A poco ściągać zawory do planowania ??
Gościu powiedział ze podczas planowania może zahaczyć o zawór.
Napisany 30 czerwca 2014 - 19:48
A poco ściągać zawory do planowania ??
Napisany 30 czerwca 2014 - 19:51
Gościu powiedział ze podczas planowania może zahaczyć o zawór.
Napisany 01 lipca 2014 - 11:49
Napisany 01 lipca 2014 - 20:30
Napisany 01 lipca 2014 - 21:03
A poco ściągać zawory do planowania
Napisany 01 lipca 2014 - 21:17
wlasnie o ty myslalem piszac wczesniejsza wypowiedz .przy planowaniu jest dużo opiłków i potem trzeba głowice dokladnie wymyć.
Napisany 23 października 2014 - 12:54
Napisany 23 października 2014 - 12:59
Nie udało się niestety uratować omegi. Mimo wymianu uszczelki i nowej splanowanej głowicy ( Dzięki koledze MISZA991) po złożeniu wszystkiego do kupy omega dalej dymi
Tak wiec omega ląduje u żyda. Demontuje to co mogę jeszcze sprzedać i tak będzie się Kończyc moja przygoda z Opel Omega 3.0 v6
Napisany 23 października 2014 - 13:31
a ubywa płyn chłodzący??
Bo w wydechu odłożyło się sporo wilgoci.... dużo czasu minie zanim się on porządnie wygrzeje
Napisany 23 października 2014 - 17:43
Napisany 23 października 2014 - 18:10
Nie ma aż takiej tragedii.
- Ile zrobiłeś autem po naprawie km?
- Jaką trzyma temperaturę?
- Zanim się rozgrzeje do 90 to wypycha płyn przez zbiorniczek wyrównawczy?
- Jak wygląda olej silnikowy?
Napisany 23 października 2014 - 18:45
Napisany 23 października 2014 - 18:59
wyglada jak zwykła para.Nie przejmowałbym się tym.
Napisany 23 października 2014 - 20:36
-Nie zrobiłem zbyt wiele bo niedawno uporałem się z ustawieniem rozrządu i złożyłem całość. Przejechałem może 3 km.
-dochodzi do 90
-nie wypluwa płynu Jest tylko jakiś wyciek bo płyn kapie na łączeniu silnika i skrzyni.
-olej jest czysty
Napisany 23 października 2014 - 20:43
Napisany 23 października 2014 - 23:05
Napisany 24 października 2014 - 17:32
Napisany 24 października 2014 - 18:34
Napisany 24 października 2014 - 18:59
Napisany 24 października 2014 - 19:26