delikatny tuning optyczny (prosze o pomoc)
#1 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 02:41
#2 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 11:58
OK - ile masz zamiar w dól ?zawieszeniu,
40, 50, 60, 80 :shock:
Zobacz czy nie masz już fabrycznie przyciemnionych.sciemnic delikatnie szybki,
Jak tak to poprzyciemniałeś sobie
Szukaj na allegro - czarny będzie najlepszy !grill ale ciezko fajny dostac,
Tutaj już troszkę wg mnie popłynąłeś - nie zakładaj tego bo tylko wygląd zepsujeszbrewki,
OKfelgi zostawiam bo te mi sie podobaja,
Też może być.i moze jak sie uda to dual tumik tyl.
Pozdro !
#3 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 12:34
#4 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 13:06
#5 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 17:35
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 22:08
grill czarny szybki przyciemnil na czarno
z tylu pozbyl sie oznaczen a z przodu jescze lampy przyciemnil
no i moze jakies dokladki pod zderzaki i progi
a brewki bym tez zalozyl
#8 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 22:32
#9 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 22:38
#10 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 22:51
#11 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2007 - 09:46
#12 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2007 - 19:46
#13 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 02:30
#14 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 09:08
#15 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 10:08
#16 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 10:11
#17 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2007 - 15:20
Przecież tak źle ten dual nie wygląda:
http://www.autoplane...e&image=002.jpg
No właśnie ja tak widze swoja Omke w przyszłosci. Kupilem ja nawet w takim kolorze by tak ja potem zrobic. Jedyna co to bym zmienił tylny spojler na taka delikatna lotke od irmiego.
Felgi mam te same co Ty SIWYSDZ i mam ja lekko obnizona o ok 35mm. Uwazam ze jest to wystarczajace,chociaz dla lepszego efektu obnizyłbym ja sobie jeszcze troche o np.20mm.Jesli autem masz jezdzic na codzien to te 40mm wystarczy i tak obnizysz komfort znacznie... Jak auto ma byc nastawione na "szpan" to ja bym zrobil tak 55-60...
Fajnym rozwiazaniem byloby regulowane zawieszenie ele to sa koszta :shock:
U mnie problem bedzie z takim wydechem bo diesle maja tylko jedno wyprowadzenie,trzeba by przerabiac ostro. Nawet Irmsher nie ma pakietu z dwiema rurami do diesli. Ty natomiast spokojnie mozesz cos takiego zrobic.
Uwazam ze progi do Omiki (jak te na zdjeciu) sa poprostu ekstra.
Nie wiem czemu tak negatywnie opiniujecie brewki... Ja bym chcial to wpierw zobaczyc potem sie wypowiedzic. Myslalem o nich i jeszcze pomysle jak dla mnie nie sa szpetne. W B widzialem je wielokrotnie i daja moim zdaniem fajny efekt. W B FL jeszcze nie widzialem...
#18 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2007 - 23:27
Przecież tak źle ten dual nie wygląda:
http://www.autoplane...e&image=002.jpg
Na tym zdjęciu jest B FL z zajefajnymi zderzakami jednak ja ostatnio widziałem omegę B z bardzo podobnymi - jedno wcięcie na rurę, bez żadnych zbędnych pierdół (listwy, listewki) i trochę szersze od fabrycznych. Oma z tymi zderzakami wyglądała naprawdę extra, tylko nie zdążyłem foty strzelić bo gość odjechał. Ma może ktoś zdjęcie omy B z takimi zderzakami (o ile umie mi czytać w myślach lub wie z opisu o co chodzi ) lub zdjęcie samych takich zderzaków do B??
#19 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2007 - 05:37
Tak wyglada moja :
TYLKO MA JEDEN POWAZNY FELER... -
"KIEROWNICA PO ZLEJ STRONIE"
#20 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2008 - 23:55
Przepraszam ze na fotkach jest taka brudna,ale byly robione w trasie
Pozdrawiam