
Ok, spokojnie, chodziło mi o 6 przekażnik od przodu - oznaczony numerem 2 na wsześniejszym foto, 7 nie musi się włączać przy tym ustawieniu.
Na rysunku na zielono zaznaczyłem to co masz na 100% ok.
Na czerwono masz zaznaczony 1-wszy bieg wentylatora cieczy chłodzącej, albo przewód jest uszkodzony albo opornik przy wentylatorze, bo z tego co pamiętam jak przykładałeś napięcie na pin 8 przekaźnika 6(od przodu) nic się nie działo, a powinien ruszyć.
Na niebiesko masz 6 przewodów związanych z wentylatorem klimy które trzeba sprawdzić:
1. Przekaźnik nr 5 (będę podawał numeracje od przodu auta) pin 4 - powinno być 12V.
odłącz złącze wentylatora klimy
2. Przekaźnik nr 5 pin 8 powinien mieć przejście do złącza wentylatora - przewód czerwono-żółty.
3. Przekaźnik nr 1 pin 2 powinien mieć przejście do złącza wentylatora - przewód brązowo-biały.
4. Przekaźnik nr 1 pin 8 powinien mieć przejście do masy.
5. Przekaźnik nr 6 pin 4 - powinno być 12V.
6. Przekaźnik nr 6 pin 5 powinien mieć przejście do złącza wentylatora - przewód brązowo-żółty.
Pytałem o podłączanie na krótko wentylatora, bo niewykluczone że tu też możesz mieć spaloną opornicę wentylatora i wtedy będzie Ci się włączał dopiero przy wyższych ciśnieniach na 2 biegu. Koniecznie sprawdź podłączając do wentylatora masę (- aku) na przewód brązowo-biały i +12V z aku na przewód brązowo-żółty.