

Omega 2.2 16 PROBLEMY Z AUTOMATEM !!!
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
#43
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2015 - 18:52
Dostałeś tyle podpowiedzi i co z tym zrobiłeś ? nic zacznij od elektrozaworu


NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !
Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy

#44
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2015 - 22:20
#45
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2015 - 15:16
Ostatnia opcja to wymiana tego zaworu 2-3 za ktora biore sie w czwartek
#46
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2015 - 00:38
masz komputer by odczytać błąd ? mógłbyś podrzucić screnny parametrów z pracy skrzyni na biegu jałowym na N lub P, odraz potem po załączeniu D (stojąc)
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#47
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2015 - 05:49
Juz mi rece opadaja na te skrzynie
#48
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2015 - 13:19
kolego pomierz napięcie i sprawdź masę z auta bo to może problem z elektryką a dokładniej masa
#49
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2015 - 17:11
#50
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2015 - 22:12
#51
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2015 - 14:29
Nie wiem jak to się stało ale ostatnio przez kilka dni skrzynia chodziła normalnie bez żadnych problemów nie przeciągała na biegu jak pisze od początku w temacie i nie wyskakiwał żaden błąd a dzisiaj aby odpaliłem i ruszyłem i zaraz samochód z kluczykiem się zapalił i po chwili zgasł i tak parę razy przez 14 km jakie wracałem do domu z pracy błąd wyskakuje przy rozpędzaniu lub zwalnianiu w czasie równej jazdy jest ok. Moim zdaniem coś zacina się w skrzyni jakiś zawór chyba i potem komp wywala ten błąd na skrzyni P1781 a jak wejdę w ECU silnika to P1700.
A jest jakiś czujnik przy silniku odpowiedzialny lub powiązany z praca skrzyni biegów ?
#52
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2015 - 22:36
p1700 pojawia się w ecu silnika gdy jest zapisany błąd skrzyni, to jakbyś chciał sobie wymrugać albo elmem sprawdzić shreka
sprawdziłbym wszystkie złącza, wtyczki/przewody wychodzące ze skrzyni
#53
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2015 - 17:08
wyczyściłem wszystkie wtyczki i wejścia do skrzyni i nic nie pomogło ruszyłem autem i po chwili zaraz wyskoczył błąd i po chwili zniknął
#54
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2015 - 23:15
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#55
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2015 - 11:02
#56
OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2015 - 18:15
a jak jest samochód z kluczykiem to błędów w komputerze silnika nie ma ?
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#57
OFFLINE
#58
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2015 - 00:43
spróbuj podmienić przepustnicę. Bo chyba już tylko to zostaje z takich w miarę standardowych przyczyn. Albo odczytaj błąd skrzyni. Potem odepnij przepustnicę i zobacz czy jest jakiś inny błąd w skrzyni
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#59
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2015 - 01:51
P1781-00
CAN Receives Error
The control unit receives the foollowing signal not or wrong: Actual engine torque Above condition must be fulfilled for at least 1s. Concerned Terminals 49.50
CAN odbiera błąd
Jednostka sterująca otrzymuje następujący sygnał nie lub źle: Rzeczywisty moment obrotowy silnika powyższy warunek musi być spełniony przez co najmniej 1 s. Zaniepokojeni Terminale 49.50
#60
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2015 - 23:45
tak się zastanawiam. Może być TPS (w Twoim przypadku przepustnica), może być regulator napięcia a może być coś w kablu lub kostce. Sam nieraz walczyłem długo z prostym błędem bo przyczyna mocno nietypowa było, a też w koszta nie chce Cie ładować.
koło aku masz 3 złączki, środkowa jest od skrzyni - zobacz czy wtyczki niezaśniedziałe. Jakiegoś kontakt-spreya można by psiknąć. Możesz przedzwonić kable od kostki skrzyni do tej złączki okrągłej. Potem od tej złączki do kompa ASB (może być problem w kablu, raczej mało prawdopodobne ale nie kosztuje nic poza robotą). Jak wszystkie kable będą dobre i wymiana przepustnicy nic nie pomoże to zostaje zajrzeć do skrzyni dogłębnie już tylko
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365