

cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym czy to normalne ???
#21
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2007 - 08:44
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#22
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2007 - 09:15

#23
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2007 - 21:52

Panowie po dokładnym oblukaniu wyszło że ta pompka która pompuje na duży obieg nie ma zasilania jak podłącze na krótko to pompuje tak samo ten zawór obok też nie ma zasilania a jak podłącze na krótko to żaczyna coś tak dziwnie buczeć (jak jest odpalony). Łudzę się że to jest przyczyna moich problemów z ogrzewaniem. Niestety czas na elektryka (u niego jeszcze z omką nie byliśmy). Kolejne wydatki

#24
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2007 - 21:59
Obrazek
Panowie po dokładnym oblukaniu wyszło że ta pompka która pompuje na duży obieg nie ma zasilania jak podłącze na krótko to pompuje tak samo ten zawór obok też nie ma zasilania a jak podłącze na krótko to żaczyna coś tak dziwnie buczeć (jak jest odpalony). Łudzę się że to jest przyczyna moich problemów z ogrzewaniem. Niestety czas na elektryka (u niego jeszcze z omką nie byliśmy). Kolejne wydatki
a sprawdzales na zimnym czy w momencie pracy wentylatora ? bo ta pompka chodzi wlasnie z wentylatorami
#25
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 09:59
a sprawdzales na zimnym czy w momencie pracy wentylatora ? bo ta pompka chodzi wlasnie z wentylatorami
Kurcze o tym nie wiedziałem sprawdzę jak zagrzeje sprzęt. A może wiesz coś o tym drugim zaworze? On ma dwa gumowe węże w których na macanego nie czuć żeby był płyn, i na bank nie chodzi bo jak podłączyłem na krótko to tak jak pisałem wcześniej coś zaczyna buczeć! Gdzieś wyczytałem że to zawór który pompuje wode na nagrzewnice? (A jak nie pompuje to nie grzeje :mrgreen: ) To takie moje wykręty heheh
#26
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 11:55
a sprawdzales na zimnym czy w momencie pracy wentylatora ? bo ta pompka chodzi wlasnie z wentylatorami
Kurcze o tym nie wiedziałem sprawdzę jak zagrzeje sprzęt. A może wiesz coś o tym drugim zaworze? On ma dwa gumowe węże w których na macanego nie czuć żeby był płyn, i na bank nie chodzi bo jak podłączyłem na krótko to tak jak pisałem wcześniej coś zaczyna buczeć! Gdzieś wyczytałem że to zawór który pompuje wode na nagrzewnice? (A jak nie pompuje to nie grzeje :mrgreen: ) To takie moje wykręty heheh
druga pompka jest pod zbiorniczkiem wyrownawczym
#27
OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2007 - 17:15
druga pompka jest pod zbiorniczkiem wyrownawczym
To wiem. Sory że cały czas o tym samym, ale chodzi mi też o ten zawór obok tej pompki przy aku. Ten zawór ma silniczek z którego idzie jakaś rurka podciśnieniowa która zasysa powietrze i idzie dalej w głąb silnika.

#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 22:43
druga pompka jest pod zbiorniczkiem wyrownawczym
To wiem. Sory że cały czas o tym samym, ale chodzi mi też o ten zawór obok tej pompki przy aku. Ten zawór ma silniczek z którego idzie jakaś rurka podciśnieniowa która zasysa powietrze i idzie dalej w głąb silnika.
Obrazek
ten zawor jest od dodatkowego obiegu powietrza a nie wody wiec nie ma nic do tej pompki.
a pod zbiorniczkiem wyrownawczym jest czujnik poziomu plynu chlodniczego na komputer a nie temp

#30
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 22:46
ten zawor jest od dodatkowego obiegu powietrza a nie wody wiec nie ma nic do tej pompki.
Wszystko jasne dzisiaj wyciągnołem jeden wąż podczas pracy silnika i faktikos zamiast cieczy powietrze. Człowiek się uczy na błedach :mrgreen:
#31
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 22:48
\ten zawor jest od dodatkowego obiegu powietrza a nie wody wiec nie ma nic do tej pompki.
Wszystko jasne dzisiaj wyciągnołem jeden wąż podczas pracy silnika i faktikos zamiast cieczy powietrze. Człowiek się uczy na błedach :mrgreen:
a i tak glupi umiera :mrgreen: u mnei ten obieg jest wylaczony. nie wiem czy to padl odkurzacz czy cos innego ale nie dochodze do tego

#32
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 22:54

#33
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 23:02
U mnie odkurzacz padł latem i nic z tym też nie robiłem. A to jest powiązane? Niewiedziałem. Na bank mam narąbane w tym aucie na maxa!
Ale co zrobić trzeba się meczyć jak się kupiło padake! A miało być tak pięknie następną jak będę kupował to będe wiedził na co patrzeć mniej więcej.
odkurzacz olej. to tylko obieg powietrza dodatkowego do podgrzania katow. ale z chlodzeniem to koniecznie to V nie lubia byc przegrzane. U mnei poprzedni wlasciciel przegrzal i mi sie uszczelkami pod glowica odbilo i na wiosne pierscienie bede wymienial

#34
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 23:07

#35
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 23:13
Może to śmieszne ale auto wcale sie nie przegrzewa tęperatura wacha się w granicach 90-95 stopni!
Patrząc na problemy innych z przegrzewaniem gdzie piszą o ponad 100stopniach to chyba moja nie ma z tym problemów. Problem polega na tym że robi się podciśnienie w zbiorniku wyr. i popuszcza przez korek myślisz że może to mieć związek z termostatem? Może warto wymienić nie jest taki drogi.
niestety to raczej wyglada na UPG


#36
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 23:18
niestety to raczej wyglada na UPG jedynym punktem stycznym ktory moze powodowac podwyzszenie cisnienia w ukladzie chlodzenia jest uklad odprowadzania spalin czyli wypalona uszczelka pod glowica
No to ZONK niezbyt miłe to informacje dla mnie! W moim miasteczku mało kto się by za to zabrał a jak już się wezmą to tak jak ostanio miałem z wymianą rozrządu-LAWETA-

#37
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 23:20
niestety to raczej wyglada na UPG jedynym punktem stycznym ktory moze powodowac podwyzszenie cisnienia w ukladzie chlodzenia jest uklad odprowadzania spalin czyli wypalona uszczelka pod glowica
No to ZONK niezbyt miłe to informacje dla mnie! W moim miasteczku mało kto się by za to zabrał a jak już się wezmą to tak jak ostanio miałem z wymianą rozrządu-LAWETA-! Nie wspomnę już okosztach nawet niechce śię pytać ile sobie zawołaja. Pewnie tak jak w tej reklamie MILION PIĘCsET STO DZIEWIĘCsET :mrgreen:
jesli masz stacje diagnostyczna to podjedz na badanie co2 w plynie chlodniczym. to powierdzi na 99% diagnoze.
#38
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2007 - 23:26
jesli masz stacje diagnostyczna to podjedz na badanie co2 w plynie chlodniczym. to powierdzi na 99% diagnoze.
Podjade i zobacze czy wiedzą o co chodzi. Wiesz jak jest w małych miasteczkach na przeglądach 150zł i następny! A jak chcesz żeby coś sprawdzili to zawsze mają coś skopane!