Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jakie następne autko po Omedze?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1035 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 grudnia 2009 - 15:33

taaa a moze maybaha ??


na to to mnie nie stac:) zreszta anwet gdyby, to wolal bym zupelnie cos innego, nie ma dla mnie jakiegos wiekszego wydzwieku wcale taki maybach

 


#122 OFFLINE   komar

komar
  • 149 postów
  • Dołączył: 03-10-2007
  • Skąd: Manchester

Napisany 29 grudnia 2009 - 15:52

ja zmienilem na merca w124 2l benz i zawiodlem sie na tym aucie z powrotem wrocilem do omy i tak zostanie.moze kiedys zmienie na Blf tez kombi ale 3,2
komar

#123 OFFLINE   Ci4y

Ci4y
  • 55 postów
  • Dołączył: 13-11-2009
  • Skąd: Nowa Sól

Napisany 29 grudnia 2009 - 16:05

mi chodzi po glowie 3,0 omka i zastanawiam sie czemu nie wzialem 3,0 no ale ... narazie jest gicio, ewentualnie wymienie swoja frote long 2,3 tdi na nowsza, ale narazie bezawaryjne aftko i w terenie sie spisuje miodzio :)

#124 OFFLINE   Tobiasz86

Tobiasz86
  • 207 postów
  • Dołączył: 14-03-2009
  • Skąd: RKR
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 grudnia 2009 - 22:23

moje marzenia to Dodge Charger, Chellenger, Eleonor, GTO, ogólnie muscle car a bardziej przy ziemi to na chwile obecną zamieniłbym silnik na V potem to chętnie Range Rover, A6 ew E39

#125 Guest_andre1099_*

Guest_andre1099_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 29 grudnia 2009 - 22:32

jak zmieniać to tylko na większy motor. Zawsze chciałem mieć audi v8, stary kultowy model. Przed zakupem omy szukałem audi s6 4,2 świetnie jeździ, tylko za ok 15 tys pln same rempy, no ale kto wie może w przyszłości. A jeżeli oma to b fl 3,2 sedan

#126 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 30 grudnia 2009 - 18:20

czyli zabiore ze soba 745i e38





pewien jestes ze byla 4,5 litra V8???


nie ma takiego modelu !!!

#127 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 grudnia 2009 - 18:23

pewien jestes ze byla 4,5 litra V8???

A gdzie on to niby napisał?

#128 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 grudnia 2009 - 18:27

pewien jestes ze byla 4,5 litra V8???


Jest 4,4 v8 a nazywa sie 740 :wink: 745 było w e66.

#129 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 grudnia 2009 - 18:57

dokaldnie jak napisałem, 4,4 zastapil silnik 4,0 w e38, 4,4 jest na podwojnym vanosie i wychodzil w autach po 97 roku, stad te oznaczenie

 


#130 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 30 grudnia 2009 - 19:05

dokaldnie jak napisałem, 4,4 zastapil silnik 4,0 w e38, 4,4 jest na podwojnym vanosie i wychodzil w autach po 97 roku, stad te oznaczenie


a ja tam pojde bardziej oszczednie:D
jak juz bede mial fundusz na e-38 to bede szukal 3.0 V8 w gazie albo 3.0D :D

#131 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 grudnia 2009 - 19:22

krzysiek nie beirz 3.0 jak jz to bierz chociaz by ta starsza 4,0:) serio

a 3.0d to juz wieksze pieniadze troche, bo one wychoizly tylkow poliftowych od 2000r..ale silnik super do tego auta

ja bede suzkal jednak 4,4:D

 


#132 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 30 grudnia 2009 - 19:26

krzysiek nie beirz 3.0 jak jz to bierz chociaz by ta starsza 4,0:) serio

a 3.0d to juz wieksze pieniadze troche, bo one wychoizly tylkow poliftowych od 2000r..ale silnik super do tego auta

ja bede suzkal jednak 4,4:D


Nie wiem czy 4.0 dam rade utrzymac(niech sie teraz smieja Ci ktorzy mowia ze na auto stac a na paliwo juz nie) a co tam:)
sebek oczywiscie to rozwaze:)

