Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ile obrotów powinien mieć 2.5V6 na biegu jałowym


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 października 2007 - 22:19

jeśli są na mostku to znaczy że trzeba wymienić 2 czujniki? Ma ktoś fotki tego?
Dodam że często - gęsto zapala się check przy ok 90*C a po osiągnięciu 95*C gaśnie. Czy taki skok obrotó to właśnie czujnik? Dodam że krokowca już wymieniłem.



wymieniasz tylko ten od kompa.
http://www.opel-shop...products_id=711

a co do skoku to moze byc bo silnik rozgrzany - nagle dostaje info z czujnika ze plyn ma 20 stopni wiec komp zwieksza dawke benzyny co moze spowodowac skok obrotow.




 


#22 OFFLINE   piiiotrek

piiiotrek
  • 385 postów
  • Dołączył: 30-06-2007
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 listopada 2007 - 22:31

a ja mam 450 obr/min i nie narzekam :D

#23 OFFLINE   redpower

redpower
  • 44 postów
  • Dołączył: 28-03-2009
  • Skąd: Dolnyśląsk

Napisany 27 lipca 2009 - 21:03

Ja mam jak większość między 500 - 600 obr.

#24 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 28 lipca 2009 - 21:23

u mnie też 450 i git

#25 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 lipca 2009 - 10:23

u mnie też 450 i git


przy 450 trzasla by ci sie cale auto. masz kolo 600 tylko pewnie ktos wskazowke od obrotomierza zle zalozyl




 


#26 OFFLINE   bronczek

bronczek
  • 103 postów
  • Dołączył: 01-11-2008
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 31 sierpnia 2009 - 22:30

Witam,

mam V i obroty jak opisujecie.
Na jałowym bez klimy jest równe 500 ob/min i w dzień jak stoję na światłach to nie słyszę silnika - tak jak by nie chodził.:)
Z klimą ma 600 ob/min i jest troszkę głośniej i czuć małe wibracje - rolka i łożysko od sprężarki klimy są nowe. - po lekkim dodaniu gazu do 700 ob/min jest już cisza i bez wibracji.

Też tak jest u was?

Pozdrawiam, Michał

#27 OFFLINE   marcines

marcines

    Co ma być to będzie

  • 671 postów
  • Dołączył: 12-04-2009
  • Skąd: Świnoujscie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 maja 2013 - 20:06

Witam,

mam V i obroty jak opisujecie.
Na jałowym bez klimy jest równe 500 ob/min i w dzień jak stoję na światłach to nie słyszę silnika - tak jak by nie chodził.:)
Z klimą ma 600 ob/min i jest troszkę głośniej i czuć małe wibracje - rolka i łożysko od sprężarki klimy są nowe. - po lekkim dodaniu gazu do 700 ob/min jest już cisza i bez wibracji.

Też tak jest u was?

Pozdrawiam, Michał

odgrzeje temacik:)
Ja tyz tak mam i przejzalem cale forum odnosnie tego i w sumie nikt za duzo sie nie wypowiada.. ciekawi mnie tylko czy jak kolo pasowe wału ma lekkie bicie na boki to czy ma to cos z tym wspolnego