

zmiana sprężyn i/lub amortyzatorów
#41
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2011 - 16:22
#42
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2011 - 18:03
ja kiedys zalozylem od kombi do sedana....i kuper wysoko jak kaczka miala....nie ulozyly sie....a do bagaznika juz mi sie siegac nie chcailo

#43
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 11:56
#44
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 14:59
cześć kczech czy mógłbyś mi pomóc w doborze amorów i sprężyn do mojej omci, obniżany miałem za granicą, sprężyny mam zielone, z tyłu amory to sachs i chyba nie są pompowane bo nie widzę tam rzadnego przewodu, jakbyś mógł mi pomóc to czekam na sygnał od Ciebie.
napisz do niego PW
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#45
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2012 - 14:03
#46
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2012 - 16:05
Przy okazji sprężyn-powiedzcie mi czy jest mozliwość do Omegi B 2.0 16 v sedan założenia sprężyn irmiego od Vectry B 2.0 DTI kombi?Czy są inne wymiary sprężyn, w sensie czy wejdą?I jak auto zachowa się po takiej zmianie?
Kurde aż dziwne że jeszcze nikt Cie nie zjechał hehehe
Powiem to co ja usłyszałem, znaczy się przeczytałem. nie kombinuj, zakładaj dedykowane do Twojego auta

#47
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2012 - 16:16
Przy okazji sprężyn-powiedzcie mi czy jest mozliwość do Omegi B 2.0 16 v sedan założenia sprężyn irmiego od Vectry B 2.0 DTI kombi?Czy są inne wymiary sprężyn, w sensie czy wejdą?I jak auto zachowa się po takiej zmianie?
Vectra ma z tyłu MCpersony.
#48
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2012 - 16:43
tam jest wielowachacz z dwoma poprzecznymi i jednym wzdłużnym i tam faktycznie sprężyna jest na amorku obudowanym a obudowa mocowana do budyVectra ma z tyłu MCpersony