

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#15801
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2015 - 20:34
Wiem ,że oficjalnie sa niewymienialne ( wieczne) , ale co ile km wypadałoby je podmienić ,żeby się nie stresować ?
#15803
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 10:36
Czyw wsad do sterownika skrzyni biegów jest jednakowy do wszystkich wersji silnikowych?? Czy może każda wersja silnikowa ma zupełnie inny wsad??
Z tego co wiem to na pewno jest inny wsad w 2.6 i 3.2. W pozostałych V-kach powinien być chyba taki sam.
nom i teraz pytanie laika (na podstawie lektury sam naprawiam ) - jak to jest możliwe na jednym wałku rozrządu ??
Nie potrafię tego fachowo wytłumaczyć ale tam są takie metalowe płytki poukładane na zaworach(po jednej na dwóch). Krzywki od wałka nie naciskają na szklankę bezpośrednio tylko własnie na te płytki.
#15804
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 16:53
Jak?? => Tak!!
#15805
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 17:16
#15806
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 17:21
Jeśli Twój wynik to ładowanie pod obciążeniem to jest OK.
Edytowany przez machony79, 21 sierpnia 2015 - 17:22.
#15807
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 17:25
#15808
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 17:29
#15809
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 17:32
Witam. Czy średnica rolki na napinaczu paska wielorowkowego, ma wpływ na słabe lądowanie alternatora. Na wolnych obrotach to 13.5V. Alternator po regeneracji, na stole diagnostycznym w warsztacie pokazuje 14.4V. Nie ma spadku napięcia na przewodach,sprawdzone w warsztacie. Napięcie sprawdzane na 2 różnych akumulatorach, w celu wyeliminowania niesprawności aku. Fachowcy od naprawy alternatorów i rozruszników rozkładają ręce. Zimą wymieniłem napinacz paska na nowy, który miał większa średnice rolki i założyłem nowy dłuższy pasek, bo stary był za krótki. Pojawiły się też problem z grzaniem się silnika. W gorące dni wskazówka wchodziła na czerwone pole i świeciła się kontrolka. Może to przez tą rolkę pompa wody niedomaga. W wiertarce stołowej przez zmianę średnicy rolki, zmienia się prędkość obrotową wiertła. dobrze kombinuje? Czy to nie to.
napinacz nie odbiera napędu, nie ma to wpływu na prędkość całego paska, chyba że zmieniłeś koła na altku albo wale to wtedy zmienisz prędkość obrotową
z grzaniem zacznij od wyczyszczenia chłodnic od zewnątrz, trzeba je wyjąć i wypłukać od strony silnika, jak nie będzie poprawy zostaje podmiana pompy wody
ładowanie:
spróbuj zalać klemy cyną, może nie być dobrego styku przewód-klema
Edytowany przez barteklodz, 21 sierpnia 2015 - 17:34.
#15810
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 17:41
Kół na altku ani na wale nie zmieniałem.
Klemy wymienione na nowe. Cyną też lutowali.
#15811
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 17:42
nie ma czegoś takiego.Poprostu wraz ze wzrostem temperatury rośnie rezystancja przewodów.A gdzie jest ten czujnik termiczny alternatora?
Mozesz jeszcze sprawdzić czy klemy na aku się nie grzeją.
#15812
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 17:46
Faktycznie klemy się trochę grzeją.
Napięcie na akumulatorze jest takie samo jak napięcie przy alternatorze, stąd wniosek,że kable są OK.
#15813
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2015 - 20:29
#15814
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2015 - 12:39
tak ale po roku 97Czy siłownik centralnego zamka od strony pasażera z przodu jest taki sam w OB i BFL?
#15815
OFFLINE
#15816
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2015 - 18:56
#15817
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 08:02
Na wolnych obrotach to 13.5V
Ale to niby , jak dodasz gazu , to napięcie ci rośnie??
Alternator po regeneracji, na stole diagnostycznym w warsztacie pokazuje 14.4V. Nie ma spadku napięcia na przewodach,sprawdzone w warsztacie.
Z doświadczenia wiem ,że w autku pasek bardziej naciska na koło napędowe alternatora.
Jak doda się do tego liche łożyska zakładane przy regeneracji ( też mam regenerowany i po roku łożyska wyją) + kiepską bieżnię komutatora , to uzyskamy pobieżnie zregenerowany altek.
Jest to tym bardziej oczywiste - jak sam napisałeś - że już zaltka wychodzi słabe napięcie .
Skoro altek daje słabe napięcie , to jak może być winne auto ??
#15818
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 09:50
U mnie jej nie ma drugi rok i nawet nie zauważyłem by coś z niej ciekło.Koledzy po co jest ta dziura w automacie i czy one powinna być zaślepiona czy niekoniecznie?
Do czego jest to i ja chętnie się dowiem.
#15819
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 15:03

#15820
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2015 - 19:22
Mam elm327 ale nie mogę połączyć się z ECU
Teżsie bzyknąłem z elmem .
Na stronie 785 masz wytłumaczenie co jak i za ile.
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|