

Omega B FL 2.6 vs 3.0 manual
#21
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 08:01
#22
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 12:35

W sumie za takie pieniądze to może i moją bym oddał, tylko jest przed lakierką więc nie robi dobrego wrażenia jak stoi a jedynie jak jedzie

#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 13:55
#25
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 14:18
Poza tym moja jest głośna i to potęguje wrażenie.
Wiadomo start to start, nie jest to ferrari ale rodzinne kombi, ale wg mnie redukcja czy wyprzedzanie są w automacie takie jak w manualu.
Start może jest wolniejszy, ale nie o tym była mowa :-)
Scania jak chodzi Ci o start tylko to sobie dyfer zmień na 4.22.
Ja sobie chwalę 4 biegi w automacie bo są bardzo długie a dzięki temu można też dobrze wyprzedzać lub inne manewry wykonywać.
#26
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 14:31
#27
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 15:59
i tu sie zgadzam mialem obie wersje,aftomat nie ma polotu z manualem,osobiscie bym nie kupil aftomata jesli chcialbym sie pobawic biegami i poszalec,roznica jest duza w osiagach przyspieszeniu i spalaniuMOIM skromnym zdaniem, a jeździłem manualem i automatem, automat niestety się chowa..
Jeżeli chcesz mieć naprawdę frajdę z jazdy szukaj manuala
Edytowany przez Maciek-Grucha, 22 lipca 2015 - 11:55.
#28
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 16:45


Nadal będę się upierał, że start może i jest lekka różnica, ale potem w trasie to automat może to samo co manual.
#29
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 18:25
pamietam,ale badz pewien,ze ja sie szybciej przygotuje do wyprzedzania niz ty,bo sobie juz bieg przerzuce,a aftomat musi pomyslecGrucha, pamiętaj, że to nowe auta nie są
pewnie automat był już zmęczony, albo jakieś 2.0
Nadal będę się upierał, że start może i jest lekka różnica, ale potem w trasie to automat może to samo co manual.

#30
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 18:52
Automat szybko zmienia biegi, tylko trzeba to umić zrobic a nie gaz w deche i pooooczeeeekamyyy jak wielu tak ma.
#31
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 21:56
#32
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2015 - 07:55
#33
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2015 - 09:03
Hahahah,mocno powiedzianeRolerchopcy ja się chętnie ustawię z automatem i zobaczymy załóżmy się o buteleczkę Balantainsa. Uważam, że autoat dostanie wciery

#34
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2015 - 11:27
Ale tego nikt oficjlanie co jeździ automatem nie przyznai tu sie zgadzam mialem obie wersje,aftomat nie ma polotu z manualem,osobiscie bym nie kupil manuala jesli chcialbym sie pobawic biegami i poszalec,roznica jest duza w osiagach przyspieszeniu i spalaniu

#35
OFFLINE
#36
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2015 - 21:19
Z przedstawionym rozrządem itp przegrałem z omega manual 2.5 dti by Kolec o pół maski na tynim ogumieniu 255/35/18 a kolega miał 235/40/17 (raczej) bo miał łopaty szpejen tjuning machen.
Auto mam obecnie po ''portingu'' by Alley kanał asoooo-nie mogę także wciagne nosem zwykłe parchy typu nie dorobione 3.2
Alley mnie przewiozł 3.2 a'la parch manual to z wrażenia wyciagłem se gila z nosa robiąc kulke co dało mi nie lada frajdę!!
Mierz siły na zamiary i te peee
Alley odwalił kupę roboty, ale bez kupy w tym akurat przypadku.
Taaaaa- z trapezoidem to moge stanać (jednynie)


#37
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2015 - 22:38
U mnie moment obrotowy leży, nadrabiam mocą, ale to już musi być opór powietrza do pokonania, żebym miał szansę :-)
Edytowany przez trapezoid, 22 lipca 2015 - 22:40.
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
#40
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2015 - 08:48


NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !
Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy
