Jestem po montażu i testach.
Zamontowałem taki zestaw:
http://archi.inos.in...97530944_1.htmlH1 5000BTW, sprzedawcy nie polecam.
Montaż na luzie dwie godzinki z czego co najmniej pół godziny to kompletowanie narzędzi

Do montażu wyjąłem lampy, przetwornice umieściłem pod lampami. Przykręcone w saneczkach z kompletu:

Z tym, że ta przetwornica finalnie odwrócona została przewodami w drugą stronę.
Pierwsze fotki na gorąco z garażu:

Po wyjechaniu z garażu udałem się na ustawienie świateł. Pan na stacji diagnostycznej przystawił przyrząd, lewe światło ustawił bardziej do środka i na tym się skończyła wizyta. W międzyczasie z kolegą skomentowali piękną linię światłocienia :mrgreen:
Oczywiście przy operacji ustawiania światełka miały ustwioną dwójkę na korektorze w kabinie

I teraz kilka fotek nocnych (starałem się stanąć jak najbardziej prostopadle do muru):
To zdjęcie chyba najlepiej odzwierciedla kolor:

Fotki lampek:

Teraz tak. Jak wyżej pisałem podczas ustawiania lamp, korektor był w pozycji "2". Testowałem lampki przy pozycji korektora "0" i nikt ani raz nie mrugnął że go oślepiam. Przy tej pozycji zasięg światełek poprawiał się dramatycznie.
Na fabrycznym radiu (Delco CDR 500)
nie stwierdziłem żadnych zakłóceń pochodzących od przetwornic.
Ta pozycja pewnie wiele osób zainteresuje:
Uniden 520XL podpięty do gniazda zapalniczki + Sirio ML 145 na magnesie -
nie stwierdziłem żadnych zakłóceń.Ostateczny koszt:
lampy soczewkowe Hella - 700 zł + 30 zł przesyłka
zestaw HID - 274 zł + 15 zł przesyłka
ustawienie lampek - 10 zł
EDIT:
Przy lampkach Hella palnik ładnie wchodzi w zaczepy, nic nie trzeba zginać, wyginać, dopasowywać. Wyjąć żarówkę, założyć palnik i zapiąć drucik.