Nie masz co kombinować. Wszystko jest ok. To norma że napięcie spada po rozgrzaniu alternatora. Jakby cały czas było 14,2-14,5 to w lato wygotuje akumulator. Będzie cały czas gazował. Alternator kontroluje tylko napiecie. Prąd wali taki jak obciążysz. Błędem jest odpalanie drugiego auta na kablach z włączonym silnikiem. A kable to słaba strona omegi. Masz wszystko zrobione i będzie spokój.


Kable masowe i plusowy
Rozpoczęte przez
kjelon
, 02 sty 2016, 14:08
44 odpowiedzi na ten temat
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
#43
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2016 - 10:19
To ja dziś powiem mojemu Boschowi żeby ograniczał napięcie jak się rozgrzeje.
A co do gazowania aku to to zjawisko nie zależy od napięcia ładowania
A co do gazowania aku to to zjawisko nie zależy od napięcia ładowania
#44
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2016 - 19:55
Kwestia regulatora napięcia, bo masz Magneti Marelli. Spójrz na te wykresy jeszcze raz - https://www.google.p...Uuc7o5b23yIhkM:
Ty masz ładowanie książkowe i ja też, tylko regulatory Boscha i Magneti inaczej dozują napięcie
Edytowany przez kjelon, 28 stycznia 2016 - 19:57.
#45
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2016 - 21:48
na szwabskich stronach szukajcie takich testów bo na naszych to 'nic' nie ma, a jak jest to tylko skopiowane z zagramanicznego.