oto mapa po ustawieniu gazownika
czasy wtrysku (ustawienia gazownika)
ustawienia gazownika na pierwszych 5 fotach
mnożnik po autokalibracji i mapa po kilku km
Załączone pliki
Edytowany przez karls, 27 sierpnia 2015 - 20:27.
Napisany 27 sierpnia 2015 - 20:44
Edytowany przez karls, 27 sierpnia 2015 - 20:27.
Napisany 27 sierpnia 2015 - 21:19
Edytowany przez barteklodz, 27 sierpnia 2015 - 23:20.
Napisany 28 sierpnia 2015 - 04:57
Napisany 28 sierpnia 2015 - 06:56
"wyłącz przy pierwszym" odhaczyć
jaja sobie robisz prawda? Takie ustawienie to tylko w 12 cylindrowcach przy 2 sterownikach lpgczas przełączania min 5 sek, najlepiej zrobić 15-20s
Napisany 28 sierpnia 2015 - 07:01
Napisany 28 sierpnia 2015 - 13:39
Jak je podłączysz będziesz wiedział więcej i będziesz pewny ze silnik dostaje odpowiednią dawkę gazu. Co do jałowych to proponuje ustawić na czas wtrysków benzyny. Podczas pracy na benzynie przełączasz na gaz i tak zmieniasz mnożnik w danym zakresie aby czasy wtrysku benzyny pozostały takie jakby silnik pracował na benzynie , jeżeli czasy pb rosną to kropkę na mnożniku ciągniesz do góry , gdy maleją do dołu, kropkę odpowiedzialną za bieg jałowy możesz przesunąć w wybrany punkt , natomiast dla zapewnienia lepszej regulacji możesz dodać więcej kropek. Jeżeli mimo wszystko silnik będzie przebierał napisz i wstaw zakładkę z korekt oraz odchyłki.Mam nie podlaczone sondy?
Edytowany przez manro, 28 sierpnia 2015 - 13:41.
Napisany 28 sierpnia 2015 - 14:56
Napisany 28 sierpnia 2015 - 15:06
Napisany 28 sierpnia 2015 - 15:31
Jak sie dodaje kropki?szukalem i nie moge znalesc jak podlaczyc te sondy
Napisany 28 sierpnia 2015 - 17:09
Napisany 28 sierpnia 2015 - 20:05
Napisany 28 sierpnia 2015 - 20:48
Wtedy zabraknie 1 sekundy podczas wyprzedzania , a sterownik pozostanie na gazie podczas błędu. jaja sobie robisz prawda? Takie ustawienie to tylko w 12 cylindrowcach przy 2 sterownikach lpg
Napisany 29 sierpnia 2015 - 06:00
Ja miałem taki przypadek puścili wężyki od wtryskiwaczy gazu między listwą wtryskową i przycisneli je wiązką wtyczek do wtryskiwaczy benzyny tym plastikiem jak był zimny to wmiarę jechał na benzynie ale jak się rozgrzał to tragedia przy przyspieszaniu szarpało silnikiem chodził na trzy cylindry.sugerowałbym sprawdzenie, czy któryś z wężyków łączących wtryskiwacze z kolektorem nie został przygnieciony kolektorem do pokrywy zaworów. Magicy robią różne rzeczy. Pzdr.
Napisany 29 sierpnia 2015 - 10:40
Napisany 29 sierpnia 2015 - 22:52
Napisany 31 sierpnia 2015 - 19:07