W łykend będę paczał co tam popuściło.zbiorniczek, a pod nim przewód gumowy ok 12cm, zakuty z rurką, pewnie leci na zakuciu albo sam przewód popękał - mikropęknięcia , widać jak go się załamie


Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#15841
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2015 - 22:57
#15842
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2015 - 14:09
Czy ktos ukrecil

Dodam ze cos tam strzela przy wystrzale ze sprzegla i dziala jak kontrola trakcji odpuszczajac naped ;p
Myslalem ze to przegub ale moze te polosie maja inaczej fezy?i jest luz?

#15844
OFFLINE
#15845
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2015 - 17:03
Pytam bo chcę zmienić mój fotel kierowcy na ten sam fotel tylko z wersji angielskiej bo na pewno będzie w znacznie lepszym stanie bo tam jest fotelem pasażera.
Edytowany przez kaskader83, 29 sierpnia 2015 - 17:07.
Jak?? => Tak!!
#15846
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2015 - 19:11
#15847
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2015 - 22:22
Witam! Z zapytaniem, czy uszkodzone gorne mocowanie amora moze powodowac sciaganie w czasiejazdy i wibracje podczas hamowania? luzow w zawieszeniu brak i pomysly sie koncza....Dodam ze przy jezdzie po dzirach slychac metaliczne dzwonienie z przodu
Tak może być przyczyną, ściąga przy hamowaniu ??
#15848
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2015 - 22:43
Poluzował się wąż od przekładni kierowniczej (jeden z tych przy zaworze servotronica) i mam nadzieję, że problem lania się płynu rozwiązany. Jutro w dzień próba szczelności.W łykend będę paczał co tam popuściło.
Dojść do niego to masakra normalnie - Marek i Adam dzięki za wsparcie informacyjne.
Edytowany przez sypus, 30 sierpnia 2015 - 16:53.
#15849
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2015 - 10:19
Witam! Z zapytaniem, czy uszkodzone gorne mocowanie amora moze powodowac sciaganie w czasiejazdy i wibracje podczas hamowania? luzow w zawieszeniu brak i pomysly sie koncza....Dodam ze przy jezdzie po dzirach slychac metaliczne dzwonienie z przodu
Sprawdzil bym dokładnie tuleje na wahaczu te małe z tylu
#15850
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2015 - 12:11
Wszystkie tuleje sa nowe. koncowki, sworznie, laczniki oraz wspornik drazka- wszystko lemfordera. Lozow nie widac a jednak cos jest nie tak...Sprawdzil bym dokładnie tuleje na wahaczu te małe z tylu
#15851
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2015 - 12:59
sprawdź czy ci sprężyna nie pękłaWitam! Z zapytaniem, czy uszkodzone gorne mocowanie amora moze powodowac sciaganie w czasiejazdy i wibracje podczas hamowania? luzow w zawieszeniu brak i pomysly sie koncza....Dodam ze przy jezdzie po dzirach slychac metaliczne dzwonienie z przodu
#15852
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2015 - 14:59
tez myslalem ze to moze byc sprezyna ale na podnosnku nic nie widac. Peknieta mam z tylu i na dniach bede wymienial jak tylko amory przyjda, ale to chyba nie ma nic wspolnego tym bardziej, ze dzwonienie slychac z przodusprawdź czy ci sprężyna nie pękła
#15853
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2015 - 16:55
Jest suchutko, płynu nie ubywa, problem rozwiązanyJutro w dzień próba szczelności.

#15854
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2015 - 22:55
Jak to wszystko podpiąć żeby bezpiecznie wyciągnąć silnik razem ze skrzynią automat? Będę używał żurawia i balansera, który ma 4 haki. Czy można tam coś przyczepić aby dźwignęło taki ciężar? Jakie śruby tam pasują?
#15855
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2015 - 18:32
1. Czy może drzeć opony na bokach z przodu z innego powodu niż geometria? Fachowcy twierdzą, że jest ok a już drugi komplet opon poszedł się paść.
2. Czy słaba wydajność klimy - na postoju prawie nie chłodzi, a na wysokich obrotach chłodzi słabo - świadczy o sprężarce do wywalenia? (czynnik jest i nie ucieka -950g)
Edytowany przez kaskader83, 31 sierpnia 2015 - 18:34.
Jak?? => Tak!!
#15856
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2015 - 20:27
1. Czy może drzeć opony na bokach z przodu z innego powodu niż geometria?
Jak najbardziej tak.
Jak ta tulejka https://www.google.p...-kierowniczego-opel-omega-b.html&source=iu&pf=m&fir=FMXP9LH40m65pM%253A%252CxdwnXp-Id10LVM%252C_&biw=1152&bih=735&usg=__ZAQBaqGoGazZFWLJBIlUKEHAQms%3D&ved=0CDQQyjdqFQoTCMyL6diF1McCFYgYLAodzs0F2g&ei=e6nkVYziJIixsAHOm5fQDQ#imgrc=FMXP9LH40m65pM%3A&usg=__ZAQBaqGoGazZFWLJBIlUKEHAQms%3D
bedzie luźna , to geometrii nie da się ustawić . Jeśli podlewarujesz przednie koło od strony pasażera i po zdjęciu koła tarcza chodzi na boki ( a wspornik góra - dół ) to jest do wymiany
#15857
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2015 - 20:43
Żadnych luzów w zawieszeniu nie ma. Końcówki ok, wspornik bez luzu, półroczne tuleje ( nie żadne no name tylko coś z wyższej półki ) zamontowane prawidłowo.
Jak?? => Tak!!
#15858
OFFLINE
Napisany 01 września 2015 - 08:59
#15859
OFFLINE
#15860
OFFLINE
Napisany 01 września 2015 - 11:20
A prowadnice zacisków pracują jak trzeba czy zapieczone?Wspornik rok temu był wymieniany.... Jedynie co mi się nie podoba to to, że auto myszkuje podczas hamowania, ale tylko na kołach 17.
Żadnych luzów w zawieszeniu nie ma. Końcówki ok, wspornik bez luzu, półroczne tuleje ( nie żadne no name tylko coś z wyższej półki ) zamontowane prawidłowo.
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|