

Jakie następne autko po Omedze?
#641
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 09:37
#642
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 09:41
I wtedy to nie bedzie juz Omega, tylko jakas chihaha..a na koniec się okaże że ma przedni napęd i jakiś rachityczny silniczek wspomagany dynamem od roweru.
#643
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 10:25
Dziś w ASO powiedzieli mi, że będzie nowa Omega. Ktoś zna szczegóły?
Mniej więcej wyglądać będzie tak:
[ATTACH]20102[/ATTACH]

#644
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 10:58
Jestes pewien? Ma te sama plyte co Insignia.Mniej więcej wyglądać będzie tak:
A patrzyles na >> http://www.leftlanen...picture-13.htmlTo wiele zmienia, ale jeszcze tydzień temu zastanawiałem się, jakie następne auto po Omedze. Patrzyłem na A8, BMW 7, Mercedesa S itd.
#645
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 11:14
Kozak strazny... mowia ze kryzys... a nowe samochody idą jak siemasz...
#646
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 11:33
Jestes pewien? Ma te sama plyte co Insignia.
Na 90 kilka procent. Opel sprzedaje tam auta pod marką Buick a tego będzie sprzedawał u nas jako Omega. Chyba inna płyta.
#647
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 11:38
Plyta ta sama - Insignia/ Daewoo Alpheon / Buick Lacrosse.Chyba inna płyta.
#648
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 11:41
Plyta ta sama - Insignia/ Daewoo Alpheon / Buick Lacrosse.
No może


#649
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 11:57
czyli to będzie fwd?!
a na koniec się okaże że ma przedni napęd



#650
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:11
- ma wrażenie, że w wersji europejskiej będzie nową Omegą

Nie wiem, czy tylko mi wydaje się ładniejsze od Insigni ..?
#651
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2012 - 21:27
Człowiek szybko przyzwyczaja się do dobrego i po jakimś czasie w Omedze też kilka rzeczy zaczęło mnie drażnić. Na przykład świst powietrza przy prędkości typu 170 km/h.
Czasem zastanawiam się, jakie auto będzie następne, i na myśl przychodzą mi te wymienione w temacie, z poprzedniej generacji, bo nowe kosztują majątek.
Phaeton, bo nie przyciąga spojrzeń marginesu jak BMW itp. no i ma mocne silniki.
Merc S - szpanerski, ale ponoć nieziemsko wyciszony dzięki podwójnej szybie przedniej.
C5 / C6 - ponoć legendarne zawieszenie, które sprawia, że nie czuć żadnej nierówności.
Wiem, że będzie kłopot z serwisem, bo pewnie porządnie to tylko w ASO w dużych miastach, żeby się znali. Wiem, że "nie kupuje się aut francuskich" i że "Merce S bardzo rdzewieją".
Ale to w sumie wszystko, co na tę chwilę wiem o tych autach. Może coś podpowiecie?
#652
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 03:41
w Omedze też kilka rzeczy zaczęło mnie drażnić. Na przykład świst powietrza przy prędkości typu 170 km/h.
Całkowicie normalne zjawisko.. a w Lambo to myslisz ze nie świszczy po 3 latach?

A moze porwane,zmęczone,podwinięte,sparciałe uszczelki masz?
Bynajmniej nie zauważam takich atrakcji w mojej Omci..

Znaczy się droższe i nowsze rocznikowo ?jak zmieniać, to na lepsze.
Opisywane przez Ciebie auta z pewnością są bardziej wyskakane niz Omega , z pewnością sąsiadą gul skoczy a i rodzina przy Wigilijnym stole bedzie miała o czym gadac..
Ale czym mogą Cię użec czysto motoryzacyjnie?
Mocne silniki i mocno awaryjne niestety..Phaeton, bo nie przyciąga spojrzeń marginesu jak BMW itp. no i ma
mocne silniki.
Auto nacechowane ciekawymi dolegliwościami.. a najbardziej wycisznym autem na świecie jezeli chodzi o poziom decybeli przy danych predkosciach jest Lexus (niepamiętam modelu)Merc S - szpanerski, ale ponoć nieziemsko wyciszony dzięki podwójnej szybie przedniej.
Kit na wode , fotomontaż..C5 / C6 - ponoć legendarne zawieszenie, które sprawia, że nie czuć żadnej nierówności.
PS. Co byś nie kupił stwierdzisz szybciej niż myślisz że Omega to naprawde dobre auto i wcale niebyła taka zła jak mi się wydawało....
____________
Pozdrawiam
#653
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 07:10
świst powietrza przy prędkości typu 170 km/h
U mnie nic nie świszczy a mam auto z początków produkcji

Phaeton
Wyglada jak passat na sterydach

C5 / C6 - ponoć legendarne zawieszenie
Które legendarnie się wybija na polskich drogach


Mój wybór padł na S6 C5. Myślałem o zakupie A6 C6 ale biorąc pod uwagę to jak te auta są przekombinowane mechanicznie i serwisowo (kosmiczne ceny rozrządu w dieslach, niedorobione silniki FSI i wiele innych niespodzianek) dałem sobie spokój. Pozostanę przy V8 4.2

#654
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 08:10

A z tym świstem to może źle się wyraziłem. Nie to, że w kabinie hula wiatr, tylko po prostu powyżej 140 robi się wyraźnie głośniej z powodu powietrza rozbijającego się o przednią szybę.
#655
OFFLINE
#656
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 09:16
Może coś podpowiecie?
A8 4.2 bardzo fajne auto , quattro daje bardzo dużo frajdy z jazdy . Mocy tez ma tyle co potrzeba .
#657
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 11:13
niezły rozrzutPhaeton vs Merc S vs C5 vs C6
Może coś podpowiecie?
C5 i C6... szkoda gadać
pozostałe dwa coś zmieniają, a co to trzeba samemu się przekonać

o którym?A co sądzi grono tylnonapędowców o Jaguarze?
to tak jak by zapytać inne tylnonapędowe forum np bmw co sądzicie o oplu:hihi:
po omedze może to




#658
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 11:19
to juz bym wolał jeepa commandera też 5,7 ale HEMIpo omedze może to
Obrazek został przeskalowany. Kliknij w tą belkę, aby zobaczyć go w pełnym rozmiarze. Oryginalny obrazek ma wielkość 1400x1050 pikseli.
Obrazek został przeskalowany. Kliknij w tą belkę, aby zobaczyć go w pełnym rozmiarze. Oryginalny obrazek ma wielkość 1280x850 pikseli.
#659
OFFLINE
#660
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 11:59