

Co to jest? Z czym to sie je - krótkie pytanie - krótka odpowiedź
#15441
OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 07:52
#15442
OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 09:23
tu jest ładnie pokazana różnica w przednich. Zwróć uwagę, że ten słabszy jeszcze nie jest w tragicznym stanie
W moim przypadku różnica byłaby taka jak pokazana na filmie lub podobna, tyle tylko że pomiędzy tym słabszym z filmu a moim "lepszym".
Tylne mam Bilsteiny natomiast przód ori GM... Z jednej strony wydatek niemały na komplet a z drugiej nie uśmiecha mi się rozbierać wszystko za 1-2 tkm, kiedy teraz mam wszystko w częściach. W dodatku podejrzewam, że -35/-35 też zrobi swoje przy obecnym ich stanie.
Jeśli już iść w wymianę to kwestia czy szukać np. sportowych rodem z TA Technix czy tam MTS Technik, czy może standardowe ale np. Kayaby czy Bilstein albo Sachsy...?
-35 niby nie gleba ale zawsze trochę niżej.
#15443
OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 10:51
Powiedzcie mi jeszcze tylko jak się wymienia ten uszczelniacz co jest w skrzyni od strony wału ?? Odkręcam wał później tą śrubę centrala i tyle ? Czy w automacie jest to jakoś inaczej ?
nie srube tylko nakretke, dluzsza nasadka 30 lub 32(nie pamietam). sciagasz z wieloklinu i zmieniasz simering
#15444
OFFLINE
#15445
OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 12:19
#15446
OFFLINE
#15447
OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 12:30
W moim przypadku różnica byłaby taka jak pokazana na filmie lub podobna, tyle tylko że pomiędzy tym słabszym z filmu a moim "lepszym".
Tylne mam Bilsteiny natomiast przód ori GM... Z jednej strony wydatek niemały na komplet a z drugiej nie uśmiecha mi się rozbierać wszystko za 1-2 tkm, kiedy teraz mam wszystko w częściach. W dodatku podejrzewam, że -35/-35 też zrobi swoje przy obecnym ich stanie.
Jeśli już iść w wymianę to kwestia czy szukać np. sportowych rodem z TA Technix czy tam MTS Technik, czy może standardowe ale np. Kayaby czy Bilstein albo Sachsy...?
-35 niby nie gleba ale zawsze trochę niżej.
Na bilstein b4 przy -35 bedziesz mial za miętko.
Jak juz to zaopatrz sie w b8.
#15448
OFFLINE
Napisany 24 maja 2015 - 12:31
Powiedzcie mi jeszcze tylko jak się wymienia ten uszczelniacz co jest w skrzyni od strony wału ?? Odkręcam wał później tą śrubę centrala i tyle ? Czy w automacie jest to jakoś inaczej ?
Wymieniasz tak jak napisałeś. Tylko aby ściągnąć flanszę mocującą wał przyda Ci się ściągacz trójramienny (sporych rozmiarów). Po wymianie uszczelniacza , wkładasz flanszę i dokręcasz nakrętkę centralną momentem 42Nm długa nasadka 29 (nietypowy rozmiar), skrzynia w pozycji 'P', aby mechanicznie zblokować wyjście skrzyni.
#15449
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 08:52
#15450
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 08:58
#15451
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 09:20
#15452
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 10:17
#15453
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 10:55
Przód 2 systemu TRW starszy(tarcza 286 mm) typ Lucas nowszy (296mm)Tak z przodu były 2 różne średnice tarcz, ale też 2 różne zaciski.
#15454
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 16:24
Nie do końca. Lucas występował od początku produkcji w silnikach V6 i 2,5TD.Przód 2 systemu TRW starszy(tarcza 286 mm) typ Lucas nowszy (296mm)
W wersjach z silnikami 2,0 8V i 16V do 97 roku były zaciski ATE nie TRW pod tarcze 286mm. Pod koniec produkcji rocznika 96 do silników R4 zaczęły wchodzić zaciski Lucas a od roku 97 już każda Omega na przodzie wychodziła z Lucasem pod tarcze 296 mm.
Na tyle tak jak to wars1977 opisał.
#15455
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 19:48
Nie do końca. Lucas występował od początku produkcji w silnikach V6 i 2,5TD.
W wersjach z silnikami 2,0 8V i 16V do 97 roku były zaciski ATE nie TRW pod tarcze 286mm. Pod koniec produkcji rocznika 96 do silników R4 zaczęły wchodzić zaciski Lucas a od roku 97 już każda Omega na przodzie wychodziła z Lucasem pod tarcze 296 mm.
Na tyle tak jak to wars1977 opisał.
Dokładnie, miałem Omegę '99 X20XEV i hamulce miałem identyczne jak V6.
Jeśli chodzi natomiast o tył to nie jestem pewien czy nie było różnicy przy pełnych tarczach - różne średnice tłoczków (wybite na zacisku) - 38 (tylko w A?), 40, 42.
#15456
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 20:35
#15457
OFFLINE
Napisany 25 maja 2015 - 21:28
#15458
OFFLINE
Napisany 26 maja 2015 - 11:39
Pacjent Opel Astra H silnik Z17DTH układ paliwowy BOSCH, padł silnik w nim i turbina.
Mogę kupić kompletny silnik ale z Merivy 2005rok na układzie paliwowym DENSO.
Da się to jakoś ogarnąć?
Wystarczy zaprogramować nowe wtryski?
Przełożyć ze starego silnika pompe i wtryski BOSCHA?
Czy co z tym fantem zrobić.
Masakra kupiłem dwa silniki i wszystkie śmietniki a teraz mogę sprawdzić silnik jeszcze w aucie.
#15459
OFFLINE
Napisany 26 maja 2015 - 11:41
#15460
OFFLINE
Napisany 26 maja 2015 - 12:17
Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: grill, atrapa, bez znaczka, B FL
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|