potrzebujesz TECH'a. W ASO 80 pln
A scannerkiem nie przejedzie??
Napisany 13 grudnia 2007 - 15:25
potrzebujesz TECH'a. W ASO 80 pln
Napisany 13 grudnia 2007 - 22:05
potrzebujesz TECH'a. W ASO 80 pln
A scannerkiem nie przejedzie??
Napisany 03 lutego 2008 - 17:37
Ja mam juz część schematów - od strony radia do podłączenia wyświetlacza po CAN - czyli i CID i GID (po niemiecku, ale ujdzie). Brakuje mi rozpisanej wtyczki na GID i CID od strony wyświetlacza- pracuje na tym. Schematy do MIDów to najmniejszy problem - wiem gdzie co wchodzi i po jakim kolorze kabla i we wtyczce 32 - jest na forum i zółta plus czarna.
A czy czasem Gidy nie były sterowane z radia?? bo jak przez przełącznik zespolony z wycieraczek to jesteśmy w domu
Edit - GM-Teil-Nr. 24435394 - to jest tego drugiego co pokazałeś
Napisany 12 kwietnia 2012 - 11:55
mam ten wyswietlacz u siebie
Oznaczenia z tylu
GM 24400697 10.03.00-15
SIEMENS 5wk70120 69713529725 00A
Ident BK
jest czysta - wystarczy wbic pin z radia.
teraz czy to jest ten
http://home2.btconne.../Fitted GID.JPG
czy ten
wtyczka 32 pinowa.
Napisany 20 kwietnia 2012 - 06:40
Były Omegi z pełnym GIDem, ale tylko facelift...i nie jest to wcale takie proste, by zamienić MID na GID (szczególnie w przedliftowych)
Mając duży GID można zmienić język oraz jednostki (gal-l, miles-kilometry), więc radio też współgra. O ile sie orientuję (mogę się oczywiście mylić) mały GID nie ma takich funkcji. W takich przypadkach nawigacja miała swój wyświetlacz koło radia, a GID był tylko wstawiony, by wyświetlić komunikaty z telefonu.
Duży GID miał już pełne sterowanie i obsługiwał Navi
Pytanie spoza konkursu: Czy gdybym załatwił MIDa lub GIDa to czy ktoś poza autem może przeprogramować go tak by spalanie pokazywał w l/km? No i czy którys pakiet językowy obsługuje mile jako dystans oraz spalanie w l/km czy albo kontynentalne spalanie jest tylko powiązane z kilometrami?