Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Remont zawieszenia w kombi co kupić?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
45 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 stycznia 2014 - 22:54

Rzadko ktoś robi full zawieszenie od razu bo raczej nie ma takiej potrzeby. Natomiast w same np. łączniki stabilizatorów czy drążek środkowy warto zainwestować bo nie są to jakieś straszne koszty a spokój jest na dłuższy czas. Oszczędność stówki czy dwóch to fikcja.

#42 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 stycznia 2014 - 23:34

Taki nie każdy to np. ja który wziął Febi bo mu mówili że dobre.

febi nie jest producentem tylko pakowaczem, ja u siebie robiłem po zakupie cały zawias i układ kierowniczy na lemfie tylko wspornik układu kierwoniczego poszedł z febi i przez 4 lata do sprzedaży miałem spokój

#43 OFFLINE   vandave

vandave
  • 413 postów
  • Dołączył: 30-12-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 stycznia 2014 - 23:34

Amorki poszły Magneti, tuleje Lemfo, duże od BMW. Jeszcze muszę poszukać uszczelki pod kolektor wydechowy ale to się nie pali.
Oddałem już furkę do serwisu. Całkowity koszt robocizny 1200zł, czyli regeneracja obydwu przednich podłużnic (prawą też zaczyna powoli brać), konserwacja podwozia w miejscach, gdzie może zacząć się coś dziać oraz wymiana części o których pisałem wcześniej.
1200zł + 237zł + 180zł i mam spokój, oby jak najdłużej :D

Ah i taka ciekawostka, oglądaliśmy amorki tylne, te co są oryginalnie zamontowane. To są amortyzatory hydrauliczne. Do każdego przychodzi jakiś kabel. Podobno regulują wysokość tyłu samochodu od zależności ciężaru załadunku. Czyli nie powinno być efektu " ::pupa:: siedzi " Ciekawe ile taki bajer kosztuje. Póki co, na razie wstawiam Magneti.

Odnośnie Febi, może do Omegi się nie spisali, tego nie wiem. W Astrze mam tuleje wahacza i końcówki drążków od Febi. Zaraz będzie 5 rok jak mam zamontowane. To szok, że jeszcze żyją !! Uwierzcie mi, nie oszczędzałem Astry, ładowałem w nią po 800kg. Codziennie jadąc do pracy przejeżdżam przez 6 progów zwalniających z prędkością 60-90km/h (zdarzało się ponad 120km/h) i do dziś zawieszenie jest PERFEKT!!! Żadnych stuków, luzów, nic! Jak nowe!

#44 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 25 stycznia 2014 - 10:38

A tak przy okazji: gdzie będziesz miał robioną regenerację podłużnic i resztę spraw blacharskich?

#45 OFFLINE   jacek gdynia

jacek gdynia
  • 112 postów
  • Dołączył: 16-08-2010
  • Skąd: Gdynia

Napisany 25 stycznia 2014 - 11:09

Ah i taka ciekawostka, oglądaliśmy amorki tylne, te co są oryginalnie zamontowane. To są amortyzatory hydrauliczne. Do każdego przychodzi jakiś kabel. Podobno regulują wysokość tyłu samochodu od zależności ciężaru załadunku. Czyli nie powinno być efektu " ::pupa:: siedzi " Ciekawe ile taki bajer kosztuje. Póki co, na razie wstawiam Magneti.


nie hydrauliczne tylko pneumatyczne NIVO. Nowe na allegro można dostać za 660 zł komplet.

#46 OFFLINE   vandave

vandave
  • 413 postów
  • Dołączył: 30-12-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 stycznia 2014 - 17:48

A tak przy okazji: gdzie będziesz miał robioną regenerację podłużnic i resztę spraw blacharskich?


Auto PSP
Szosa Gdańska 13
Osielsko

nie hydrauliczne tylko pneumatyczne NIVO. Nowe na allegro można dostać za 660 zł komplet.


Tak, pneumatyczne :p
Rozsądne widziałem dopiero za 799zł /kpl

A nie, zwracam honor, faktycznie są GM za 660zł :)