Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 2.0 lub 2.5 - LPG


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   aRtiDG

aRtiDG
  • 1 postów
  • Dołączył: 07-03-2015

Napisany 27 marca 2015 - 21:39

Panowie mam zamiar zakupić omegę 2.0 16V lub 2,5 V6 w gazie jak te silniki znoszą gaz na co zwrócić szczególna uwage w omegach most silnik blacha to rzecz normalna ale czy sa jakies szczegolnie kosztowne usterki na które muszę zwrócić uwagę, auto chcę do 7000zł i na pierwszy rzut oka znalazłem takie egzemplarze:

http://olx.pl/oferta...html#c1418dcb16

http://olx.pl/oferta...html#c1418dcb16

http://olx.pl/oferta...html#85ec031eca

Tego ostatniego cena 5600 co możecie doradzić po zdjęciach na temat wyżej wymienionych aut ???

#2 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 28 marca 2015 - 20:09

Panowie mam zamiar zakupić omegę 2.0 16V lub 2,5 V6 w gazie jak te silniki znoszą gaz na co zwrócić szczególna uwage w omegach most silnik blacha to rzecz normalna ale czy sa jakies szczegolnie kosztowne usterki na które muszę zwrócić uwagę, auto chcę do 7000zł i na pierwszy rzut oka znalazłem takie egzemplarze:

http://olx.pl/oferta...html#c1418dcb16

http://olx.pl/oferta...html#c1418dcb16

http://olx.pl/oferta...html#85ec031eca

Tego ostatniego cena 5600 co możecie doradzić po zdjęciach na temat wyżej wymienionych aut ???


wg mnie jak coś to tylko ta z wlkp godna uwagi ,
reszta to lublin :masakra:
"potok" rdza , brewki itp , kicha , ale to wg mnie.

#3 OFFLINE   benyLCH

benyLCH
  • 59 postów
  • Dołączył: 10-04-2012
  • Skąd: lubelskie
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 marca 2015 - 21:27

wg mnie jak coś to tylko ta z wlkp godna uwagi ,
reszta to lublin :masakra:
"potok" rdza , brewki itp , kicha , ale to wg mnie.


A co masz do Lublina? :D no ta z Lublina to masakra :p tym bardziej, że w niej jeżdżą Twoje ameliniowe uchwyty lamp :hihi: :D wiem bo sam wkładałem ;) Pozdro
P.S.
Oma już zarezerwowana.

#4 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 marca 2015 - 16:36

Ja bym nie brał 2.5 jak kupowałem swoją 2.0 16v to jechałem kilkoma 2.5 i wg mniena miasto vvia gorsze, bardziej mułowate, a 2.0 jest elastyczniejsze z dołu (pewnie dzięki innym przełożeniom).

#5 OFFLINE   slipkn0t

slipkn0t

    vectromega

  • 315 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Gubin
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 29 marca 2015 - 17:24

bo pewnie te 2,5 były tak zajechane.
2.0 to się do vectry nadaje a nie do omegi.Chyba,że ktoś nie potrzebuje tyle mocy to dla spokojnej jazdy 2.0 styka

#6 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 marca 2015 - 21:45

160-180 po trasie (oczywiście można więcej, podczas testów miałem przeszło 200 na blacie ale już droga się kończyła) i bokiem spod świateł to dla Ciebie spokojna jazda :jump:
Oczywiście jak się chce, ale myślę że omę to się kupuje dla komfortu podczas jazdy a nie do ścigania.
A na trasie to nawet jak TIRa wyprzedzasz to na luzie na 5bez redukcji.
Co do tych 2.5 to wiesz, jechałem 3, myślisz ze wszystkie trafiłem zajechane?
Zresztą spójrz na dane katalogowe, 2.5 jest tylko o 1 sekundę szybsze do 100 niz 2.0

#7 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 29 marca 2015 - 21:56

szybsze do 100 niz 2.0

do setki to se mozesz porownywac wszystkie samochody prawie,od setki to sie zaczyna wlasnie moc i nm silnika

#8 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 marca 2015 - 22:40

160-180 po trasie (oczywiście można więcej, podczas testów miałem przeszło 200 na blacie ale już droga się kończyła) i bokiem spod świateł to dla Ciebie spokojna jazda :jump:
Oczywiście jak się chce, ale myślę że omę to się kupuje dla komfortu podczas jazdy a nie do ścigania.
A na trasie to nawet jak TIRa wyprzedzasz to na luzie na 5bez redukcji.
Co do tych 2.5 to wiesz, jechałem 3, myślisz ze wszystkie trafiłem zajechane?
Zresztą spójrz na dane katalogowe, 2.5 jest tylko o 1 sekundę szybsze do 100 niz 2.0


czyli po co my kupiliśmy 3.0 lub 3.2 skoro 2.0 jest prawie tak samo szybkie :masakra: a mniej pali. Przyśpieszenie to tylko 1 s wolniej:masakra: Wyprzedzanie tira też bez różnicy czy to 2.0 czy v6.:masakra: A Czy Ty wogóle jechałeś v6? Może tam był tylko znaczek v6:dziura:

