Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega B FL 2.6 vs 3.0 manual


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
61 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 lipca 2015 - 13:23

Szybki!
A co ona ma iszmera takiego??powietrze chyba w kołach :/

Klubowa Omega industry ładna,ale nie znam bliżej auta

jajka z tyłu ,kiermanka :) gril na przodze :) a to juz zawsze coś :p
A co do automat manual :p jadac po srebna 3.0 mówie aa jak silnik bd zdrowy itp itd to zaloze manuala :p Ale coz silnik zdrowy auto chodzi i nie wymienie sie nigdy na automat :p lecz w 2.5 v6 kombi mialem kiedys manual fajnie fajnie ale komfort to wygrywa automat

Edytowany przez Saint, 23 lipca 2015 - 13:25.


#42 OFFLINE   scania124L

scania124L
  • 80 postów
  • Dołączył: 29-01-2013
  • Skąd: LLU
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 lipca 2015 - 20:10

Panowie jedno z pytań założyciela tematu było

czy mocno się osiągi różnią?

wy cały czas porównujecie jakieś 2 przypadkowe auta, odpowiedź na to pytanie znają TYLKO I WYŁĄCZNIE ci co zmienili ASB na manual.

#43 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 lipca 2015 - 20:43

Skania,
Akurat znam ale nie zmieniłem auta.Jechałem nie raz manualem i mam jak szukałem automat i po naprawie Alleya bardzo jestem zadowolony.Pewnie ze pełną moc uzyskasz na manualu ale to co mam po portingu-styka.
Powiedzmy sobie prawdę ze 80% manuali 3.0 to ich silniki można zamontować do szlifierki stołowej i przy wiertrze 3.2 i tak padnie.
Taka prawda proszę Pana

#44 OFFLINE   Skit

Skit
  • 887 postów
  • Dołączył: 31-10-2010
  • Skąd: Karpin
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 23 lipca 2015 - 22:03

Ja tam trachnąłem swapa i jestem zadowolony. Mój automat śmigał lux(zresztą o ile wiem do dzisiaj śmiga lux u Sergia),ale jakoś nie mogłem go ogarnąć. Wajhera to jednak wajhera. Auto naprawdę zmieniło dynamikę. Przynajmniej na stracie :) Digi, jakbyś się jednak mimo wszystko na zlot wybrać to na kresce można zobaczyć co to Twoje 3.0 by ASO potrafi:) Bo ja silnik tez mam zdrowiutki i zapitala fest :)

Edytowany przez Skit, 23 lipca 2015 - 22:04.


#45 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 sierpnia 2015 - 10:02

Mialem i manuala i teraz automata.

Manual to manual wiecej plusow niz automat.
fakt wygoda na automacie...

Ale jedziesz w gory skrzynia juz wariuje. Nie masz kontroli w 100%nad autem w automacie.
Jak Ci padnie aku. Nie odpalisz na zapych. Nie mozesz byc holowany wiecej niz 80km/h. Zeby wlaczyc looz na wylaczonym zaplonie.musisz grzebac pod gala z wkretakiem. Nie polatasz normalnie bokiem bo brak sprzegla... i spalanie wieksze.. takie sa moje odczucia jesli chodzi o przejscie na automata... fakt wygoda ale jeszcze nie.mam pisiont lat :)

#46 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 06 sierpnia 2015 - 10:41

rafke przeczytałeś to co napisałeś zanim wysłałeś posta?

#47 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 sierpnia 2015 - 10:56

A po co grzebać pod gała zeby wlaczyc luz??
A manuala to mozna 120km/h cigac i od kiedy i gdzie?
Komu skrzynia warjuje w gorzystych terenach w automacie,chyba w parchu!?
A jak miałeś manuala to raz w tygoniu latałes bokiem??!!
Dziekuje ze odpowiedz Rafke :]

#48 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 06 sierpnia 2015 - 11:02

rafke ty chyba sam nie wiesz co napisales za stek kocobolow,jakis wkretak wariacje w gorach,no panie :d brak kontorli ja pikole :p

#49 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 sierpnia 2015 - 11:23

Digi i Maciej przejedzeisz sie po górach ( takich prawdziwych) nie jednym wzniesieniu w okolicach to zobaczysz jak wariuje automat na "D"

A po co grzebać pod gała zeby wlaczyc luz??

bo na automacie nie powariujesz sobie jak na manualu...
przykład - tor koszalin na zlocie ( nie jezdziliście to nie wiecie o co chodzi)

włącz N z P bez zapłonu i kluczyka w stacyjce bez wkrętaka... i wtedy zapraszam do tematu...

#50 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 sierpnia 2015 - 11:24

A co tu gadać,jak mu padnie aku to ''na zapych'' odpala, hahhahahah

#51 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 sierpnia 2015 - 11:30

tez byłem w szoku jak o tym usłyszałem ale takie sa fakty automata ;)

#52 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 06 sierpnia 2015 - 11:31

Digi i Maciej przejedzeisz sie po górach ( takich prawdziwych) nie jednym wzniesieniu w okolicach to zobaczysz jak wariuje automat na "D"

Na co dzien mieszkam "w takich prawdziwych" górach, i wiesz tutaj nawet przeładowane ciężarówki z drewnem świetnie sobie radzą z automatem lepiej niż na ręcznej skrzyni. O osobowych nie wspominam bo automat to świetna sprawa, tylko trzeba mieć w miarę mocny silnik bo słaby silnik z automatem to i na równym bedzie słabo jechał.

#53 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 sierpnia 2015 - 11:50

nie nie mieszkam na codzien, ale ten co pyta moze mieszka... wiec nie sądź innych swoja miara... napisalem jakie sa plusy i minusy wg mnie a czy komus sie to podoba czy nie to juz jego brocha...
mialem manuala a teraz mam automata i dla mnie wiekszą pewnosc na trasie daje manual bo panujesz nad autem w 100%
tyle ode mnie
eot

Edytowany przez Rafke, 06 sierpnia 2015 - 11:50.


#54 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 06 sierpnia 2015 - 11:53

Jeszcze wyjasnij co znaczy to "panowanie nad samochodem w 100%" bo nie wiem o co Ci chodzi. Według mnie do panowania nad samochodem potrzeba gazu hamulca i kierownicy.

#55 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 sierpnia 2015 - 12:04

Taaa......
Alley mnie 3.2 manualem przewiozł pizdujac,to se gila z nosa z wrażenia wydłubałem żeby jakos urozmaicić tę krótką podróż.
Jaki silnik takie kopyto,taka prawda.
Niechodzi o spine tylko o kazdego zdanie i opinie i nikt Rafałku na pukiel ci nie wskakuje,pozatym po to masz 1,2,3 w automacie żeby wspomóc pracę skrzyni dla własnego komfortu a nie tylko D i ile spaliła gazu :]
Z tego co wiem to masz 3.2 także jak ci padnie aku, to kup se nowy( mi wlasnie pada) :] a nie jojczysz ze na pych nie odpalisz,co to czasy 126p?? Pchnij omege se 200 metrów to pogadamy czyli 2180kg i zobacz jaki ladny siniak masz na barku!

Skit,
Chętnie,lubie takie samochodowe zabawy ale na Zlot nie jadę(nie rozwijam kolejnej bomby)
W trójmieście to :ksiadz: z tymi spotami itp.
Ale na Fb widze ze będą spoty wszystkich świrów motoryzacji,także jest to fajna alternatywa dla takiego świra jak Ja.
Zapewne poznam też wielu fajnych ludków i pewnie coś sie z takich spotkań urodzi,zeby nie gnic przed telewizorem.

Pozdrawiam
Srigi digi pierdygi

Edytowany przez digi, 06 sierpnia 2015 - 12:05.


#56 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 sierpnia 2015 - 12:06

jak tylko te 2 pedały Ci wystarcza do jazdy to ok, widocznie jezdzisz tylko z pkt a do B...

ja na przykład chciałbym użyć sprzęgła gdy coś strzeli w silniku( w razie wu), normalnie poholować kogos lub siebie... albo przy gazowaniu w łuku zeby nagle Ci automat nie zbił biegu w dół i wywaliło z toru jazdy... (kilka przykładów na to mam - nawet na ost. zlocie jedna oma tego doznała)

#57 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 06 sierpnia 2015 - 19:36

fafke ty ojca dzieci nie ucz robic jak sie jezdzi po gorach aftomatem,po ta sa 1,2,3,zeby wlasnie w gorzystym terenie tymi biegami operac.Aftomat zeby sie nie motal z biegami wciskasz sport,argumenty twoje do manuala sa takie,jakie miales poprzednie chyba ze swoim gratem, ciagle holowanie i kontrola na lince,pewnosc w samochodzie daje kierowca a nie skrzynia,a to ze nie jezdzilem na torze to ma sie nijak ciagle do twojej teori

włącz N z P bez zapłonu i kluczyka w stacyjce bez wkrętaka... i wtedy zapraszam do tematu...

a,ze sie tak zapytam po co :d

#58 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 sierpnia 2015 - 21:42

Rafke jak Kolec,jak nie pierdzisz mu w kalesony to ''koniec moich wypowiedzi w temacie'' -taka prawda.
Na temat 2.6 vs 3.0 to nie ma gadki nawet po wymianie wałków odnosnie meritum rozmowy to raz
Spoty 1/4 sie nie odbywają-tak, nie odbywaja w sesnie sprawdzenia, więc wątek i tak kaput.
A gadac to se możecie jak Rafke o skrzyni.
Ową wypowiedź skonsultowałem z 3 osobami,ładna mieli beke
Brawo -Ja
Dziękuję za * zabawę

* cyt.Rafke-digi ty sie nie umiesz bawić ehhh.... :]

#59 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 sierpnia 2015 - 23:31

a,ze sie tak zapytam po co

A np zesra Ci sie aku i bedziesz chcial zaciagnac auto na lawete :)

Ja teraz wiem ze po gorach to sie lata na 1 2 3 ale po ch.. mi wtedy automat zeby machac wajha gora dol. :) sport ? Hehe sporta to ja uzywam do innych celow :)

Oj Klucha to Cie rozczaruje. linke w stz1 tylko 2x uzylem :)
Przejedziesz sie na torze na automacie a na manualu to sie dowiesz ocb. Wystarczy nawet jakas wyscigowka na kompie :) tylko to cza ogarniac. Nie sztuka jest wcisnac gaz i hamulec :)

Edytowany przez Rafke, 06 sierpnia 2015 - 23:33.


#60 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 06 sierpnia 2015 - 23:40

Rafke ty to jesteś taki OKP'owy gimbus.
Wypij coś bo ciebie sie nie da czytać.