

Napisany 14 sierpnia 2014 - 15:45
Napisany 14 sierpnia 2014 - 18:07
Ale wersja sport ma faktycznie twarde sprężyny. Jak boisz się o komfort, to zmień sprężyny na bardziej miękkie, np Eibach. Różnica jest bardzo zauważalna. Ja mam rozmiar 235/45/17 i jest tak miękko, że zastanawiam się, co. będzie na zimowych kołach 205/65/15
Napisany 14 sierpnia 2014 - 18:12
Nie załamuj ludzi, bo im się "projekty" posypiomA jak ktoś zakłada 225/50 na 17" to równie dobrze mógłby cisnąć na 15-tkach
Napisany 14 sierpnia 2014 - 18:14
Sypie (nie mylić z SypusemNie załamuj ludzi, bo im się "projekty" posypiom
Napisany 14 sierpnia 2014 - 18:26
Sypie (nie mylić z Sypusem mój świat czytaj tego typu treści posty
Napisany 14 sierpnia 2014 - 18:39
Nikt Cię do tego nie zmusza
Napisany 14 sierpnia 2014 - 18:43
Napisany 14 sierpnia 2014 - 18:48
Napisany 14 sierpnia 2014 - 19:28
Napisany 14 sierpnia 2014 - 20:46
A ja mam r18 235/40 i nie narzekam :-)
nawet żonę nauczyłem dbać o felgi :-)
tylko masakra jest w koleinach...wyrywa kierownicę z rąk
Napisany 14 sierpnia 2014 - 20:51
Napisany 15 sierpnia 2014 - 07:53
Napisany 15 sierpnia 2014 - 11:00
Nawet 2.2 w wersji sport z takimi wychodziła :tak:Ja również jeżdze teraz na 235/45/17 i tez mam wersje sport i bardzo dobrze sie jeździ
Bezapelacyjniejeśli już to uderzałbym w 235/45/17 komfort dalej jest i nie ma żadnej tragedii
Napisany 15 sierpnia 2014 - 11:15
Nawet 2.2 w wersji sport z takimi wychodziła :tak:
Bezapelacyjnie
Napisany 15 sierpnia 2014 - 13:34
Polecam nowe opony, nie koniecznie absolutne nowe ale dobry rocznik, nawet nie firmowe... problem zniknie
Napisany 15 sierpnia 2014 - 13:52
Napisany 15 sierpnia 2014 - 14:51
A ja ostatnio tak się zastanawiałem co do tych nieszczęsnych kolein bo temat wraca jak bumerang czy to "rwanie" nie jest spowodowane zbyt luźno działającą/ustawioną przekładnią kierowniczą (jest tam śruba regulująca luz lub zużyty olej przekładniowy, który nie trzyma już swoich właściwości) co powodowałoby szybką zmianę kierunku jazdy i przenoszenie wszelakich nierówności na drodze a co za tym idzie wyrywanie kierownicy - inaczej: to samochód wybiera kierunek jazdy w zależności od nawierzchni drogi a nie my. Ale to już niech spece potwierdzą czy to może mieć wpływ.ale i tak jak się ma niski profil to przy fest koleinie opona nie ułoży się dobrze do drogi i będzie rwało :-(
Napisany 15 sierpnia 2014 - 21:44
Napisany 15 sierpnia 2014 - 21:58