Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 2.0 lub 2.5 - LPG


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 kwietnia 2015 - 10:59

dlatego pisałem, jechałem 3 takimi 2.5 - jeżeli Wy uważacie, że powinien on latać w porównaniu do 2.0, to OK, ale uwieże jak się takim przejadę,a dotychczas 3 z rzędu mnie zawiodły, i to bardzo zawiodły

90 km dzień w dzień przez rok. Świątek piątek czy niedziela. Sporo, nawet bardzo dużo, jak biorąc pod uwagę jazdę po mieście i w promieniu + 20km.



I masz jeszcze prawko??


No to chyba dobrze świadczy o aucie jeśli taki sam efekt w autach z różnymi silnikami, jeden od 40km/h musi ciągnąć od dwójki a drugiemu wystarczy z trójki przycisnąć.
Sam niecały rok temu zmieniłem 2,0 16V na 2,5V6. Wałki poszły z 3,0 i do 2,0 już nie wrócę. Jak już w temacie było napisane Coś w tym jest.


Raczej z Corsą 1,0L :lol:


dokładnie to jakieś 100-120 dzienne

tak, ale ostatnio nazbierało mi się trochę punkcików

mam jeszce dwie corsy B z 1.2 8V - i tą to max 140 da się lecieć, ale mam też C 1.2 16V 75KM - i ta już ładnie daje radę, pod 180 licznikowe dochodzi:p

#22 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 kwietnia 2015 - 11:12

dokładnie to jakieś 100-120 dzienne

Pizzeria (ciut mało km) albo taxi :p

#23 OFFLINE   pawswi30

pawswi30
  • 84 postów
  • Dołączył: 23-10-2012
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 kwietnia 2015 - 12:41

Może zamiast v6 wybrać 2.0 albo 2.2 DTi, to dopiero musi być rakieta jak 2.0 miażdży v6 :)

#24 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 kwietnia 2015 - 22:30

Pizzeria (ciut mało km) albo taxi :p


Nie, użytek całkowicie prywatny, po prostu mam od domu do pracy ok.25km to jak zrobisz 2 kursy to już, a jeszcze jak gdzieś lecieć na chwilę musiałem to co licznik bił.
Na TAXI to mój kumpel po mieście rocznie tak ok.60kkm robił

#25 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 696 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 kwietnia 2015 - 09:49

Trzymajcie się tematu, bo trochę od niego odbiegliście :police:

#26 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 02 kwietnia 2015 - 10:54

Technix tak oglądam te 2,5V6 na olx i otomoto allegro etc i powiem Ci szczerze, że nic nie przykuwa mojej uwagi. Nie ma w tych ofertach takiej, żeby przykuła uwagę, albo ja już taki wybredny się zrobiłem.

#27 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 02 kwietnia 2015 - 16:03

to szukaj 3.0

#28 OFFLINE   danceagent

danceagent

    DaBass

  • 48 postów
  • Dołączył: 27-02-2014
  • Skąd: Łódź - Retkinia
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 02 kwietnia 2015 - 20:41

Może zamiast v6 wybrać 2.0 albo 2.2 DTi, to dopiero musi być rakieta jak 2.0 miażdży v6 :)


A młodsza siostra 2,0 miażdży przy każdej prędkości 3,2 V6 i co ? (taki off-top żeby nie było) :masakra:
Porównujmy jabłka do jabłek, a nie gruszki do jabłek...
Prawda jest taka, że w Omach 2,0 niestety ma się nijak do V6...
Nawet spalanie w mojej 8V będzie wyższe niż w 2,5 V6, bo mój silnik jest po prostu... za słaby.

#29 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 kwietnia 2015 - 20:46

A młodsza siostra 2,0 miażdży przy każdej prędkości 3,2 V6 i co ? (taki off-top żeby nie było) :masakra:
PorĂłwnujmy jabłka do jabłek, a nie gruszki do jabłek...
Prawda jest taka, że w Omach 2,0 niestety ma się nijak do V6...
Nawet spalanie w mojej 8V będzie wyższe niż w 2,5 V6, bo mĂłj silnik jest po prostu... za słaby.

A ja to bym chciał by w mojej zamiast trzydwa był 2.0 8v bym se jeździł spokojnie i bym miał wszystko w pupie nawet maski bym nie podnosił bo to silnik bezobsługowy jest tyle :)

#30 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 03 kwietnia 2015 - 07:56

Ja akurat mam 3.0 w manualu i innej nie chcę. Wg mnie silnik 2.0 16V jest dobry w Calibrze (wiem bo mam) a nie w Omedze. Jak ktoś ma 115 konną omegę to musi mieć mękę...

#31 OFFLINE   danceagent

danceagent

    DaBass

  • 48 postów
  • Dołączył: 27-02-2014
  • Skąd: Łódź - Retkinia
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 07 kwietnia 2015 - 21:03

Jak ktoś ma 115 konną omegę to musi mieć mękę...


Co Ty nie powiesz :D
Ale do stania w korku jest git :like_it: