

delikatny tuning optyczny (prosze o pomoc)
Rozpoczęte przez
SIWYSDZ
, 18 lis 2007, 02:41
34 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2008 - 00:01
NO moim zdaniem wyglada wypasnie, moze jedynie lamp tylnich bym nie ruszal.
Teraz taki diabelek sie zroil :mrgreen:
Napisz jakiej firmy sa te felgi i dokladny rozmiar i et.
Tez planuja jaks koncowke zalozyc i mam dylemat jaka wybrac.
Masz moze gdzies linka do tej koncowki na allegro lub konkretne wymiary tej koncowki??
Masz uciete oryginalne koncowki i przyspawana ta nowa koncowke, czy tylko jest nalozona i przykrecona ?
Teraz taki diabelek sie zroil :mrgreen:
Napisz jakiej firmy sa te felgi i dokladny rozmiar i et.
Tez planuja jaks koncowke zalozyc i mam dylemat jaka wybrac.
Masz moze gdzies linka do tej koncowki na allegro lub konkretne wymiary tej koncowki??
Masz uciete oryginalne koncowki i przyspawana ta nowa koncowke, czy tylko jest nalozona i przykrecona ?
#22
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2008 - 00:08
Ładnie
Ale:
-zostawiłbym lampy w oryginale
-końcówkę trochę cofnął do tyłu (schował pod zderzak - żeby nie wystawało jak jakaś lada w mięsnym
)
- na dół !
A poza tym dobrze
PS. Umyj ją i zrób ładną sesję
Ale:
-zostawiłbym lampy w oryginale
-końcówkę trochę cofnął do tyłu (schował pod zderzak - żeby nie wystawało jak jakaś lada w mięsnym

- na dół !
A poza tym dobrze

PS. Umyj ją i zrób ładną sesję

#23
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2008 - 00:21
Ja bym poszedł w tą stronę jeśli chodzi o grilla, fele, lampy i wydech.
http://pl.youtube.co...h?v=fFP57b0mNh4
Co do zderzaków i progów to ciężki temat ale z czasem da radę znaleźć
http://pl.youtube.co...h?v=fFP57b0mNh4
Co do zderzaków i progów to ciężki temat ale z czasem da radę znaleźć

#24
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2008 - 00:35
felgi okladnie sa z tego linku http://moto.allegro....y_antywlam.html
koncowka jest dokladnie szerokosci wylotow,a jesli chodzi zeby ja dac jeszcze nizej to odpada,bo juz czasem katy jada po koleinach
maro jesli chodzi o caly pakiet irmschera to jestem za,ale to duzy wydatek :piwo:
sesje zrobie w nastepnym tygodniu i wstawie pare fotek
POZDRAWIAM
koncowka jest dokladnie szerokosci wylotow,a jesli chodzi zeby ja dac jeszcze nizej to odpada,bo juz czasem katy jada po koleinach
maro jesli chodzi o caly pakiet irmschera to jestem za,ale to duzy wydatek :piwo:
sesje zrobie w nastepnym tygodniu i wstawie pare fotek
POZDRAWIAM
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem
#25
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2008 - 04:17
Wyglada super :mrgreen: lampy zmieniales na oryginalne dymione czy sam sciemniales stare?
#26
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2008 - 13:20
pomalowalem
dziekuje za opinie chlopaki :piwo:
dziekuje za opinie chlopaki :piwo:
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem
#27
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2008 - 13:37
a ja chcialbym sie dowiedziec cos wiecej o obnizeniu zawieszenia:mrgreen: o ile centow ja zglebiles? jakie to sa mniej wiecej koszta
:

#28
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2008 - 13:57
ja ja obnizylem o 35mm ,ale kupilem ylko sprezyny sportowe ,bo chcialem pozostac pomiedzy komfortem a leciutkim sportem,nie chcialem sztywnego clockakoszt sprezyn jest rozny w zaleznoosci od firmy ale ok 600zlmusisz liczyc :piwo:
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem
#29
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2008 - 19:50
Ogolnie fajnie autko wyglada ale tlumik jest paskudny... wstaw oryginalny i daj koncowki do polerowania albo chromowania. mozesz tez zdjac znaczek opla z tylniej klapy i wklej lepsze foty to pomarudze jeszcze:D felgi mogles wsadzic 18' albo 19'
#30
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2008 - 20:41
remek pokaz swoja to obgadamy teraz twoja
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem
#31
OFFLINE
Napisany 26 lutego 2008 - 20:45
Hmm dla mnie jest spoxik, jedynie przedni grill moglby miec chrom po obwodzie...
#32
OFFLINE
Napisany 27 lutego 2008 - 00:37
przemek dzieki wielkie :piwo:
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2008 - 17:02
Ja również przymieżam się do obniżenia auta. Jaka gleba będzie optymalna dla mnie 30/30 35/35 czy 40/40? Wiem, że najlepszy efekt byłby na sprężynach -40mm, ale nie wiem, czy to nie za dużo jak na Wrocław. Powiedzcie mi jeszcze co z NIVO? W zeszłym roku jak mi pękła spreżyna, to musiałem kupic w ASO specjalne springi dedykowane do modelu z automatycznie poziomowanym zawieszeniem, czy po wymianie sprężyn na krótsze i twardsze pół-sportowe sprężyny system będzie działał prawidłowo?
Jeżeli nie da rady, to nie będę płakac. Amory kończą swoją żywotnośc i będę musiał je wymienic, a wolę wydac 1100-1200zł na nowe sprężyny + Bilsteiny B4 niż 1100zł sa sam kpl. amorów na tył NIVO.
Jakie są opinie użytkowników mających auto z obniżoną zawiechą? Na jaki zestaw się zdecydowac i gdzie kupic? Prosiłbym również o jakieś fotki z omami po glebie.
Jeżeli nie da rady, to nie będę płakac. Amory kończą swoją żywotnośc i będę musiał je wymienic, a wolę wydac 1100-1200zł na nowe sprężyny + Bilsteiny B4 niż 1100zł sa sam kpl. amorów na tył NIVO.
Jakie są opinie użytkowników mających auto z obniżoną zawiechą? Na jaki zestaw się zdecydowac i gdzie kupic? Prosiłbym również o jakieś fotki z omami po glebie.
#35
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2008 - 21:33
Na co sie zdecydowac to Ci nie powiem bo sie nie znam
Ja mam obnizona 35mm przod i tył.
Jezdzi sie b.dobrze,ale moze wlasnie dlatego zepsułem sobie opone,moze gdyby byla wyzsza to by jesze wybrała tę nierówność...Ale gdybac sobie mozna...
Moim zdaniem jezdzi sie genialnie. W zakretach rewelka. Na duzych kapciach dziury drobne i tak jakoś wybiera, jak sie wielkie cos zdarzy to pech.
Myśle ze warto.
Generalnie mysle ze zawiecha w Omci jest zajefajna.
Moj starszy w Vectrze C ma kapcie 205/55/16 + standardowe zawieszenie i musze powiedziec ze tłumienie w Omie lepsze,zawiecha ciszej dziala ,w zakętach porównywalnie ,ale kluska jest mniej podsterowna... no i zawsze mozna tyłkiem ndrzucic. :driver:

Ja mam obnizona 35mm przod i tył.
Jezdzi sie b.dobrze,ale moze wlasnie dlatego zepsułem sobie opone,moze gdyby byla wyzsza to by jesze wybrała tę nierówność...Ale gdybac sobie mozna...
Moim zdaniem jezdzi sie genialnie. W zakretach rewelka. Na duzych kapciach dziury drobne i tak jakoś wybiera, jak sie wielkie cos zdarzy to pech.
Myśle ze warto.
Generalnie mysle ze zawiecha w Omci jest zajefajna.
Moj starszy w Vectrze C ma kapcie 205/55/16 + standardowe zawieszenie i musze powiedziec ze tłumienie w Omie lepsze,zawiecha ciszej dziala ,w zakętach porównywalnie ,ale kluska jest mniej podsterowna... no i zawsze mozna tyłkiem ndrzucic. :driver: