dziwne zdarzenie z automatem
#21 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2007 - 17:18
Wystarczy sprawdzić czy jest odpowiednie ciśnienie i nie trzeba zdejmować skrzyni. Sprawdza się na luzie oraz na biegu naciska hamulec i wciska gaz do dechy. Obroty powinny nie przekroczyć wtedy 3000-3500.
#22 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2008 - 15:06
#23 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2008 - 23:13
witajcie u mnie sytułacja wygląda następująco jade do 40 km/h i jest super dochodzi do 40 dodaje gazu silnik wchodzi na obroty a samochód zwalnia iwyskakuje automatik get.... i potem nawet jak auto sie zatrzyma chce dodać gazu silnik wchodzi na odroty i żadnej reakcj silnik wyje a auto nie jedzie dopiero jak zgasze i odpale wszystko wraca do normy czyli 40 mk/h to max i tak w kółko pozdrawiam
szanowni ,
u mnie sytuacja jest podobna - ale występuję tylko na D i kiedy wolno rozpędzam się.
proszę o info na temat powudu wystapienia takiej usterki w moim samochodziku
#24 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2008 - 12:57
Poza tym odczytales kody bledow skrzyni na komputerze?
Jesli nie, to moge powiedziec, ze to moga byc zuzyte tarczki, uszkodzona pompa, peknieta uszczelka, uszkodzony solenoid, uszkodzony TC, uszkodzenie czujnika predkosci walu, zle polaczenie elektryczne, uszkodzenie w obudownie lub plytach montazowych.
Co z tego, ze gdybys nawet opisal to dokladnie i moglo by to wskazywac np solenoid (najprostsza ustarka) skoro ani nie masz drugiego, ani pewnie nie masz mozliwosci zeby go zmienic.
Jedz wiec do zakladu specjalizyjacego sie w skrzyniach niech sprawdza Ci ja bez wyjmowania. Taki test nie kosztuje majatku a powinien wskazac uszkodzenie.
I jeszcze raz: Do diagnozy skrzyni nie trzeba jej wyjmowac z auta, a jesli mechanik od tego zaczyna prace to podziekujcie mu i zapytajcie jak sprawdzi cisnienie pompy na sucho, albo bledy solenoidow.
#25 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2008 - 13:56
#26 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2008 - 14:20
Po podlaczeniu komputera oraz cisnieniomierza do pracujacej skrzyni mozna od razu sprawdzic czy to elektryka, pompa (ew slynna uszczelka, ale naprawia sie obie tak samo), a po oleju dojdziesz czy to tarczki. Chyba bardziej oplacalne niz wymiany w ciemno...
Moze to smieszne, ale sprawdzales poziom i jakosc oleju? Jesli jest czarny i smierdzi spalenizna to moga byc tarczki.
P.S. Gdzie dokladnie w Szkocji jestes?
#27 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2008 - 14:33