#9 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 30 marca 2015 - 06:51

Racja. W przedziale 0- 100 jak to mówią niektórzy D*** może nie urywa, ale w przedziale 101 - 240 oj to już targa na strzępy. Proponuję przejedź się na jakiejś trasie jeżeli masz możliwość, tak z 50 100 km po drogach powiatowych, tam gdzie trzeba wyprzedzać, szybko i na prostych odcinkach jest mało miejsca. Zobaczysz o czym mówimy. Do jazdy takiej miejskiej może 2.0 wystarczy, ale jak pojedziesz już w trasę, to 2.0 Cię zamęczy, a potem przejedź się choćby 2,5 naprawdę poczujesz różnicę.

#10 OFFLINE   benyLCH

benyLCH
  • 59 postów
  • Dołączył: 10-04-2012
  • Skąd: lubelskie
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 marca 2015 - 20:36

Może koledze chodzi o to że wrażenia w 2.0 są bardziej sportowe. Na mieście ma się wrażenie że 2.0 jest bardziej sportowa, ale to tylko takie odczucia, bo 2.0 trzeba kręcić żeby jechała i ma się faktycznie wrażenie że jest szybsza, ale starając się osiągać identyczną prędkość na danym odcinku V`ka się nawet nie wysila, przez co jest ciszej i ma się wrażenie że wolniej jedzie ;) a na trasie... tak jak pisze Krisco :D targa na strzępy. Aha i najważniejsze :) dźwięk silnika V6 :p

#11 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 marca 2015 - 09:52

Wiecie, o mnie mówią, że jestem piratem drogowym, ale sory, nawet ja nie jeżdżę po drogach powiatowych więcej niż 160, a Wy tu piszecie o 240??
Poza tym OK, pewnie na trasie czuć tego kopa, ale ja większość moich rocznych przebiegów (jakieś 35kkm) robię w promieniu 20km od Bydgoszczy ( i oczywiście po samym mieście również), więc naprawdę wolę lepiej zbierające się auto w mieście z Vmax przeszło 200, aniżeli muła miejskiego co to na autostradzie (po których praktycznie nie jeżdżę poleci 240). Wiecie, ja i tak mam ciągłe scysje z Policją, bo np. jadę 180 na 90, więc sam nie wiem czy chcę się tłumaczyć czemu miałęm 240 na 90:p
A wiecie, jakkie jest moje kryteium czy auto jest mułem po mieście - bardzo proste, otóż jadę sobie na 2. biegu z prędkością ok. 40km/h i nagle but w podłogę, jak auto wyrywa do przodu to na miasto się nadaje, z te 3 omki 2.5 V6 którymi jechałem to przy takim teście zachowywały się jak 2.0 ale na 3. biegu, bo na 2 to ładnie rwie do przodu.
powiem więcej, jak wsiadłem do pierwszej 2.5 to bałem się, że wdepnę w gaz i mnie bokiem postawi, moje ździwienie było na tyle ogromne, że pytałem się sprzedającego czy coś z autem jest nie tak, ale po 3 razie już wiedziałem, że TTTM.
A 3.0 nie jechałem, myślę, że ten już lepiej pociągnie, ale znów z automatem to ja nie chcę, a manulali jak na lekarstwo, a poza tym sory, ale nikt mi nie wmówi, że utrzymanie 3.2 w stosunku do 2.0 nie jest droższe. Już weźmy pod uwagę nawet samo spalanie, to co spali 3.2 przy emeryt syle, ja w 2.0 to już bokiem będę latał.

