

Za niska temperatura silnika?
#1
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2007 - 18:52
jadac do pracy, tempratura na zewnatrz -2 stopnie, wyskakuje na autostrade (nie jade przez miasto) dopiero po 30 km rozgrzewa sie do 90 stopni(przez 30 km trzyma tak 50 stopni). Ciepelko z nawiewu zaczyna leciec juz po ok 1 kilometrze. W miescie dosc szybko dochodzi do 95 stopni. Co moze byc ze tak wolno sie rozgrzewa w trasie?
PS: zaslonilem chlodnice tekturka, zobacze jutro czy cos pomoglo.
#2
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2007 - 19:13
chyba czytałem gdzieś u nas na forum że to bezcelowe...zaslonilem chlodnice tekturka
#3
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2007 - 21:01
#4
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2007 - 21:11
#5
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2007 - 21:28
#6
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2007 - 21:43
w mieście wiecej stoisz i jedziesz ja wyższych obrotach i wolniej niż na trasie, zrób tak jak kczech radzi bo to potwierdzi raczej to co napisałem - jak kupiłem vectre to było tak samo i 2 dni po kupnie wylądowała u mechanika na zmianę termostatu i rozrządu (nz)w miescie by dlugo wchodzil
#7
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2007 - 21:48
PS: jesli to termostat to mam przerabane bo w szkoplandii niezle za to krzykna.
#8
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 20:50
Poczekamy zobaczymy, mam nadzieje ze do swiat wytrzyma.
#9
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2007 - 23:21
Ale jezeli bylby walniety termostat to i w miescie by dlugo wchodzil na odpowiednia temperature a u mnie jest ok. Temperatura w miescie nie przekracza nigdy 98 stopni a gdy wiatraki sie zalacza to szybko ja zbija na okolo 92-94 stopni itd. wiec chyba oki.
w miescie nie jezdzis z predkosciami na trasie pozatym nie ma bezposredniego nawiewu wiatru, zawsze cie cos zasloni -samochod przez toba, mury itp. wymien termostat. temat przerabialem 2 razy w tym roku.
#10
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2007 - 19:05
Pozdrawiam
#11
OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2007 - 23:14
#12
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 17:49
#13
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 17:52
Czy przysloniecie czesciowe chlodnicy cos pomoze? Dodam ze autko jak wskoczy powyzej 90 to trzyma ok 94-96 stopni.
po raz kolejny napisze, ze nie przyslania sie chlodnicy.
to nie jest stary poonez, zuk czy jakis inny staruch.
jak jest problem z ukladem chlodzenia to nalezy go rozwiazac. w chlodzeniu wszelkie druciarstwo ma krotkie nogi
#14
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 18:18
#15
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 19:22
dobrze, rozumiem. Tak wiec jak wyglada czas/dystans w ktorym Wasze omegi przekraczaja tem. 90 stopni (pytanie dla X20XEV). Czy mozliwe ze bedzie to takaze wina termostatu? Czy sa dostepne rozno rodzaje termostatow? tz na inne temperatury?
u mnie przy temp. kolo zera, po nocnym postoju pod chmurka, potrzebuje okolo 8 km aby sie temp silnika utrzymywala na poziomie 90 stopni.
ale jazda bardzo delikatna, przy ostrzejszej jezdzie odpowiednio szybciej. tylko silnika zal.
#16
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 20:59
#17
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 21:32
tak wiec co zrobic aby bylo szybciej? moja instalacja LPG w obecnej konfiguracji nie chce jezdzic ponizej 90 stopni.
powina juz dzialac od 50. moze lepiej odwiedzic gazownika??
#18
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 08:46
#19
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 22:59
niestety problem jest takze ze instalacja ktora jest zamontowana nie ma przejechanych jeszcze 10kkm. Jest to na 99% instalacja sekwencyjna. Jest ona na gwarancji. Niestety do punktu w ktorym byla montowana mam 260 km wiec sie zastanawiam czy jechac tam, czy stracic gwarancje jadac do swojego "zaufanego" gazownika.
A czemu od raz stracić gwarancję. Podjedź do swojego gazownika i pogadaj - od tego gwarancji nie stracisz i dowiesz się dokładnie co masz zamontowane, jak brc to może być ciężko z serwisem.
#20
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2010 - 15:33