

Jakie następne autko po Omedze?
#261
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 20:35
#262
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 21:05

#263
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 21:40

#264
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2010 - 08:59
Na drugą Irlandię to raczej nie liczę ale sukcesywnie odkładam pieniądze do świnki:D Nie wiem jak ceny i awaryjność innych autek ale z moim obiektem zainteresowania wcale nie jest źle;) kolega od 2 lat jeździ Range Roverem P-38 v8 4.0 z 98 r.( ten sam silnik co LR Discovery) i powiem tak niejednego zaskoczyło by że ten samochód nie jest aż tak drogi w utrzymaniu jak większości się wydaje, chodzi mi o części( ceny w ASO przemilczę)Koledze Tobiaszowi zapewne chodziło o klasę finansową, jeździcie autami na które stać każdego przeciętnego szarego polaka, większość aut są z przedziału do 15tyś zł. a wypisujecie tutaj, że następne to auto 4, 5 razy droższe, narzekacie na omegi że drogie w utrzymaniu a znowu wypisujecie że następne autko to takie które będzie 4, 5 razy droższe w utrzymaniu, choć nie stwierdzam że Was na takie nie stać, ani nikt nie napisał kiedy będzie to następne auto, może na emeryturze, może za kilkanaście lat, jak się uskłada, albo w Polsce będzie 2-ga Irlandia, kraj miodem i mlekiem płynący

#265
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2010 - 13:49
Po pierwsze to nikt nie powiedział, że mają być podobne a po drugie to nie widzę nic złego w silnikach 4.0 i sam mam zamiar kupić autko z takim silnikiem:D a to że trochę więcej pali to inna sprawa:D
Jeśli chodzi o audi 4.0 to całkiem dużo więcej nie pali około 10/12l ropki (w trasie). Bo to diselek jest. Ale nie wiem czy to jest najlepszy wybór?
#266
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 20:45
Ja szukam czegoś, co będzie pod pewnymi względami lepsze, a pod żadnym nie gorsze. Też limuzyna, 4-drzwiowa w sedanie. No może jakiś SUV. Segment minimum D. Duże i wygodne jak Oma, przynajmniej na przednich siedzeniach. Bagażnik minimum 500 litrów.
Benzyna, silnik minimum 3.0 (do 7.2 włącznie ;-)) , automat, ESP, i minimum te wszystkie bajery, co w Omie B FL Executive. No i przydałoby się lepsze zawieszenie.
Powiedzmy max. 10-letnie i do max. 40 000 z perspektywą, że jeszcze ze 20 trzeba będzie włożyć na jakieś rzeczy, które wyjdą w praniu, a których nie widać przy zakupie.
Francuzy, włoskie, Fordy i Volvo odpadają. Na chwilę obecną podejrzewam, że moje kryteria może spełnić Audi A/S 6/8, BMW 5/7, Mercedes S. Może za parę lat Insignia. Pytanie, co jeszcze wchodzi w grę. Jest tu dużo osób, które miało/ma do czynienia z mnóstwem samochodów i ma porównanie z Omegą, to może się wypowie

#267
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 21:53
muszę Ciebie zmartwić
obecnie - czyli od około 10lat- nie produkuje się tak solidnych samochodów.
Widzisz - rozważałem kupno różnych innych aut (różnych od BmW z pewnych względów -choć jakość jest przednia) i zawsze wychodziła mi omega jeżeli brałem pod uwagę wygodę, ilość miejsca na bagaż i uniwersalność, czy taniość części i "pancerność"
Ale stracony nie jesteś

jest takie auto jak chrylsler Pacyfica - jak bym o nim słyszał wcześniej to nie kupiłbym 3ciej omegi... chyba.:hmm:
spełnia wszystkie moje i chyba Twoje założenia.
Bo tak na prawdę koledzy - szukamy europejskiego auta, które wygodne jest jak amerykańskie.
A na naszym europejskim rynku oprócz "klusek" innych nie ma.
#268
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 15:10
Osobiście będę polował na 2,8 v6 bo ma 193km po chipie ponad 200km i naprawdę udana konstrukcja. Kultura pracy v6 to jest to

Nigdy nie kupie francuza czy japońca ani żadnego gó...na na ropę.
Popieram kolegę poniżej dobre auta robili do 2000r , teraz robią byle gwarancję przeżyły. Nowe auta są sporo bardziej awaryjne , bardziej wysilone, i robione z gorszych materiałów.
Mój ideał to a6 combi 2,8 v6 do 2000r. Widziałem ,, nowe'' 2004 bety w środku i ich materiały można spokojnie porównać do jakości materiałów użytych w nowych skodach. Dla mnie nowa beta to tandeta nie mówiąc o ludziach którzy je kupują.
Diesla używanego odradzam - liczniki kręcone na potęgę , powyżej 200tyś km, cały osprzęt siada wymęczony wielkimi liczbami Nm wyciągniętych z klekotów. Nowoczesne diesle sa wysilone co odbija się w trwałości. Już lepiej 4,2 w benzynie i na gaz go ;-) Piękne są stare A8 z takimi motorami. Wcale to nie pali sporo więcej niż omega 3.0.
#269
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 21:36

#270
OFFLINE
#271
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 08:21
to do robotyA moim ideałem byłaby Omega BFL z silnikiem od A8 4.2 v8 quattro niczego więcej do szczęścia chyba nie trzeba.

#272
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 09:37
#273
OFFLINE
#274
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 18:58
Jesli dobrze pamietam z TopGear-u, to ona jedzie tylko na wprostJA osobiscie bym polował na opla VECTRE C w wersji OPC

#275
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 19:08
dobrze pamiętasz. Według TG to najgorszy przednionapędowy sedan ostatnich lat (pod względem prowadzenia ofkors)Jesli dobrze pamietam z TopGear-u, to ona jedzie tylko na wprost
#276
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 19:12
A wiec w zyciu bym takiego gniota nie wzialdobrze pamiętasz.

Moje nastepne auto to '03 E39 530d kombi
#277
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 21:43

#278
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:07
dobrze pamiętasz. Według TG to najgorszy przednionapędowy sedan ostatnich lat (pod względem prowadzenia ofkors)
tylko top gear jest czysto rozrywkowym programem, a vectra jezdzi tylko na wprost bo ma za duzo mocy...
#279
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:14
Nigdy nie kupie francuza czy japońca ani żadnego gó...na na ropę.
nie wiem kolego czy miales do czynienia kiedykolwiek z japonczykami???Chyba nie wiesz o czym piszesz
#280
OFFLINE
Napisany 02 maja 2010 - 22:16