#12 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 31 marca 2015 - 10:35

to co spali 3.2 przy emeryt syle, ja w 2.0 to już bokiem będę latał.

zyj ta mysla :D wypowiadajac sie nie majac falki :p twoje porownanie ma sie nijak do rzeczywistosci :p

#13 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 marca 2015 - 10:53

160-180 po trasie (oczywiście można więcej, podczas testów miałem przeszło 200 na blacie ale już droga się kończyła) i bokiem spod świateł to dla Ciebie spokojna jazda :jump:
Oczywiście jak się chce, ale myślę że omę to się kupuje dla komfortu podczas jazdy a nie do ścigania.
A na trasie to nawet jak TIRa wyprzedzasz to na luzie na 5bez redukcji.
Co do tych 2.5 to wiesz, jechałem 3, myślisz ze wszystkie trafiłem zajechane?
Zresztą spójrz na dane katalogowe, 2.5 jest tylko o 1 sekundę szybsze do 100 niz 2.0

Miałem nie komentować ale :)
mialem v-ki teraz mam 2.2 16v ;/ nigdy nie kupie czegoś innego niz v-ki jak chodzi o omege.
Latasz bokiem 2.0 ? Mokry asfalt czy piach snieg tak powiesz mi ze mam zakatowany silnik. Ale jak nie odczułeś różnicy miedzy 2.0 a v-ka to chyba v-ka miała przyczepke z toną jabłek zapietą.
Do tematu 2.0 tansze w utrzymaniu od v-ki. V-ka komfort i praca. :)
Jak się dba tak się ma :p

#14 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 marca 2015 - 11:59

dobra, to inaczej - skoro widoczni wszystkie były zajechane to czy jest jakaś niezakatowana V-ka wśród klubowiczów z Bydgoszczy?
Może rzeczywiście trafiłem na 3 trupy z kolei...

#15 OFFLINE   omega2oo1

omega2oo1
  • 161 postów
  • Dołączył: 29-12-2010
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 31 marca 2015 - 14:20

Wiecie, o mnie mówią, że jestem piratem drogowym, ale sory, nawet ja nie jeżdżę po drogach powiatowych więcej niż 160, a Wy tu piszecie o 240??
(...) Wiecie, ja i tak mam ciągłe scysje z Policją, bo np. jadę 180 na 90, więc sam nie wiem czy chcę się tłumaczyć czemu miałęm 240 na 90:p (...)


chwalisz sie? :masakra:

#16 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 marca 2015 - 20:41

Nie, piszę jak jest

#17 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 marca 2015 - 21:08

Wiesz co?

Pozostań przy 2.0. Tak będzie bezpieczniej dla wszystkich.

#18 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 marca 2015 - 21:11

Wiesz co?

Pozostań przy 2.0. Tak będzie bezpieczniej dla wszystkich.


:like_it:

#19 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 kwietnia 2015 - 06:32

ja większość moich rocznych przebiegów (jakieś 35kkm) robię w promieniu 20km od Bydgoszczy

90 km dzień w dzień przez rok. Świątek piątek czy niedziela. Sporo, nawet bardzo dużo, jak biorąc pod uwagę jazdę po mieście i w promieniu + 20km.

ja i tak mam ciągłe scysje z Policją, bo np. jadę 180 na 90, więc sam nie wiem czy chcę się tłumaczyć czemu miałęm 240 na 90:p

I masz jeszcze prawko??

A wiecie, jakkie jest moje kryteium czy auto jest mułem po mieście - bardzo proste, otóż jadę sobie na 2. biegu z prędkością ok. 40km/h i nagle but w podłogę, jak auto wyrywa do przodu to na miasto się nadaje, z te 3 omki 2.5 V6 którymi jechałem to przy takim teście zachowywały się jak 2.0 ale na 3. biegu, bo na 2 to ładnie rwie do przodu.

No to chyba dobrze świadczy o aucie jeśli taki sam efekt w autach z różnymi silnikami, jeden od 40km/h musi ciągnąć od dwójki a drugiemu wystarczy z trójki przycisnąć.
Sam niecały rok temu zmieniłem 2,0 16V na 2,5V6. Wałki poszły z 3,0 i do 2,0 już nie wrócę. Jak już w temacie było napisane

2.0 trzeba kręcić żeby jechała i ma się faktycznie wrażenie że jest szybsza, ale starając się osiągać identyczną prędkość na danym odcinku V`ka się nawet nie wysila, przez co jest ciszej i ma się wrażenie że wolniej jedzie

Coś w tym jest.

Wiesz co?

Pozostań przy 2.0. Tak będzie bezpieczniej dla wszystkich.

Raczej z Corsą 1,0L :lol:

#20 OFFLINE   Krisco

Krisco
  • 167 postów
  • Dołączył: 23-01-2015

Napisany 01 kwietnia 2015 - 06:57

technix poszukaj sobie dobrej 2,5 V6 załóż blokadę na 120 km/h
i będziesz miał rewelacyjny samochód.
W omedze im większy motor tym większą trzeba mieć miskę oleju w głowie.
Powiedzmy sobie to szczerze i uczciwie. Ten samochód ma tyle mocy, że potrafi być
niebezpieczny