

cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym czy to normalne ???
#1
OFFLINE
Napisany 29 października 2007 - 19:40
czy to normalne ze na zagrzanym silniku wytwarza sie takie cisnienie cieczy ze cieknie mi spod korka plyn chlodzacy ? jak chcialem odkrecic korek tozaczelo parowac spod niego i wylewac sie mocno plyn tak jakby bylo przelane w zbiorniczku.Jak jest zimny moge odkrecic normalnie i jest ok wszystko zaczyna sie jak silnik jest goracy.Czy to jest normalne ??
z gory dzieki za opinie !
#2
OFFLINE
Napisany 29 października 2007 - 19:55
Oczywiście zakładam ze nie masz twardych węży wskazujących na UPG
#3
OFFLINE
Napisany 29 października 2007 - 19:56
#4
OFFLINE
Napisany 29 października 2007 - 19:57
#5
OFFLINE
Napisany 29 października 2007 - 20:50
i nigdy pod żadnym pozorem nie odkręcaj gwałtownie... korka na rozgrzanym silniku... widizałem jak zrobił tak kiedyś koleś na parkingu jak jezdził punto i zagotowął go.. buchneła paraz z pod maski przez zawór bezpieczeństwa.... normalne w takim przypadku...
ty masz 2,5V6 wiec tam potrafi być tem prawie 100stC wiec tzreba uważać a pozatym szkoda płynu...
ale nie zdażyłem mu powiedzieć jak zaglądął pod maskę żeby nie odkręcał korka.. wtedy jak buchneło.... poparzyło mu łapki...

#6
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 00:03
wymienilem korek co uwazalem ze nie przyniesie zadnego skutku a tu nagle zrobilo sie szczelnie !
pomimo tego jak delikatnie odkrecam korek to od razu wylatuje plyn ale uwazam to za normalno po waszych wypowiedziach najwazniejsze ze juz nie cheknie.
dzieki bardzo i pozdrawiam !
#7
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 21:01
#8
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 21:04
ze byl to wieczor uslyszalem jakby gotowanie sie pod maska a siedzialem w srodku
hm.... kiedyś też tak miałem.... ale śądziłem że to raczej z klimatyzacji......
ale teraz nie ma.... :hehe:
:mrgreen:
albo mam coś ze słuchem...... :razz:
#9
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 21:15
Dzialanie termostatu mozesz sprawdzic latwo. Przy temp 95-100 gorny i dolny waz chlodnicy powinien byc goracy. jesli dolny jest zimny (bardzo letni) to oznacza ze termostat jest zamkniety (lub bardzo lekko uchylony)
[B]
#10
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 21:19
Dzialanie termostatu mozesz sprawdzic latwo. Przy temp 95-100 gorny i dolny waz chlodnicy powinien byc goracy. jesli dolny jest zimny (bardzo letni) to oznacza ze termostat jest zamkniety (lub bardzo lekko uchylony)
jutro sobie to sprawdze.... dzieki.... :piwo:
#11
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 21:42
#12
OFFLINE
Napisany 30 października 2007 - 21:50
u mnie przez jakiś czas chodza jeszcze wlentyaltory... a jak się wyłączają to słychac tak jakby lądowął statek kosmiczny taki dźwięk o niskiej czestotliwości... :hehe:
buuuuuuuuuuuu....
:razz:
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 31 października 2007 - 09:22
#15
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2007 - 23:15
Witam umienia też po zgaszeniu silnika słychać tajkie bulgoty gdzieś z silnika wydaje się że to gdzieś koło krokowego. Myślałem że to tylko u mnie :grin:
U mnie tez sie tak robi i bulgocze pod gorna kapa a wymienilem juz korek od zbiorniczka termostat wiec pozostalo mi juz tylko wymienic uszczelki pod glowicami
#16
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2007 - 23:19
Witam umienia też po zgaszeniu silnika słychać tajkie bulgoty gdzieś z silnika wydaje się że to gdzieś koło krokowego. Myślałem że to tylko u mnie :grin:
U mnie tez sie tak robi i bulgocze pod gorna kapa a wymienilem juz korek od zbiorniczka termostat wiec pozostalo mi juz tylko wymienic uszczelki pod glowicami
u mnie nic nie bulgocze.
#17
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2007 - 23:47
u mnie nic nie bulgocze.
Ja nie wiem czy ja jestem już przewrażliwiony czy faktycznie ta moja Omega to kupa złomu!


#18
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 09:16
#19
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 21:32
#20
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2007 - 23:02
w V-kach sa elektryczne pompi które przepompowuja plyn( nawet po wyłaczeniu kluczyka) prawdopodobnie to wlasnie słyszysz
Czy to ta pompka?

]]u mnie tez syczalo i robilo cisnienie,jak sie okazalo to byla zuzyta membrana w reduktorze gazu.wymienilem i po klopocie,a jeszcze dodam ze poznalem usterke po zapachu plynu w zbiorniczku;zalatywal delikatnie gazem'
A miałeś ogrzewanie?