


[OB & OBFL] Pomoc przy ustawieniu LPG
Rozpoczęte przez
Marcin2013
, 21 wrz 2013, 20:42
87 odpowiedzi na ten temat
#81
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2014 - 00:22
Popatrzyłem na osc i na pb jest rozjazd może nie tak wielki ale 1ms i to ta sama głowica więc bardzo możliwe że lpg pogarsza sytuacje.Szkoda że tylko z jedna sondą co uniemożliwia porównanie. Zastanawia mnie map dość wysoki momentami widać falowanie silnika .Sprawdził bym jeszcze czy reduktor nie puszcza gazu podciśnieniem na jedną głowicę. Trzeba rurkę od podciśnienia reduktora zanurzyć w szklance z wodą i zobaczyć czy będą bąbelki.Lewizny będziesz musiał poszukać bo to tak wygląda ale map będzie wysoki przy wypadaniu zapłonów.

#82
OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2014 - 16:24
Wcale nie musi,u mnie jest 0.28-0.29 i jest wypadanie zapłonu.
#83
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 11:59
Pomóżcie
Podłączyłem niedawno sondy do staga i wydaje mi się że odwrotnie... Która Jest sondą 1 a która 2? Znalazłem rozbieżne informacje ;/ Sonda 1 pasażer, sonda 2 kierowca?

#84
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 13:22
Sonda 1 pasażer, sonda 2 kierowca?
yes yes yes!

#85
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2014 - 17:46
Która Jest sondą 1 a która 2? Znalazłem rozbieżne informacje ;/ Sonda 1 pasażer, sonda 2 kierowca?
tak jak piszesz, głowice są dwie i ta z zapłonem 1;3;5 to pierwsza (prawa strona samochodu) i sonda 1, głowica druga z zapłonem 2;4;6 ( lewa strona samochodu)to sonda 2

#86
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2014 - 11:35
zobacz jak masz podpięte wtryskiwacze 123 i 456?
W sensie że 123 ma być na prawej, a 456 po lewej? Nie bardzo zrozumiałem

#87
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2014 - 11:58
W sensie że 123 ma być na prawej, a 456 po lewej? Nie bardzo zrozumiałem
To jak są podłączone wtryski od gazu to akurat mniej ważne w tym przypadku bo sonda 1 to rząd cylindrów 135 a 2 to 246 .
Chodziło mi o to że najczęściej podłączenie wtrysków od gazu jest realizowane w taki sposób że na 1 głowicy pracują wtryskiwacze gazowe nr.123 i w programie gazowym powinieneś widzieć pracującą sondę dla tych wtryskiwaczy jako nr 1, ma to znaczenie tylko w diagnostyce dla gazu aby sondy nie były pomieszane a użytkownik był pewien że sygnał z sondy jest prawidłowo podpięty.Podłączenie wtrysków gazowych może być dowolne i zależy od inwencji gazownika dlatego w programie AC może wydawać się że jest zle co często wprowadza w błąd i jest utrudnieniem na przykład podczas walki z rozjazdem na bankach . Jednak rzeczą najważniejszą i niezmienną jest to że cylindry 135 to sonda nr1 .

#88
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2014 - 15:26
Właśnie coś mi się zozjazd robi po podłączeniu sond dlatego pytam. Sprawdzę jak się coś cieplej zrobi. Na razie jak burżuj na pb śmigam 
edit:
Poprawiłem sondy. Jednak odwrotnie były. Wtryskiwacze są tak jak ma być.
Jeszcze jedno pytanko- jak ustawić próg sond? Na razie ustawiłem na 0,3.

edit:
Poprawiłem sondy. Jednak odwrotnie były. Wtryskiwacze są tak jak ma być.
Jeszcze jedno pytanko- jak ustawić próg sond? Na razie ustawiłem na 0,3.