pin 8 i 27, 19, albo przypinasz inną kostkę
kolego jakoś nie trybię co ty napisałeś

mam tak ;
1-19,24,28,30,35,38,40,41,47,48,49,50,51
2-27
3-36,37,46,52
4-8
pisałeś pewno o pin (kolejno) 4,2,1, a 3?
a co o tych napięciach myślicie ? źle coś robię?
Napisany 12 kwietnia 2014 - 08:30
pin 8 i 27, 19, albo przypinasz inną kostkę
Napisany 12 kwietnia 2014 - 12:16
kolego jakoś nie trybię co ty napisałeś
![]()
mam tak ;
1-19,24,28,30,35,38,40,41,47,48,49,50,51
2-27
3-36,37,46,52
4-8
pisałeś pewno o pin (kolejno) 4,2,1, a 3?
a co o tych napięciach myślicie ? źle coś robię?
Napisany 12 kwietnia 2014 - 13:32
Napisany 13 maja 2014 - 11:25
Napisany 13 maja 2014 - 12:48
27 EGR Position Feedback 1.39 V
Napisany 13 maja 2014 - 17:02
Napisany 13 maja 2014 - 20:56
Egr zaslepiony wstawione kolektory od 3,2 i wstawiony emulator egr-a, dolot pucha ale bardzo dobrze uczelnione, silnik był dobrze rozgrzany chwile wczesniej włączyły się wentylatory.
Wysłane z mojego GT-N7000
Napisany 13 maja 2014 - 21:43
To stad takie parametry ponad wymiarowe.Mimo wszystko przepływka nie powinna zgłaszać błędu ale czort wie jakie falowanie tam występuje , może inny filtr powietrza pomoże.Emulator EGR ,,, z tego co widać nie jest najlepszym rozwiązaniem i chyba lepiej zostawić sprawny choć fizycznie może być zaślepiony.Jest jeszcze sprawa skrzyni automatycznej która korzysta z sygnału TPS i może mieszać poprzez spadek napięcia lub zaśniedziałe styki które mają wpływ na to co widzi ecu jako sygnał obciążenia silnika, automat ma te parametry współdzielone ze skrzynią.
Parametry są w normie i korekty paliwowe są prawidłowe.Ile kg/h pokazuje przeplywka przy tych 6t obrotów,, bląd powinna wywalić pona 500 kg/h
Napisany 13 maja 2014 - 21:59
przepływka na pewno pokazuje ponad 500kg jeśli dobrze pamiętam to coś ok 550 - 560kg a dokładnie to jutro przejadę się z lapkiem i porobię screeny ze skrzyni jak i silnika, jaki parametry oprócz TPS i przepływki uwiecznić na screenach? emulator wywalę ale najpierw muszę zorganizować sprawny, filtr powietrza czysty nawet jakiś czas temu zakładałem stożek
i też nic nie dało
Napisany 14 maja 2014 - 11:18
Zerknij na Tps i czas wtrysku.
Ale ja tak sobie analizuje i wychodzi na to że przy pewnych warunkach w momencie kiedy częścią składu powietrza są właśnie spaliny z EGR , to w twoim przypadku jest tylko czyste powietrze mierzone przez przepływkę, natomiast spaliny nie są mierzone ale wypełniają cylindry dopalonym tlenem.Stąd nadmiar przepływającego powietrza który rośnie bo sondy widzą niedopalony tlen dolewają paliwa.Jeżeli działa EGR to powietrze ma mniej tlenu i mniejszą dawkę paliwa podają wtryski ,,,80% otwarcia zaworu EGR to spora dawka.
Jeszcze możesz zrobić eksperyment na TPS ustaw napięcie tak aby było wysokie 0,56 --0,59 jeżeli będzie możliwe tylko że ma zostać 0% tam jest regulacja na potencjometrze i tolerancja dla zachowania pozycji 0% przy większym napięciu TPS.Możliwe że ktoś obniżał obroty zderzakiem od przepustnicy.
Napisany 14 maja 2014 - 19:12
Napisany 15 maja 2014 - 21:46
przebicia WN do przewodu czujnika
Czy TPSa próbowałeś zamieniać ?
przy próbie podniesienia tps zauważyłem że nie idzie go już bardziej podkręcić wręcz musiałem zjechać na niższe napięcie żeby tps load był 0% a jak odpiąłem wtyczkę sygnał falował niczym sinusoida podpiąłem ponownie i też falował przez chwilę nic z nim nie można było zrobić tzn robił co mu się podobało poruszałem kablami i nic dopiero po chwili się uspokoił no ale pozostał na 0,31V
Napisany 16 maja 2014 - 20:55
może pomogą w rozwiązaniu zagadki...
Napisany 16 maja 2014 - 21:34
tu by pokazywało dobrzebieg jałowy ciepły silnik - 0,8 V
2,0 - 2,4V w zależności od obciążenia silnia 2,0V było przy jeździe ze stałą prędkością ze stałymi 2500/obr na 3 biegu a 2,4V było gdy silnik miał te 2,5k obr ale rosła prędkość km/h2500 obr/min - 1,2 V
?
a tu bym miał aż 1,6V za dużo?full load(pełne obciążenie silnika)- 3,5 V
Napisany 18 maja 2014 - 17:15
a tu bym miał aż 1,6V za dużo? tylko dlaczego?
Napisany 18 maja 2014 - 17:26
Napisany 23 maja 2014 - 18:13
Napisany 24 maja 2014 - 21:10
A więc podmieniony sterownik silnika na inny, zamontowany sprawny egr zamiast emulatora, wymieniony tps i.......... nic to nie dało żadne parametry silnika się nie zmieniły
błędem 74 jak sypał tak sypie nadal ręce opadają...
czy jest możliwość zamontowania wkładu przepływki z innego auta tzn podejdzie jakiś inny przepływomierz? bo kupowanie oryginału za 700 mi się nie uśmiecha
Napisany 25 maja 2014 - 18:27
Może daj diodę zenera 5V1 na wyjscie sygnału z przepływki do ecu , nigdy tego nie próbowałem ale może odciąć skok napięcia.