Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Własny tuning i inne zmiany


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
541 odpowiedzi na ten temat

#421 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 sierpnia 2014 - 15:36

Z taką mocą zgaśnie :shock:


jakbys jechal po miescie na spieku to bys wiedzial czemu gasnie. Albo gasnie albo pali gume :D .... ale ty wlasciciel inwalidy mozesz niewiedziec o czym mowie....wybaczam :D

#422 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 sierpnia 2014 - 15:45

Albo gasnie albo pali gume

Panie Premierze: jak żyć ??



:p

#423 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 28 sierpnia 2014 - 20:34

To było dobre :D :D To spiek az tak zmienia ruszanie ??

#424 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 28 sierpnia 2014 - 20:40

To było dobre To spiek az tak zmienia ruszanie


A zmień z dwumasy na jednomas to JUŻ zauważysz różnicę...

Dodany obrazek


#425 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 28 sierpnia 2014 - 21:56

To było dobre :D :D To spiek az tak zmienia ruszanie ??


zalezy ilu płytkowy spiek :) ale tak czy tak rusza sie jak na rozwalonej dwumasie :) tzn puszczasz pamału sprzegło chcesz delikatnie a tu nagle jeb jakbys strzelił ze sprzegła :)

#426 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 sierpnia 2014 - 06:46

dokladnie, ona zostaje wzbudzana po przekreceniu stacyjki. Mankamentem jest to ze jak auto mi zgasnie, odpalajac ponownie nie wyciagajac kluczyka ze stacyjki wspoma przestaje dzialac tak na 30 sekund (spadek napiecia z akumy? niewiem tak naprawde). jak bym wyciagnal kluczyk i wlozyl odpalil to dziala odrazu.


Dzięki Phantom.

#427 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 29 sierpnia 2014 - 21:23

Do 350km szacowanej mocy spiek czy jeszcze moze tarcza pod lekki zamach wystarczy.

#428 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 sierpnia 2014 - 22:33

u mnie puszczalo sprzeglo na lekkim zamachu przy 350.

#429 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 sierpnia 2014 - 08:35

Ponoć radzikowski robi jakieś lepsze okładziny na tarcze. widziałem akurat w kup i zrób jak do jakiejś terenówki zakładali. Ale to jeszcze do wiosny daleko.

#430 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 sierpnia 2014 - 08:50

problem raczej tkwi w zbyt słabym docisku. a co kombinujesz na wiosne?

#431 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 sierpnia 2014 - 22:47

No zamiary są słoik się napełnia drobnymi wiedze zbieram wszystko jak narazie idzie w dobrym kierunku tylko dla mnie musi to jeszcze na LPG chodzić :D Tarcze myśle że jak dam od chyba c20xe tylko okładziny lepsze to wytrzyma ale za to docisk pytałem to radzikowski ma zobaczyć jak on wygląda i powie co i jak ale gdzieś za miesiąc. Prace moze by ruszyły w marcu do w zime zimno i pewno sie nie będzie chciało

#432 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 sierpnia 2014 - 03:51

ale co w kompresor chcesz?
poza m90 ktory ponad 2k sie ceni to szkoda zachodu i pieniedzy to ci mowie odrazu

#433 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 31 sierpnia 2014 - 08:47

Jak już sie bawić to turbo. niech mi dmuchnie od 0,5 do 0,9 bara no chyba ze łatwiej będzie znaleźć pasującą dmuchawkę na 1 bar. Kompresor fajna sprawa ale koszt by strasznie wzrósł. Flansze i wydechy by się samemu ogarnęło. Powiedz mi jeszcze od czego masz smarowanie turba. Od chłodniczki czy z innego miejsca

#434 OFFLINE   VeRay

VeRay

    Polar Sea Blue

  • 670 postów
  • Dołączył: 26-07-2009
  • Skąd: KaLIfornia

Napisany 31 sierpnia 2014 - 10:59

Smarowanie turbo zapewne z pompy oleju bezpośrednio.

#435 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 31 sierpnia 2014 - 11:06

Smarowanie turbo zapewne z pompy oleju bezpośrednio.


Nie wiem czy nie lepiej byłoby dac podstawke pod filtr oleju i on niej pociagnac...

#436 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 sierpnia 2014 - 11:25

smarowanie mam z podstawki filtra(bylo na wklad filtra, mozna to wywalic na rzecz filtra wkrecanego jak 3.0), tam tez czujnik temp oleju mam. Mozna tez dać trojnik na pompe oleju w czujnik cisnienia oleju. Splyw bezposrednio do miski.

#437 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 31 sierpnia 2014 - 11:46

w misce alu chyba dosyć łatwo zrobić spływ dzióre wywiercić nagwintować nypel i przewód. Myślałem aby to zrobić tak ze zamiast wymiennika ciepła w bloku dać od diesla chłodniczke oleju i od niej jeden przewód pociągnąć do turbo i potem od turbo bloku lub połączenie blok turbo chłodniczka i blok.

#438 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 sierpnia 2014 - 11:58

ja bym nie kombinowal z podlaczaniem chlodniczki i turbo za jednym zamachem. jak chcesz zewnetrzna chlodnice oleju to wykrecasz 2 przewody od bloku gdzie orginalnie ida te stalowe weze do chlodniczki. Masz wtedy wejscie wyjscie.

#439 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 sierpnia 2014 - 19:14

w misce alu chyba dosyć łatwo zrobić spływ dzióre wywiercić nagwintować nypel i przewód. Myślałem aby to zrobić tak ze zamiast wymiennika ciepła w bloku dać od diesla chłodniczke oleju i od niej jeden przewód pociągnąć do turbo i potem od turbo bloku lub połączenie blok turbo chłodniczka i blok.


Lepiej kupić inną chłodnicę oleju(nie diesel) i jak już to smarowanie nie może być na powrocie bo wtedy olej nie ma temperatury roboczej ;) I wielu mi znajomych co mają pomodzone sprzęgła nie polecają radzikowskiego.

#440 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 31 sierpnia 2014 - 21:12

Chciałem podłaczyć ze ciśnienie z silnika do turbo potem chłodniczka i znowu silnik. i olej ciepły i po wyjsciu z turbo chłodniejszy by sie robił chłodniczką. Phantom juz mi pisałeś jak u siebie podłaczyłeś i chciałem to wykorzystać w swoim przypadku. Ale ten motyw z czujnika oleju przez trójnik też nie głupio wygląda. Tylko to wszystko tam upchać i w miare dobrze ułożyć to ja niewiem koszmar