Ma ktoś może numer części, zestaw montażowy tylnych klocków hamulcowych? ale do wentylowanych tarcz, mają dłuższe ''gwoździe'' i blaszki też szersze.
http://forum.omegakl...cze wentylowane
Szukajka się kłania.
Napisany 29 maja 2015 - 18:46
Ma ktoś może numer części, zestaw montażowy tylnych klocków hamulcowych? ale do wentylowanych tarcz, mają dłuższe ''gwoździe'' i blaszki też szersze.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 29 maja 2015 - 20:00
jaką temperaturę powinien mieć płyn chłodzący w Omedze 2.0 tdi ?
Napisany 29 maja 2015 - 20:44
Napisany 29 maja 2015 - 22:37
Napisany 30 maja 2015 - 16:13
Czy ktoś jest w posiadaniu numerów sprężyn z wersji sport sedan? Chodzi o te -15
Czy ten zestaw nada się na pierwsze podejście do glinkowania lakieru? (wówczas było tylko mycie preparatami sonaxa - szampon z woskiem + politura nano/wosk sonax)
Dzięki z góry za info
Napisany 30 maja 2015 - 21:56
Czy ktoś jest w posiadaniu numerów sprężyn z wersji sport sedan? Chodzi o te -15
Czy ten zestaw nada się na pierwsze podejście do glinkowania lakieru? (wówczas było tylko mycie preparatami sonaxa - szampon z woskiem + politura nano/wosk sonax)
Dzięki z góry za info
Napisany 31 maja 2015 - 08:02
Sprężyny mają oznaczenie LU. http://allegro.pl/li...p?us_id=1527891 Napisz albo zadzwoń do tego użytkownika na allegro, miał ostatnio sprężyny od sedana sporta, może jeszcze posiada.
Napisany 31 maja 2015 - 08:19
Napisany 31 maja 2015 - 08:31
Czy któryś z kolegów może mi podać długość sztywnego prawego tylnego przewodu hamulcowego - omega kombi.
Napisany 31 maja 2015 - 21:23
Napisany 31 maja 2015 - 21:39
Napisany 01 czerwca 2015 - 05:54
Napisany 01 czerwca 2015 - 07:21
Napisany 01 czerwca 2015 - 21:30
milimetr: w Twoim przypadku tempomat uaktywnia się elektronicznie komputerem .Ponieważ masz skrzynię manualną, musisz dołożyć czujnik sprzęgła i podłączyć go pod sterownik wtrysku. Później kompem aktywujesz funkcje tempomatu oraz aktywujesz czujnik sprzęgła.
Napisany 01 czerwca 2015 - 21:41
Takie sytuacja:
jadę dajmy na to 100km/h, wciskam sprzęgło obroty zostają na około 3tys/min i za cholerę nie chcą opaść na te 680, dopiero po wyhamowaniu do 20km/h spadają na 680,
ale jadąc tak samo 100km/h z wyłączoną kontrolą trakcji (TC) po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają normalnie...
Ktoś ma jakiś pomysł ?? Bo z tym moim autem to chyba został mi już tylko WróżMaciej...
Napisany 01 czerwca 2015 - 21:48
chyba tak ma być, w złomdeo tak miałem i w astrze, tylko że nie schodziło poniżej ~1300rpm, dopiero jak zwolniło się prawie na 0km/h (chyba 2km/h) obroty wracały na "normalne"
Napisany 01 czerwca 2015 - 21:52
nie no... po wysprzęgleniu w czasie gdy auto się toczy, obroty powinny opaść na takie jak powinny być na biegu jałowym, czyli przy fałce chyba 680...
tak miałem cały czas, dopiero od jakiegoś czasu po wysprzęgleniu obroty "wariują"
dodam tylko że linka od gazu się nie haczy.
Napisany 01 czerwca 2015 - 21:54
Napisany 01 czerwca 2015 - 22:17
no właśnie to już mam sprawdzone...Regulator biegu jalowego, Przeplywomierz, lewe powietrze i wiele innych moze byc przyczyn. Ja bym zaczal od tych 3 najbardziej prawdopodobnych
Technika →
Wyposażenie wewnętrzne i akcesoria →
Brakujące elementy rolety elektrycznejRozpoczęte przez sapciak , 29 sty 2018 ![]() |
|
![]()
|
||
Forum Główne →
Spoty - Omega Klub Polska →
dolnośląskie (D) →
23.07.2016 - Oława grillRozpoczęte przez tc82 , 21 lip 2016 ![]() |
|
![]()
|