#133 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 30 grudnia 2009 - 19:53

dokaldnie jak napisałem, 4,4 zastapil silnik 4,0 w e38, 4,4 jest na podwojnym vanosie i wychodzil w autach po 97 roku, stad te oznaczenie






kolego wiem o tym bo siedzie w BMW od paru ladnych lat woec zdziwilem sieze napisales E38 745i bo w E38 nie bylo takiego oznaczenia bylo 740i to jest ten sam silnik co w E39 z tamtego okresu


nastepujaca M60B40 zastapil silnik M62B44
M60B30 zastapil M62B35 generalnie chodzi o zmienne fazy rozrzadu na walkach ssacych i walkach wydehowych badz jak w starszym modelu selnik M52B25 badz B20 na jednym z walkow czyli na ssacym :)

#134 OFFLINE   denis_k8b

denis_k8b
  • 162 postów
  • Dołączył: 17-07-2007
  • Skąd: Malbork

Napisany 30 grudnia 2009 - 22:29

ja bede tak dlugo omka smigal az insignia bedzie za 30 kolek. jak nie to meras jakis
Zycie zaczyna sie przy 160kmh. :)

#135 OFFLINE   michauu

michauu
  • 182 postów
  • Dołączył: 02-07-2009

Napisany 30 grudnia 2009 - 22:32

a ja pewnie wroce do audi, a8 ew s8, albo eklasa amg cos takiego, napewno nie 1.9tdi :D:D:D

#136 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 30 grudnia 2009 - 23:00

a ja pewnie wroce do audi, a8 ew s8, albo eklasa amg cos takiego, napewno nie 1.9tdi :D:D:D


z mojego doswiadczenia wiem ze 1,9tdi jest super ekonomiczny i praktycznie bezawaryjny...
chyba ze brak Ci mocy to OK rozumiem

#137 OFFLINE   DanielM

DanielM
  • 63 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Lubań

Napisany 31 grudnia 2009 - 00:26

zmieniłem omege na passata b5 tdi 110km i wcale nie jest ekonomiczny,10 w mieście się zdaża przy nocnej jeździe,trasa 7 ,co do bezawaryjności to się nie wypowiem bo mam za krótko,ale planuje powrót do omegi.Na następce widzę bfl 3.0,a jak mi się odwidzi to tak jak większośc bawara e38 730d albo e 39 z tym samym motorem.

#138 OFFLINE   bestia

bestia
  • 102 postów
  • Dołączył: 30-07-2009
  • Skąd: Brzękowice Górne
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 grudnia 2009 - 00:48

insignia bedzie za 30 kolek

Szczerze odradzam insignie w tej chwili ma problem z wyciekami na przekładni. Jeżli już sie uprzesz to to daj znać powiem Ci kiedy został ten problem rozwiązany.

U mnie po omedze przyjdzie czas na Nissana Pathfindera, ewentulanie jeżli mi się uda sprowadzić to:
1.Dodge Challenger z 1974
2.Dodge Charger II z 1971

#139 OFFLINE   MadMan

MadMan

    ...S6...

  • 88 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 grudnia 2009 - 09:29

Dla mnie następne auto to A6c5 w sedanie :D

3.0 lub 2.7 BiTurbo.

No i obowiązkowo Quattro :D

#140 OFFLINE   Eddek

Eddek

    Superupierdliwiec

  • 110 postów
  • Dołączył: 25-01-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 31 grudnia 2009 - 09:42

2.Dodge Charger II z 1971

Dobrze kombinujesz, ale osobiscie wolalbym rocznik '69 :D Naturalnie 440ci. Jedna kwestia - po modernizacji zawieszenia i hebli, bo prawie 2t, 425KM i bebny na 4 kolach i sztywny most to strach w oczach :D

Z bardziej realnych, moze jakis klekot, ale bron boze od VAG-a. W ogole auta od VAG-a jakies trefne mi sie wydaja. Ani to wygodne, ani ladne (moze poza niektorymi nowszymi Seatami). Moze Alfa 156 albo Primerka, Accord albo Rover 600.

Miala byc Omega V6, ale po przejsciach z tym chorym X20XEV boje sie wdepnac w kolejnego ecoteca...
Naczelny Maruda Kraju, ignorant i wielki upierdliwiec.