ewentualnie co jeszcze?
#14150
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 20:04
#14151
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 20:05
Przed chwilą miałem taką akcję,
jechałem normalnie po nocnym postoju i po około 2 km jazdy zaczęło mi piszczeć coś w tylnym prawym kole. Wcisnąłem hamulec i auto zahamowało ale piszczało jeszcze gorzej. Podczas cofania nic nie piszczało. Zacząłem wracać do domu i po 3 km przejechanych wszystko ustąpiło... Sprawdziłem na dotyk felgi - zimne, śruby - dokręcone.
Wyjechałem jeszcze raz i nic...
gdzie szukać problemu? zaciski? Koniec klocków? łożysko? ewentualnie co jeszcze?
pewnie puściły mocowania szczęk ham. ręcznego
#14152
OFFLINE
#14153
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 21:32
Trzeba zakupić tracze kotwiczna albo zestaw naprawczy jak ktoś sprzedajeOk, dzięki.
Jak wygląda naprawa?
#14154
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 22:03
Ok, dzięki.
Jak wygląda naprawa?
Ja myślę ,że miedzy tarcze kotwiczną a tarcze hamulcową coś Ci się dostało i już tego nie ma


#14155
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2015 - 23:41
Ja myślę ,że miedzy tarcze kotwiczną a tarcze hamulcową coś Ci się dostało i już tego nie ma
. Zacznij się martwić jak problem wkrótce powróci
Tak też zrobię , dzięki;)
#14156
OFFLINE
#14157
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2015 - 13:08
- odkręcasz słoneczniki lewy i prawy uwaga na kostki przewodów do pdświetlania lusterek żeby nie wpadły do wzmocnień dachowych po ich odpięciu
- następnie cztery rączki , śruby krzyżakowe pod zaślepkami
- środkowe słupki u samej góry pod zaślepką jedna śruba Torx chyba T25 i na dole górnej obudowy słupka dwie ale przykryte dolna częscią osłony słupka-pasa osłone dolną słupka ciągniesz do siebie i wyskakuje z dwóch sprężynowych zaczepów metalowych
- i zostaje jeszcze pięć elementów osłony słupków tylnych i przednich , przednie tworzą całość z pionowymi przy przedniej szybie te pokryte welurem trzeba je pociądnąć tak jak dolne środkowe czyba trzy spinki no i zostają tylne połączone tylną górną maskownicą w której bynajmniej u mnie jest trzecie światło stop ciągniesz do siebie są na metalowych zatrzaskach jeszcze tylne osłony najpierw odkręcasz górne mocowanie tylnych pasów klucz 22 i jeszcze są dwa torx-y pod zaślepkami jedna widoczna a druga pod tylnym oparciem (tym co jest na stałe nie składa się) po odkręceniu śrób jeszcze pociągnąć znowu te same metalowe zatrzaski
- a jeszcze lampka oświetlenia kabiny niepamiętam dokładnie ale sciągasz klosz i są wkręty u mnie było jeszcze utrudnienie w postaci el.szyberdachu
- podsufitka wisi spokojnie na czterech haczykach w postaci wygiętej blachy od wzmocnień dachowych , jak masz czujnik parkowania to z tyłu ukaże się głośnik (po wyjęciu podsufitki)
jeśli chodzi o samo wyjęcie to udało się przez tylne drzwi po położeniu przednich oparć trzeba ją delikatnie składać w litere "u" ale tylko tyle żeby przeszła przez drzwi
znalezione gdzieś na forum:P
Tutaj masz temat może ci się przyda http://forum.omegakl...?t=45659&page=4
#14158
OFFLINE
#14159
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2015 - 16:31
#14160
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2015 - 16:32
krotkie pytanie: które tarcze mam wybrać TRW, ATE, lub Bosch?
TRW lub ATE

Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|