to możesz mieć za bogato na wolnychTylko na lpg


#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
#43
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2015 - 22:33
musisz obmierzyć miernikiem, która sonda jest która (od sterownika do kostki sondy)Mam problem pod ktore piny podlaczyc sondy
chyba będą to piny 28 i 44 do pierwszych sond

Załączone pliki
#44
OFFLINE
#45
OFFLINE
Napisany 01 września 2015 - 19:10
#46
OFFLINE
Napisany 02 września 2015 - 20:44
Załączone pliki
#47
OFFLINE
#48
OFFLINE
Napisany 03 września 2015 - 12:00
to twój samochód, załóż jak chceszNa lezaco by mialy krotsze wezyki

#49
OFFLINE
#50
OFFLINE
Napisany 05 września 2015 - 16:58
Po autokalibracji.Jest roznica w podlaczeniu sond chodzi mi o strony.So dy podlaczone
Załączone pliki
Edytowany przez karls, 05 września 2015 - 17:04.
#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
Napisany 05 września 2015 - 21:47
rozwierć na 2,6 i zobacz mnożnik, schodź z ciśnieniem na 1 bar i ewentualnie dalej rozwiercaj 2,7Dlaczego taki mnoznik? Dysze 2.5 cisnienie ok 1.2
Edytowany przez robert514, 05 września 2015 - 21:48.
#53
OFFLINE
Napisany 06 września 2015 - 06:37
#54
OFFLINE
Napisany 09 września 2015 - 06:40
Edytowany przez karls, 09 września 2015 - 06:41.
#55
OFFLINE
Napisany 09 września 2015 - 11:27
#56
OFFLINE
Napisany 09 września 2015 - 18:01
#57
OFFLINE
Napisany 09 września 2015 - 18:16
Aby naprawić trzeba zakręcić gaz i zapomnieć o lpg do momentu prawidłowego działania.silnik przy gwałtownym wciśnięciu gazu nie wchodzi łagodnie tylko szarpie do 1500obr potem łagodniej.W czasie jazdy też jak się doda gwałtownie gazu poniżej 1500 obr też szarpie.Powyżej jest ok.Na benzynie nie pokazuje błędu.Na lpg wystarczy mocniej wcisnąć gaz w podłoge i zaraz błąd.Czy to może gdzieś dolot?
#58
OFFLINE
Napisany 09 września 2015 - 19:25
#59
OFFLINE
Napisany 09 września 2015 - 22:05
i tak zrobiłem.Z ciekawości odłączyłem przepływomierz tak jak by przy odłączonym było lepiejNie idealnie ale lepiej.Może mi się wydaje.Jak podłącze przepływomierz spowrotem to chwile powariuje nie zawsze.Co sprawdzić i jak sprawdzić?
Jest lepiej bo chodzi na awaryjnym ,pętla zwrotna jest otwarta i eku nie stosuje adaptacji wyuczonej.Trzeba pod komputer podłączyć i zobaczyć korekty. Jeżeli na benzynie jest kiszka to gaz pogorszy pracę silnika ,a efektem będą spalone cewki zapłonowe , katalizatory i sondy oraz wypalone zawory, Na pb trzeba min 100 km przejechać aby ecu pokazał co tam sobie wyliczył.
Edytowany przez manro, 09 września 2015 - 22:06.
#60
OFFLINE
Napisany 10 września 2015 - 03:41
Edytowany przez marek_kloss, 10 września 2015 - 06:33.