

Jakie felgi
#201
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 19:47
Dystanse absolutne minimum 10mm a opytmalnie w okolicach przedmówcy.
#202
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 20:14
dystanse siedzą na piaście i felga osiada na otworze centrującym.Śruby nie są na nic narażone.Dystanse, wtedy nie będzie na piaście oparte? A śruby będą obciążone na ścinanie? Nic ciekawego.
Dystanse absolutne minimum 10mm a opytmalnie w okolicach przedmówcy.
#203
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 21:01
dystanse siedzą na piaście i felga osiada na otworze centrującym.Śruby nie są na nic narażone.
A to w porządku.
Ale to przy jakiejś grubości dystansów dopiero?
#204
OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 06:15
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#205
OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 08:38
#206
OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 09:11
#207
OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 11:04
smokebite zajrzyj w moją omegę, ja mam właśnie 17" i 8" szerokości tylko guma 225/50 et35 bez dystansów.
a powiedz mi jak z noszeniem w koleinach ? ja miałem w zeszłym roku 225/55R16 na fabrycznej feldze 16" i 7" szerokości. Nie pamiętam ET (to były felgi z grubymi ramionami od B FL, podobne do łopat tylko że 7 ramion) i było czuć w koleinach.
Kiedyś jeździłem trochę insygnią z 235/45R17 i nie było czuć bardzo kolein. Patrzyłem że insygnia ma rozstaw kół zwiększony o 6mm w stosunku do omegi. I tak myślę by załatwić to przez mniejsze ET
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#208
OFFLINE
Napisany 04 września 2013 - 11:20

#209
OFFLINE
Napisany 06 września 2013 - 21:52


Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#210
OFFLINE
Napisany 07 września 2013 - 08:57
Ja również mam 17" i 8" szerokości, jak z przodu jest ok :ok: to z tyłu przydało by się mniejsze ET albo szersza felga o co najmniej 2"jakie jest najlepsze ET do omegi w feldze 17" o szerokości 8" i oponach 235/45R17 ?


#211
OFFLINE
Napisany 12 października 2013 - 22:58
http://allegro.pl/as...3562017857.html
#212
OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 02:13

#213
OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 14:52

#214
OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 18:02
no ogólnie felga ori robi robotę w BMW E36 :jump: i zastanawialem sie nad omega
Właśnie... robi w BMW a nie na Omedze

Ale to tylko moje skromne zdanie

#215
OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 21:35
Właśnie... robi w BMW a nie na Omedze
Ale to tylko moje skromne zdanie
No nie wiem, nie moge znalzezc foty ale miał ktos podobny wzor w 19 calach na srebrnym sedanie bfl.. z przodu w dokładka irmschera na dobrej glebie... robiło robote strasznie...
co myślicie o takich felgach? Repliki BBS LM 18" do omegi b fl srebrnej? coś w tym stylu?
http://allegro.pl/as...3562017857.html
i to nie sa repliki lm kolego...
to sa repliki lm http://allegro.pl/fe...3575722622.html
#216
OFFLINE
Napisany 14 października 2013 - 00:30

#217
OFFLINE
Napisany 16 października 2013 - 02:18
no ogólnie felga ori robi robotę w BMW E36
Felga robi robotę nawet w mini

i to nie sa repliki lm kolego...
Asa robi na licencji BBS a dare .. to chińskie felgi z plasteliny ...
zawsze można założyć adapterybo brak pomysłu na felgi chyba ze wy coś doradzicie

[ATTACH]24639[/ATTACH]
lepiej by wyglądały na bfl ...
#218
OFFLINE
Napisany 16 października 2013 - 18:54
Felga robi robotę nawet w mini
Asa robi na licencji BBS a dare .. to chińskie felgi z plasteliny ...
zawsze można założyć adaptery
[ATTACH]24639[/ATTACH]
lepiej by wyglądały na bfl ...
W bee też daje radę

Koledzy a kombinował ktoś z szeroką stalą?
Tylko nie linczujcie


#219
OFFLINE
Napisany 16 października 2013 - 22:30
W bee też daje radę
Koledzy a kombinował ktoś z szeroką stalą?
Tylko nie linczujcietaki mi luźny pomysł wpadł do głowy
Szukałem, może slabo

ale 17tek nie znalazłem stalowych 5x110 wiec chyba zostane prz aluminium

Pytanie:
nie wiecie może jaka musi być minimalna grubośc adaptera z 5x110 na 5x112 bo mam felgi z audi 8,5 x 17 et 25 z otworem 57,1 mm i cieżko się zastanawiam czy mi wejda na przód?
Wg moich pomiarow to nie wejda - zostaje jeszcze do sprawdzenia kwestia grubości adaptera ze zmiennym centrowaniem.
Za wszelką cenę nie chcę roztaczać otw centralnego bo to rzadkie O.Z. Pegasus.
#220
OFFLINE
Napisany 17 października 2013 - 01:36
Po co Ci adapter na 5x110 na 5x112 ? Na śrubach pływających podejdzie.
A przetoczyć trzeba, innego wyboru nie ma.