Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

omega B'FL 2002r. design edition


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
57 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 29 stycznia 2014 - 13:29

dzięki dzięki za myśle szczere podsumowanie :jump: - grill jest oryginalny więc nie będę wnikał - niech zostanie , co do felg to mnie również rażą w oczy i sprzedam je z moją omegą B a z mojej omeczki zostawię swoje 17-tki które są prześliczne :)

no i panowie "KAPA" :( - dziś dostałem telefon z informacją o tym że omega o której mowa jest napędzana silnikiem diesla DTI o poj. 2,2 litra :( - świat się zawalił ...

Coś czuję że w najbliższej przyszłości auto to będzie do sprzedania ...

Przepraszam wszystkich którzy próbowali mi podpowiedzieć że to właśnie ta jednostka a których prawie że "olałem" :(


No to się wyjaśniło...poczytaj o tych silnikach na forum...życzę aby autko dobrze się sprawował.:D

Po sprawdzeniu widzę, że 2.5 dti ma licznik tak jak 4-cylindrówki do 220km/h. Znaczy "nie jedzie" ;).


Jedzie jedzie:D

 


#42 OFFLINE   michal1350

michal1350

    Hanek

  • 191 postów
  • Dołączył: 04-10-2009
  • Skąd: SL
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 29 stycznia 2014 - 13:31

no i panowie "KAPA" :( - dziś dostałem telefon z informacją o tym że omega o której mowa jest napędzana silnikiem diesla DTI o poj. 2,2 litra :( - świat się zawalił ...

Coś czuję że w najbliższej przyszłości auto to będzie do sprzedania ...


Ale Kolega chce komuś świnie podłożyć...:o
Dodany obrazek "Jeśli nie ma się nic do powiedzenia, lepiej nie przyoblekać tego w słowa."
powiedzenie

#43 OFFLINE   leo106

leo106
  • 43 postów
  • Dołączył: 23-02-2013

Napisany 29 stycznia 2014 - 15:45

Ale Kolega chce komuś świnie podłożyć...:o


tzn. ?

#44 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 stycznia 2014 - 15:50

tzn. ?


to znaczy żebyś wcześniej zapoznał się z awaryjnością silników 2.0 i 2.2 DTI
a jest tego na naszym forum sporo do czytania.

#45 OFFLINE   leo106

leo106
  • 43 postów
  • Dołączył: 23-02-2013

Napisany 29 stycznia 2014 - 17:24

to znaczy żebyś wcześniej zapoznał się z awaryjnością silników 2.0 i 2.2 DTI
a jest tego na naszym forum sporo do czytania.



jak masz pecha to w drewnianym kościele wiesz czym możesz dostać ... - nie wierzę w mity oraz pojedyńcze przypadki , miałem bardzo dużo modeli aut które należą do mega awaryjnych choćby np. - omega B 2,5 TD , RENAULT SAFRANE 3,0 V6 , PEUGEOT 205 XS (dla tych którzy nie wiedzą o jaki model chodzi to podpowiem że był to model gdzie silnik i skrzynia były w jednej obudowie ) ... Było jeszcze parę niby mega awaryjnych i każdym po kolei jeździłem do niemiec (1100km. w jedną stronę) i jakoś dawałem radę :) .

Mówią jak nie masz szczęścia w miłości to masz w samochodach :) - dziwne bo mam super żonę ;)

#46 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 stycznia 2014 - 17:40

to nie mity.Uwierz mi,że przez te wszystkie lata spędzone na forum poznałem dobrze te silniki.Mało tego kolega z pracy tez ma Omegę z tym silnikiem.
Problemem jest nawet tak prosta rzecz jak wymiana świec żarowych.Albo się ukręcaja albo wykręcaja z gwintem.:masakra:
Jak dogrzewacz nie sprawny to silnika zagrzać nie można i wiele takich rzeczy można by pisać.Ważne aby pompa wtryskowa nie padła.Chodż jak zbliza sie 200 tyś.km to trzeba się z tym liczyć że pewnego dnia już nie odpali.

#47 OFFLINE   leo106

leo106
  • 43 postów
  • Dołączył: 23-02-2013

Napisany 29 stycznia 2014 - 17:52

to nie mity.Uwierz mi,że przez te wszystkie lata spędzone na forum poznałem dobrze te silniki.Mało tego kolega z pracy tez ma Omegę z tym silnikiem.
Problemem jest nawet tak prosta rzecz jak wymiana świec żarowych.Albo się ukręcaja albo wykręcaja z gwintem.:masakra:
Jak dogrzewacz nie sprawny to silnika zagrzać nie można i wiele takich rzeczy można by pisać.Ważne aby pompa wtryskowa nie padła.Chodż jak zbliza sie 200 tyś.km to trzeba się z tym liczyć że pewnego dnia już nie odpali.



ma nieco ponad 200 000 km. i zobaczymy - nic więcej ni pisz tylko mi życz powodzenia :hihi: - ale szczerze proszę ;)

#48 OFFLINE   manbuba

manbuba
  • 384 postów
  • Dołączył: 10-12-2008
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 29 stycznia 2014 - 18:47

to nie mity.Uwierz mi,że przez te wszystkie lata spędzone na forum poznałem dobrze te silniki.Mało tego kolega z pracy tez ma Omegę z tym silnikiem.
Problemem jest nawet tak prosta rzecz jak wymiana świec żarowych.Albo się ukręcaja albo wykręcaja z gwintem.:masakra:
Jak dogrzewacz nie sprawny to silnika zagrzać nie można i wiele takich rzeczy można by pisać.Ważne aby pompa wtryskowa nie padła.Chodż jak zbliza sie 200 tyś.km to trzeba się z tym liczyć że pewnego dnia już nie odpali.


