Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co się dzisiaj popsuło w moim samochodzie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
461 odpowiedzi na ten temat

#361 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 stycznia 2016 - 21:32

się nacieszyłem....

alternator się spalił, 600zł poszło bokiem i do tego pompa wody pociekła.......

:masakra:



#362 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 11 stycznia 2016 - 21:43

Czemu 600, nówkę kupowałaś?

#363 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 11 stycznia 2016 - 22:31

pompa paliwa do regeneracji  :(  



#364 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 stycznia 2016 - 23:08

Czemu 600, nówkę kupowałaś?

regeneracja i robocizna

w trasie padł, fart że były bebechy na półce



#365 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 12 stycznia 2016 - 08:06

regeneracja i robocizna

jakie ładowanie po takim zabiegu z obciążeniem i bez ? 



#366 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 stycznia 2016 - 16:46

jakie ładowanie po takim zabiegu z obciążeniem i bez ? 

jak poskładam to sprawdze dokładniej, po starcie było 14,4 V 

jeszcze pompa wody się zrzygała i się mocno zastanawiam nad nowym rozrządem



#367 OFFLINE   rafik88

rafik88
  • 276 postów
  • Dołączył: 22-08-2014
  • Skąd: Gorzów Wielkopolski
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 12 stycznia 2016 - 17:12

u mnie ładowanie bez obciążenia 14.35-14.40V

jak włączę światła mijania , radio i nawiew na 4 bieg to jest 14.15-14.20V  :p chyba dobrze jak na omegę ;)



#368 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 stycznia 2016 - 17:39

V-ki też maja ładowanie katalogowe ale tylko na zimnym silniku.

Ładowanie na gorącym silniku a co za tym idzie  na gorącej instalacji spada.



#369 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 stycznia 2016 - 18:42

U mnie co prawda od zawsze mam niskie (ok 13,5 czasem mniej), ale nigdy nie było z tym problemów.
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#370 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 12 stycznia 2016 - 19:03

Właśnie zauważyłem że chyba skończyła mi się uszczelka pod głowicą :-P jest też możliwość że to od krótkich dystansów mam masło pod kotkiem oleju bo ubytek płynu jest naprawdę minimalny :-P ale na stówe jestem pewien że uszczelka pod deklem od strony kierowcy podziękowała za współpracę bo śruby na nim są w oleju i na kolektorze się smaży a taki byłem szczęśliwy że mam jedną z nielicznych V w której plastikowe pokrywy nie ciekną:-D

#371 OFFLINE   kaskader83

kaskader83

    Przygoda z Omegą twała 11 lat...

  • 898 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 stycznia 2016 - 22:53

Masło pod korkiem nie zawsze oznacza, że padła UPG. Masło może być również oznaką eksploatacji auta na krótkich odcinkach, gdzie silnik nie zdąży się zagrzać. Przykładem jestem ja - od dawien dawna jak mam auta, to zawsze w okresie jesienno-zimowo-wiosennym miałem masło pod korkiem. Najdalej do pracy miałem 5km, więc silnik ledwo łapał temperaturę. Dlatego niech to nie będzie wyznacznikiem UPG. A co do cieknacych pokryw.... Hmmm mi nie ciekły przez 4 lata... Od około miesiąca też jedną zaczęła się saczyc na kolektor.... Niestety musi czekać do wiosny.
I ty możesz zostać Klubowiczem.
Jak?? => Tak!!

#372 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 stycznia 2016 - 08:42

Generalnie masło miałem też zawsze i wiem ze tak może być od krótkich dystansów bo też mam blisko do pracy ale wczoraj zauważyłem że było go więcej niż zwykle bo aż na korku była dosyć gruba warstwa, ale nic będę obserwował stan płynu.Moja pokrywa pewnie też zaczeka na cieplejsze dni mam nadzieję że samochód się nie obrazi za to na mnie :-D

#373 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 stycznia 2016 - 09:05

Moja kluska dostała nowy wyświetlacz :)



#374 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 stycznia 2016 - 17:36

całe szczęście nie u mnie

 

frontera 2.2dti, auto ładne, widać że zadbane dobrze wyposażone, przed sprzedażą ponoć "wymiana oleju", nie byłem przy zakupie

kiedyś rzucił palenie, zrobione trawersy, klika tygodni temu pozbyłem się nieszczelności, odpalał od "strzała", długo nie podziałał, po nocy coś gruchło przy odpalaniu i zaczął nierówno pracować,

auto wróciło do domu, wstępnie padło na wtryskiwacz bo nie reagował na odkręcenie, auto przyjechało do mnie( cały czas odpalał od dotknięcia tylko nierówno pracował i brak mocy), po ściągnięciu pokrywy zaworów już nie było co składać, szklanki wypchnięte, zapieczone i boczki dziabnięte szczątkami że nie ma możliwości ich wyjęcia, dźwigienki połamane, w zakamarkach nie było oleju tylko coś miodnego, wałek zatarty, górny łańcuszek dosłownie na włosie się trzymał (cały pokryty czymś kleistym), po zwolnieniu napinacza się rozpadł, uszczelka na 2gi cylindrze wypchnięta, tłok szmelc, 1/4 cylinder biały, tłoki szmelc, 3 gar OK

wał się blokuje w jednym miejscu jakby był podgięty albo zatarty, czujnik oleju sklejony, filtr oleju zawalony, turbina zatarta

od "zalania" silnik wytrzymał ok 8 tys km
 

 

 

 

 

 



#375 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 stycznia 2016 - 18:42

ABS wyzionął ducha całkiem :D



#376 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 13 lutego 2016 - 12:53

U mnie padła cewka :( z v6 zrobiło się rasowe v5 :D chyba zakupię nową ngk razem z kablami i świecami

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#377 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 lutego 2016 - 22:22

hajf fajf, u mnie prawdopodobnie też :p bo jest v5 a czasem nawet v4 :p



#378 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 lutego 2016 - 08:42

Chyba każdy to przerabiał. U mnie wydech nie chce współpracować. Odkąd założyłem bastucka to zawsze coś się dzieje. Wywaliłem już katy, bo tam się urwało, teraz pierdzi na łączeniu. Muszę pożyczy giętarkę do rur i porządnie samemu połączyć środkowy z końcowym, no średnio to jest zrobione

#379 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 lutego 2016 - 15:21

Dzisiaj byłem na skp sprawdzić Ome przed bo za tydzień przegląd i niestety już wiem że go nie przejdzie bo tylne sprężyny się skrocily o dwa zwoje..

#380 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 25 lutego 2016 - 15:46

I dlatego ma nie dostać przeglądu ???