Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Stukająca panewka Y32SE - trzy rozwiązania do wyboru...????


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
41 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   mavioso

mavioso
  • 36 postów
  • Dołączył: 03-07-2012

Napisany 30 lipca 2014 - 11:06

https://www.google.p...iw=1280&bih=685


Wiem...szukałem najpierw na forum, ale tu widzę dzwiny związek z odłączonym aku...teraz po przejechaniu ok 100km jest z kontrolkami jak najbardziej ok...nawet szarpanie na d na biegu jałowym tak często nie występuje...ale jak będe miał chwilę to napewno zajrzę do selektora bo mnie ciekawośc zżera co tam się wyprawia :p

PS. Staram się korzystać najpierw z wyszukiwarki...jak miałem MV6 to przez 2,5 roku nie napisałem żadnego zapytania, ale intensywnie z forum korzystałem :D...teraz się tak rozpisałem :p

#42 OFFLINE   mavioso

mavioso
  • 36 postów
  • Dołączył: 03-07-2012

Napisany 11 sierpnia 2014 - 21:53

A więc moja omega już zagazowana i jeździ...problem z szarpiącym silnikiem okazał się wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze...nowa świeca BOSCHA odmówiła posłuszeństwa i na razie zawitała stara GM. Po założeniu gazu nie dało się jeździć. Zobaczymy co za jakiś czas wymryga komp. Dzisiaj zaświecił mi się kluczyk i skrzynia przełączyła się w awaryjny ( na 3). Po włączeniu i wyłączeniu problem zniknął.

A propo selektora skrzyni to okazał się czyściutki jak łza...środeczek jeszcze chyba z oryginalnym białym smarem...nie obyło sie bez urwanej jednej śrubki od obudowy...ale już wszystko naprawione. Co ciekawe selektor posiada minimalną regulację.

Mam nadzieję, że ta OMA spiszę się tak jak moja stara MV6...dzisiaj z dziadka wyciągnąłem przednią piastę i tłumi środkowy z końcowym...w siakiś deszczowy dzionek części powędrują do BFL. Dzięki wszystkim za porady i pomoc...jak dobrze pójdzie to zawitam we Wrocku na zlocie :-P...


REASUMA dla potomnych:

- przy grubszych remontach lepiej wyciągnąć silnik ( ja się nakombinowałem jak...) i pospawać wieszak na którym będziemy mogli obracać silnikiem
- obróceniem panewki najpradopodobniej (90%) będzie towarzyszyło uszkodzenie wału i korbowodu
- są dwa rodzaje korbowodów w 3,2...musiałem przez to ściągać drugą głowicę i przekuwać korbowody z tłokami.
- korbowody bez problemu można przekładać...nie są wprasowywane na gorąco
- nowe świece mogą być uszkodzone :-)

Temat chyba do zamknięcia...ale na pewno będę się udzielał na forum :-)