To ja mam jakiś pechowy egzemplarz. Świece żarowe się wykręciły, silnik dogrzany. Pompa wtryskowa działa, błędów brak i tak od 100tys km w moich rękach (270 tys na blacie). Chyba znajdę coś co będzie można popsuć, żeby statystyka się zgadzała.

Bariera 200tys km to raczej wynik wszechobecnego stereotypu dotyczącego przecież nie tylko omegi. Natomiast w przypadku mniejszych diesli trzeba liczyć się z tym, że narażane są na największe rzeczywiste przebiegi i nie ma się co łudzić na wskazania licznika.

#49 OFFLINE   leo106

leo106
  • 43 postów
  • Dołączył: 23-02-2013

Napisany 29 stycznia 2014 - 20:52

To ja mam jakiś pechowy egzemplarz. Świece żarowe się wykręciły, silnik dogrzany. Pompa wtryskowa działa, błędów brak i tak od 100tys km w moich rękach (270 tys na blacie). Chyba znajdę coś co będzie można popsuć, żeby statystyka się zgadzała.

Bariera 200tys km to raczej wynik wszechobecnego stereotypu dotyczącego przecież nie tylko omegi. Natomiast w przypadku mniejszych diesli trzeba liczyć się z tym, że narażane są na największe rzeczywiste przebiegi i nie ma się co łudzić na wskazania licznika.



:kumple:

#50 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 stycznia 2014 - 21:05

ja mam 2.5td z konca 2000r jakomodel 2001 też ma gril srebrny, jaka wersja wyp. to nie wiem, ważne ze w automacie :p

#51 OFFLINE   leo106

leo106
  • 43 postów
  • Dołączył: 23-02-2013

Napisany 05 lutego 2014 - 21:16

Witam panów po krótkiej przerwie :)

Wychodzi na to że zostane przy mojej omedze 2,2 DTI - nie taki diabeł straszny jak go malują :)
- jest dość zrywny mimo wszystko , przede wszystkim o wiele oszczędniejszy :) i cichszy :)

Wyposażenie ok. wszystko działa,skóra choć teoretycznie brzydka to tylko i wyłącznie teoretycznie ponieważ w realu wygląda bardzo interesująco .

Jedyny mankament na tą chwilę to nie działający dogrzewacz silnika (Eberspacher) ale naprawa nie powinna być kosztowna i czasochłonna więc luz ;)

Pozdrawiam - niedługo zapodam fotki jak tylko zrobię go "pod siebie" :)

#52 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 lutego 2014 - 21:23

Pozdrawiam - niedługo zapodam fotki jak tylko zrobię go "pod siebie" :)


Super cieszymy się z tobą i czekamy na fotki

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

#53 OFFLINE   vandave

vandave
  • 413 postów
  • Dołączył: 30-12-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 lutego 2014 - 01:25

Miejmy nadzieje ze nie jest w wersji GL czyli good luck :-)

#54 OFFLINE   Evert

Evert

    Design Edition

  • 30 postów
  • Dołączył: 16-01-2007
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 lutego 2014 - 18:10

http://i58.servimg.c.../31/omcia10.jpg

Mam OB FL Design Edition ( grudzień 2001) i tak wygląda grill i felgi oryginalne w tej wersji

http://www.servimg.c...i=21&u=15807631
Mam taki fajny tekst, ale tutaj się nie nadaje :(

#55 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 16 lutego 2014 - 20:32

Ale Ty masz 2.5 DTI, a z tego co wiem to w najmocniejszych jednostkach dawali nowy grill a w słabszych zostawał przedliftowy czyli z chromem w środku.

#56 OFFLINE   leo106

leo106
  • 43 postów
  • Dołączył: 23-02-2013

Napisany 17 lutego 2014 - 21:18

Ale Ty masz 2.5 DTI, a z tego co wiem to w najmocniejszych jednostkach dawali nowy grill a w słabszych zostawał przedliftowy czyli z chromem w środku.


Dokłądnie , jutro powinienem mieć już pierwsze fotki to pozwolę sobie je wrzucić :)

#57 OFFLINE   leo106

leo106
  • 43 postów
  • Dołączył: 23-02-2013

Napisany 10 marca 2014 - 10:31

Witam , w końcu udało mi się stworzyć pierwsze fotki mojej omegi .

http://zapodaj.net/b...b96ad9.jpg.html

http://zapodaj.net/2...71d69e.jpg.html

http://zapodaj.net/a...549d8c.jpg.html

http://zapodaj.net/3...903096.jpg.html

http://zapodaj.net/2...822dbc.jpg.html

http://zapodaj.net/9...40cfb9.jpg.html

#58 OFFLINE   vandave

vandave
  • 413 postów
  • Dołączył: 30-12-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 marca 2014 - 12:56

No gratulacje, prezentuje się super :)