te czujniki z tyłu to samoróba, trochę lipna - wersja oszczędnościowa z trzema czujnikami. żeby przejść na 4-czujnikową trzeba by zaślepić środkową dziurę...
W miejsce środkowego można wstawić kamerę cofania

Napisany 26 stycznia 2014 - 21:12
te czujniki z tyłu to samoróba, trochę lipna - wersja oszczędnościowa z trzema czujnikami. żeby przejść na 4-czujnikową trzeba by zaślepić środkową dziurę...
Napisany 26 stycznia 2014 - 22:59
W miejsce środkowego można wstawić kamerę cofania
Nie dość, że praktyczne, to nie będzie się rzucało w oczy.
Napisany 26 stycznia 2014 - 23:29
W miejsce środkowego można wstawić kamerę cofania
Nie dość, że praktyczne, to nie będzie się rzucało w oczy.
Napisany 27 stycznia 2014 - 08:20
Napisany 27 stycznia 2014 - 11:05
Mnie tylko dziwi, że nie ma ASR/ESP. Trochę to dziwne przy tym silniku i roczniku. Gril też nie jest z wersji Design Edition, no i felgi jak już jeden kolega zauważył.
Napisany 27 stycznia 2014 - 12:16
To że nie ma ESP/ASR to fakt bo też nie zauważyłęm na pulpicie ale co do grilla to się mylisz bo właśnie wersja DESIGN EDITION posiada taki grill - felgi wiadomo że nie oryginały bo brzydkie ale to pikuś bo 15 minut i przełożone
Napisany 27 stycznia 2014 - 12:32
Napisany 27 stycznia 2014 - 15:34
Wydaje mi się, że kolega leo106 ma silnik 2,5 TD 130KM czyli to by tłumaczyło brak ESP ASR.
Napisany 27 stycznia 2014 - 16:37
Nie wiem jak to jest ale wszystkie srebne sztuki Design Edyszyn jakie widziałem miały grill w kolorze nadwozia... bardziej wychodzi mi na to że srebrny jest dedykowany a czarny jest opcją w tym wypadku..w ASO to zamówili mi taki czarny w kratkę (czyli taki jak był pierwotnie) i właśnie według nich taki miał być dedykowany do Design Edition.
Napisany 27 stycznia 2014 - 17:14
Nie wiem jak to jest ale wszystkie srebne sztuki Design Edyszyn jakie widziałem miały grill w kolorze nadwozia... bardziej wychodzi mi na to że srebrny jest dedykowany a czarny jest opcją w tym wypadku..
PS. To że ASO tak powiedziało nie znaczy że tak ma być , oni mogli nawet nie wiedzieć o jaki samochód pytasz..
Napisany 28 stycznia 2014 - 00:24
Wydaje mi się, że kolega leo106 ma silnik 2,5 TD 130KM czyli to by tłumaczyło brak ESP ASR.
Napisany 28 stycznia 2014 - 09:44
wygląd konsoli środkowej z dużą ilością zaślepek, wskazywałby na tą pojemność, ewentualnie w dieslu :tak:prawdopodobnie tam siedzi silnik 4-cylindrowy 2,2
Napisany 28 stycznia 2014 - 10:15
wygląd konsoli środkowej z dużą ilością zaślepek, wskazywałby na tą pojemność, ewentualnie w dieslu :tak:
Napisany 28 stycznia 2014 - 11:10
Napisany 28 stycznia 2014 - 11:56
Coś mnie się pozajączkowało
Napisany 28 stycznia 2014 - 11:57
Jeśli to RM 2002 to:
- rodzaj grilla;
- brak ESP;
- skalowanie zegarów do 220 km/h
świadczą, ze jest to 4-cylindrówka.
Z tego co pisze kolega to ma być diesel więc będzie 2.2 dti (nie ma nic wspólnego z bmw, to nie 2.5 dti 150KM).
Napisany 28 stycznia 2014 - 20:27
Napisany 28 stycznia 2014 - 21:12
Napisany 29 stycznia 2014 - 12:01
Ponieważ w benzynie 4-cylindrówki maja skalowane do 220 km/h a 6-cylindrówki do 260 km/h przyjąłem, że jest tak samo w dieslu. Po sprawdzeniu widzę, że 2.5 dti ma licznik tak jak 4-cylindrówki do 220km/h. Znaczy "nie jedzie"
Nadal twierdzę, że jeśli to jest 2.5 dti to ma być TC/ESP.
Na marginesie to ładna omega, ale grill srebrny i felgi paskudne.